23 de Marzo. 15:59h.

6 comentarios

1009 lecturas

Imprimir Enviar Disminuir letra Aumentar letra

Els Mossos desalojaron la UB sin incidentes

Diferentes vídeos de La Vanguardia demuestran que los estudiantes se fueron de forma ordenada

Momento del desalojo
Momento del desalojo
Momento del desalojo

Los Mossos d'Esquadra desalojaron los estudiantes cerrados desde hace 4 meses en el edificio histórico de la UB sin que se produjera casi ningún incidente, tal y cómo demuestran los diferentes vídeos de La Vanguardia. El desalojo se hizo por sorpresa y de forma ordenada y los estudiantes llegaron a dialogar de manera tranquila con los agentes, a pesar del "y una polla!" con que se dirigió una chica a un policía. Los incidentes se produjeron posteriormente en la calle.

La actuación de los Mossos durante el desalojo fue motivo de polémica, debido a la alta cifra de heridos que se dio. Además, el conseller de Interior, Joan Saura, criticó el cuerpo policial por los hechos, mientras que el presidente de la Generalitat, José Montilla, elogió su actuación.

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url corta
http://tinyurl.com/5vtpblg

6 comentarios

#6 Cristina, BCN. 24/03/2009 - 20:48

 

Valorar

Positivo Negativo

Sóc una noia de la UB i tot i que no vaig participar a la tancada ni a la manifestació posterior, haig de dir que diversos ocupants del rectorat han confirmat que se'ls va treure de forma no gaire amable, amb violència que no es veu aquí i insults.

-

. .

#5 xavier, vilafranca. