Usuarios
·
·
·
·
·
·
·
·

Usuarios

|
10 de Marzo. 10:39h. 86 comentarios ![]() 644 lecturas ![]() ![]() Ciutadans pide 'ilegalizar' a las JERC Tachan de "racistas culturales" y "fascistas" a las juventudes de Esquerra, Maulets, la CUP y MDT ![]() ![]() Ciudadanos duda "de la legalidad de algunas entidades juveniles inscritas en el registro municipal de Gerona". La Agrupación de Gerona de Ciudadanos ha presentado al Ayuntamiento gerundense una propuesta en la que critica que "algunas entidades juveniles de la ciudad estén inscritas en el registro de entidades y, por lo tanto, reciban subvenciones del Ayuntamiento". ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() #86 Harum, Sabadell. 12/03/2009 - 02:18 Las organizaciones denunciadas por C´s están compuestas por niños pijos sin problemas económicos que viven de las subvenciones que se les conceden por propagar el racismo y la xenofobia antiespañoles. Son más de derechas que el PP. Ilegalización ya.
#84 Tori, BCN. 10/03/2009 - 23:04 seamos coherentes (Barcelona) Lo sorprendentes es que Ciudadanos sea legal, con sus posturas demagogas y su busca constante de enfrentar la sociedad por chorradas.
#83 seamos coherentes, Barcelona. 10/03/2009 - 18:19 Lo sorprendente es que las jerc sean legales despues de su dilatado repertorio de intolerancia, también es sorprendente que ERC participe y reciba subvenciones de las instituciones españolas (la generalitat es un órgano del estado)
#82 ,marc, a. 10/03/2009 - 18:00 els ciutadans fan amb lu espanyol el k rebutgen pels catalans , son antinacionalistes periferics xo nacionalistes espanyols es el partit de la incoherencia i esperu k tot els hi vagi de la pitjor manera possible per tal d viure mes trankils i am harmonia
![]() #86 Harum, Sabadell. 12/03/2009 - 02:18 Las organizaciones denunciadas por C´s están compuestas por niños pijos sin problemas económicos que viven de las subvenciones que se les conceden por propagar el racismo y la xenofobia antiespañoles. Son más de derechas que el PP. Ilegalización ya.
#84 Tori, BCN. 10/03/2009 - 23:04 seamos coherentes (Barcelona) Lo sorprendentes es que Ciudadanos sea legal, con sus posturas demagogas y su busca constante de enfrentar la sociedad por chorradas.
#83 seamos coherentes, Barcelona. 10/03/2009 - 18:19 Lo sorprendente es que las jerc sean legales despues de su dilatado repertorio de intolerancia, también es sorprendente que ERC participe y reciba subvenciones de las instituciones españolas (la generalitat es un órgano del estado)
#82 ,marc, a. 10/03/2009 - 18:00 els ciutadans fan amb lu espanyol el k rebutgen pels catalans , son antinacionalistes periferics xo nacionalistes espanyols es el partit de la incoherencia i esperu k tot els hi vagi de la pitjor manera possible per tal d viure mes trankils i am harmonia
#81 dert, Salt. 10/03/2009 - 17:57 a gIRONA NO ELS VOTA NI dÉU, PER AIXÓ ESTAN TAN EMPRENYATS.
#80 Negrete, Rubí. 10/03/2009 - 17:25 Ciutadans és un partit que defensa el bilingüisme, és a dir TOT EN ELS DOS IDIOMES; les JERC son una organització que defensa el monolingüisme, és a dir TOT NOMÉS EN CATALÀ.
#79 cesar, noceda del bierzo. 10/03/2009 - 17:18 estos estuvieron en bolivia vaya risas se echaron los bolivianos pensaban que venian de suiza
#78 Cano 86, Hospitalet. 10/03/2009 - 17:16 Jo trabajaré intensamente por la unión de C´s, U.P.D.yalgún otro grupo de nuestra cuerda para intentar "por todos los medios" poder tener grupo propio i desalojar de la cámara catalana al grupo independentista de ERC. Podemos i debemos hacerlo ja!!
#77 Joan, Lloret de Mar. 10/03/2009 - 17:08 Josp Solé Valls,si aquest son els teus cognoms verdaders, encara fots més grima. Com és pot entendre q una persona que sap tot el que ha patit la nostra llengua i en la precariadad que viu pugui donar suport a un partit q només cerca la seva desapariciò.
#76 Carles Puyol, Catalonia is not spain. 10/03/2009 - 16:59 Per Ciutadans i gent així (4 gats per cert), pensar diferent d'ells és anticonsitucional i il.legal. Quina gent! quina pena! VISCA CATALUNYA LLIURE!!! Això seu ser inconstitucional!!!
#75 roger, badalona. 10/03/2009 - 16:38 Bufff..Això interessa tant al ciutadà...preocupeu-vos de com ha d'arribar el poble s final de cada més.
#74 Aleix, Bcn. 10/03/2009 - 16:35 Com que C's sortirà del Parlament a les properes eleccions està bé que us quedi l'e-notícies per defogar-vos una mica.
#73 Kropotkin, Vic. 10/03/2009 - 15:53 De todas formas, antes de la ilegalización hay que obligarles a devolver toda la pasta de las subvenciones de sus amiguetes de la Generalitat.... Nunca ha existido un gobierno mas indigno ni en Zimbabwe...
#72 Black Tornado, Carmel. CALIFORNIA. 10/03/2009 - 15:32 Si Jordi si, tens tota la raó, estem molt lluny de les democràcies més avançades, ja que en països com Alemanya o Canadà, les JERC, en el millor dels cassos, ja serien engarjolades fa molt de temps.
#71 Jorge, L'H. 10/03/2009 - 15:32 Llengua, patria, nació...JERC utilitza un llenguatge caspós de l'any de la Kika...jo em quedo amb la multiculturalitat i el mestissatge, com més barrejats més rics som.
#70 Laia, Mataró. 10/03/2009 - 15:31 La que heu liat gent de Ciutadans, Tot el ramat d'independentistes ladrando contra vosotros. Como les duele que les hagan ver que son fascistas, reaccionarios y hacen lo mismo que Franco "Tot per la patria catalana".
#69 Josep Solé Valls, Girona. 10/03/2009 - 15:29 Catalanet, que jo sàpiga ningú ha tocat el meu pc per comentar. Jo em dic Josep Solé Valls, sóc de Girona, visc al barri de Fontajau concretament (poso el meu nom complert).
#68 Jordi, L'Hospitalet. 10/03/2009 - 15:11 Un partit com Ciudadanos a Alemanya estaria il·legalitzat d'entrada per feixista. A l'estat espanyol encara estem lluny de les democràcies més avançades, sinó faríem com al Canadà que, per exemple, respecten el dret d'autodeterminació del Quèbec.
#67 C\'s sou uns fills de put.. no sou catalans, Lleida. 10/03/2009 - 15:09 Jerc violents?jaja si són pacifistes,per desgràcia, res a veure amb els joves abertzales,sinó serien molts més.EL que s'ha de fer és il.legalitzar pp,psoe,c's,falange,upyd i tota aquesta colla de partits anticatalans que ens volen destruïr Catalunya
#66 Lop, Barcelona. 10/03/2009 - 15:05 El discurs de ciutadans es caspós, reaccionari i únicament pretén la destrucció de tot lo que tingui a veure amb el Català. No he vist uns nazionalites més ultraespanyols que aquests i la competéncia que els ha sortit amb Rosa Diez.
#65 catalanet, Lleida (Països catalans). 10/03/2009 - 15:02 Jorge (L'H) i Josep Solé Valls (Girona ciutat), són el mateix usuari, tenen la mateixa IP, com molt dels espanyols que volten per aqui! Com sou de lamentables, per fer veure que sou més! xDDDDDDDDDDD
#64 Josep Solé Valls, Girona ciutat. 10/03/2009 - 14:52 Anims Ciutadans, no tingeu por d'aquesta colla de feixistes reaccionaris. Pel progressisme, la socialdemocràcia i el liberalisme. Jo voto Ciutadans! Els nacionalisme s´pn excloents, predemocràtics i totalitaris. Fora fronteres!
#63 Jorge, L'H. 10/03/2009 - 14:50 El discurs lingüistic i identitari de les JERC és reaccionari i caspós.
#62 joanet, Tarragona (Cataunya). 10/03/2009 - 14:48 Racista? si a la foto surten amb bolivians!! Els racistes són els Ciumarrans... RACISTES ANTICATALANS!
#61 FINS ALS COLLONS, DE ZANGANOS I SANGONERES. 10/03/2009 - 14:46 SI CIUTADANS SON D´EXTREMA DRETA, BENVINGUDA SIGUI L´EXTREMA DRETA.
#60 amoscaciques, girona. 10/03/2009 - 14:45 Tremoleu JERC...en Marc Sabatés diu q sou els seus fills!!!! ajjajajaj ara ja ho entenc tot...si en Marc Sabatés ha tingut fills...és lògic q estiguin repartits per JERC,Maulets i coses així i usuaris del Racó Katalà.
#59 Pere, Sant Pere de Riudebitlles. 10/03/2009 - 14:22 MOLT BÉ C'S!!!! LES COSES CLARES I CADA COSA AL SEU NOM!!!
#58 Cesc, Riudoms. 10/03/2009 - 14:17 Joan de Lleida, un motiu d'il·legalització seria per tu l'"ultranacionalisme"? Jajaj caram... l'independentisme català está ple de feixistes!
#57 Català d'esquerres, Girona. 10/03/2009 - 14:06 I ells parlen de legalitat? Que els il·legalitzin a ells per feixistes i per nacionalistes ultraconservadors espanyols!
#56 Jorge, L'H. 10/03/2009 - 14:06 Les JERC i Maulets tenen un discurs cultural i lingüistic molt reaccionari i caspós. Progressisme és acceptar a tothom, multiculturalitat i multilingüisme.
#55 Marc, Girona. 10/03/2009 - 14:01 Com pot ser que la dreta española i/o catañola ho arreglin tot amb il·legalitzacions? Tothom té els mateixos drets, no?
#54 Joan, Lleida. 10/03/2009 - 13:59 I per què no il·legalitzar l'organització feixista Ciudadanos, coneguda pel seu ultranacionalisme espanyol? Tan de bo les JERC tinguessin milers de joves més per plantar cara al feixisme i dir les coses pel seu nom. Ànims al jovent independentista!
#53 dani, sant andreu barca. 10/03/2009 - 13:58 Entitats que practiquen actes violents, pintades, amenaces, no poden rebre subvencions.Es com si els skins s'agrupessin en una entitat i a sobre rebessin calers..FORA MAULETS
#50 Kropotkin, Vic. 10/03/2009 - 13:35 Se podria añadir algún calificativo mas, pero supongo que no seria politicamente correcto. Con lo dicho se refleja con bastante fidelidad la situación...
#49 Laura, Bcna. 10/03/2009 - 13:35 Tienen toda la razon!La constitucion hay k respetarla por encima de todo, es nuestra ley basica, la de todos los españoles,la k aprobo el 92% de los catalanes, x cierto.No es normal k grupos k vulneren las leyes esten recibiendo subvenciones del gobierno!
#48 anna, girona. 10/03/2009 - 13:33 moltes gràcies per fer-nos guanyar més militants...
#47 sonia, Badalona. 10/03/2009 - 13:28 Viva Carod! Viva Cataluña, una, pequeña y libre! Arriba!!!!!!!!!!!!!!! Nens esteu fotuds
#46 Frabn, Blanes. 10/03/2009 - 13:24 Deixeu de dir mentires! Demanen que els facin fora del registre d'entitats per incumpliment d'un article del resgitre d'entitats. No la ilegalització!!!!
#45 MARC-SABATES.COM, REPUBLICA CATALANA DEL BARCA //*//. 10/03/2009 - 13:18 Els JERC allo ' és els meus nens , deixi els !
#44 Josep Mª, Barcelona. 10/03/2009 - 13:08 Doncs si ens posem a dir parides, ells tampoc no sembla que respectin massa la llibertat de pensament i d'expressió, tan amants de la constitució com són també això haurien de saber que és un dret fonamantal. Que els il·legalitzin a ells també!
#43 Hug, Begur. 10/03/2009 - 13:04 Donc ja saben on son els jutjats. Que presentin una demanda i es rasquin la butxaca.
#42 Ramon, Balaguer. 10/03/2009 - 12:54 Alguns ciudadanus són tant curts que no entenen ni la cometa simple
#41 ccc, bcn. 10/03/2009 - 12:51 no demanen la il·legalització, demanen q els treguin del registre d'entitats i no els hi donin subvencions, i pel q diu el reglament de la ciutat semble q tenen raó.
#40 Pere, Girona. 10/03/2009 - 12:49 Enoticies, tergiversa las palabras.Ciutadans dubte de la legalitat d'algunes entitats juvenils inscrites en el registre municipal de Girona .
#39 Fran, Blanes. 10/03/2009 - 12:48 Como se ponen cuando se les hace ver que ellos son verdaderos fascistas, que al igual que Franco, luchan por un territorio y un trozo de trapo llamado bandera, anteponiendo los derechos del territorio al de las personas
#38 Josep, Girona. 10/03/2009 - 12:44 Alex, si que coneixes entitats d'extremadreta. Per cert, una cosa, algú em pot dir que fa Ciutadans x considerar-lo d'extremadreta? Busco i busco i no veig cap indici que siguin de dretes i espanyolistes. Gràcies per qui sigui capaç d'aclarir-ho
#37 Rosa, Ripoll. 10/03/2009 - 12:42 Sólo se tiene que mirar la foto.¿No os recuarda algo que queriamos olvidar para siempre?Quienes son los fachas aquí?
#36 David, Santa Coloma de Farners. 10/03/2009 - 12:41 jajajaja. Cuantas tontrias se dicen. Se nota que la gente no sigue a Ciudadanos. Mirar la web del partido y observar tema de crisis, rodalies, ayudas sociales, peajes, paro, impostos... El problema, es que la prensa només treu el que li interesa.
#35 Àlex, Sabadell. 10/03/2009 - 12:38 Els de C,S sols demanden i es posen amb els pacifistes Catalans.No diuen res dels seus,com DN,MSR,España 2000,AUN,Falanje,JONS,CEDADE;Lliberia Europa,ect....
#34 kanopus, Bages. 10/03/2009 - 12:33 Aquest diari s'està convertint en un panflet pro ciudadanos, quan aquests només estan representats per 3 de 135 diputats al parlament de Catalunya.
#33 antiespanyol, Països Catalans. 10/03/2009 - 12:26 molt parlen de les subvencions, però jo que he estat a dins de Maulets, puc assegurar que practicament no hi ha subvencions, de 400 euros a l'any com a molt. Ciumarrans un partit minoritari, si que rep grans subvencions, o la feria de abril o la fundació
#32 Josep, Girona. 10/03/2009 - 12:24 No trobo la parula ilegalitzar en el comunicat de Ciutadans. Srs. d'enoticies, ens podrien dir d'on han tret això d'ilegalitzar?
#31 kim, Barcelona. 10/03/2009 - 12:22 Els ciudadanos no saben ja com donar la nota, cada dia fan un ridicul diferent. Aixo es lo important? per ells no es problema ni l'atur, ni l'ipc, ni les malalties, ni els hospitals, ni rodalies, ni els peatges, el problema es les jerc? SOU RIDICULS.
#30 Manel Lluís, Lleida. 10/03/2009 - 12:17 Políticament no estic d'acord amb el funcionament intern de les JERC, però crec que C's no estan en disposició de demanar en absolut la seua ilegalització. Jo crec que haurien de començar per il·legalitzar Democracia2000 i les Falanges.
#29 Montserrat, Tarragona. 10/03/2009 - 12:15 Endavant Ciutadans! La veritats ens farà lliures!
#28 Mireia, Girona. 10/03/2009 - 12:13 Ànims Ciutadans. Per la Llibertat, la Tolerància i la Igualtat heu de continuar lluitant contra el feixisme identitari que impera a Catalunya. Aquesta colla de feixistes no us ha de fer callar com han fet amb molts altres.
#27 Pere Pasqual, Penedès. 10/03/2009 - 12:05 Ciudadanos també demana la il.legalització de la monarquia ???. La constitució espanyola diu que tots els espanyols son iguals davant la llei. O no ???
#26 Lluís, barcelona. 10/03/2009 - 12:05 La demagògia de Ciutadans sembla no tenir límit. La mateixa Constitució inclou mecanismes per a la seva reforma, i per tant es ben legítim i constitucional defensar-ne la modificació (www.cataloniablog.com)
#24 Barretino, Barcelona. 10/03/2009 - 11:58 Joventuts, esteu en el bon camí. Ja veieu que al feixisme espanyol i a la seva cultura els molesteu força. No som millors que els espanyols. Sí som diferents. Catalunya catalana. Que els espanyols es mantinguin el seu estat. Catalunya independent
#23 hem guanyat !, catalunya ens uneix,espanya ens separa. 10/03/2009 - 11:56 Hem guanyat! Si parlen de la Constitució com una amenaça a la llibertat d'expressió,si parlen de racisme cultural els que no es volen ni barrejar amb els catalans i promouen la separació a les aules,si parlen de pre-democràtics a la defensa d'idees
#22 Jordi, bcn. 10/03/2009 - 11:54 Aquest és el seu concepte de "libertad, libertad", oi? Són franquistes amb ínfules, i punt.
#21 ferran, barcelona. 10/03/2009 - 11:50 si es dolent per ciudadanos es bo per catalunya
#20 NO A LA LLIGA DE FUMBOL ESPANOLA, NO A LA LOTERIA NACIONAL PERQUE NO AGAFEM LA PART POSITIVA, HEM ACONSEGUIT QUE EL PP HO CRITIQUI VOTARE INDEPENDENCI, sils. 10/03/2009 - 11:44 NO A LA LLIGA DE FUMBOL ESPANOLA, NO A LA LOTERIA NACIONAL PERQUE NO AGAFEM LA PART POSITIVA, HEM ACONSEGUIT QUE EL PP HO CRITIQUI
#19 Marc, Tarragona. 10/03/2009 - 11:41 Espero que Ciutadans també demani la il·legalització de la Fundación F Franco i similars.
#18 betes i fils, ruib. 10/03/2009 - 11:40 podrien tambe demanar la il.legalitzacio de l'esglesia, tampoc es democratica, els feligresos no voten al seu cap d'estat,el Papa
#17 Aina Solé, Lleida. 10/03/2009 - 11:39 Llegint-ho, veig que es demana que els retirin del registre d'entitats i així no rebre subvencions, no que les il·legalitzi.
#16 David, matadepera. 10/03/2009 - 11:38 I passejar l'estanquera espanyola amb el que representa no es un acte de violencia intol.lerable? per tant ciudad-anos han de ser il.legalitzats...
#15 Carme, Salt. 10/03/2009 - 11:37 No sóc de Ciutadans però a veure si deixen d'emplenar de merda la ciutat de Girona. Que fa fastic tantes pintades i fanals plens d'enganxines.
#14 roger, gavà-mar. 10/03/2009 - 11:30 és evident que aquests nois son la versió catalana de jarrai, tot i això, mentre no li facin mal a ningú la il.legalització em sembla massa.
#13 Josep, Girona. 10/03/2009 - 11:30 Per fi algú que diu a Girona les coses com són! Aquesta gent tenen tota la ciutat plena de pintades, adhesius... Coaccionen i amenaçen a la gent que no pensa com ells, per tant, no respecten la llibertat. S'hauria de fer-los fora del registre d'entitats
#12 ciudadana, Barcelona. 10/03/2009 - 11:30 Yo misma he sido agredida y escupida por estos impresentables antidemocraticos que encima cobran subvenciones por practicar violencia y de mis impuestos, esta es la democracia Catalana, ERC está criando cuervos que un día no le saquen los ojos, Viva C,c
#9 pere, bcn. 10/03/2009 - 11:25 Aguaita que ràpid n'aprenen. Veuen que al País Basc això d'il·legalitzar l'oposició els surt bé i ja comencen a demanar il·legalitzar els partits d'aquí.
#8 EL CID.Presente, bcn.esp. 10/03/2009 - 11:25 Totalmente deacuerdo,se puede ver en cualquier medio que no respetan a nadie si no piensas como ellos.Yo no he visto aun ninguno de ciudadanos sabotear ningun mitin de erc.¿quienes son entonces los fascistas?
#7 catalanet, Lleida (Països catalans). 10/03/2009 - 11:20 Cano86 que passareu a ERC? Però si a les ultimes eleccions municipals vau treure 13 regidors!! JUAJAJAUJAAUAJ! Fins i tot la CUP, sense tota la propaganda injusta que us fan, av treure 20 regidors i ERC 1580 regidors. A fer la mà ECSpañols.
#6 Francesc, Badalona. 10/03/2009 - 11:18 Doncs ells no poden rebre subvencions perquè no cumplexen la tercera condició que diu que no rebra subvencions :'...qui no tingui una suficient implantació en la ciutat...' Per la legislatura vinent, en lloc de Ciudadans hauran de dir-se 'Ciutadà'
#5 miquel, tarragona. 10/03/2009 - 11:12 Ciutadans és un partit d'extrema dreta i és per això que es fixa tant en els partits joves d'esquerres (en diran abertzales?). Recordem que albertito rivera va militar a NUEVAS GENERACIONES DEL PP. Els militants d'aquesta mena de partit són uns tites.
#4 catalanet, Lleida (Països catalans). 10/03/2009 - 11:07 encara que il.legalitzin el PSOE, PP, ICV, IU, BNG, CC... no rascarien res! Pobrets ciumarrans, estan quedan com va demostrar les últimes eleccions, en la marginalitat total. Ja no enganyen a ningú més? Antinacionalistes? Nacionalistes espanyols són!
#3 cano86, UNA NO MUY LEJANA. 10/03/2009 - 11:05 muy bien hecho, yo os di mi voto y mi voto que volveries a tener!!
#2 Albert, bcn. 10/03/2009 - 10:59 Ciutadanos! ara toca ilegalitzar a ERC i CIU per nacionalistes radicals, així potser encara rascareu alguna cosa del parlament.
#1 Sergi, BCN. 10/03/2009 - 10:51 Molt ben dit, Ciutadans! Endavant! A les properes, grup parlamentari!
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Aviso legal | Quienes somos | Publicidad | Contacto | Colabora |
© Copyright e-noticies.com · Se permite la reproducción siempre que se cite la fuente
Créditos: Desarrollo Hispanetwork · Diseño Ochionet
Noticias en catalán · Noticias en castellano
e-notícies - Noticias Política - Ciutadans pide 'ilegalizar' a las JERC
































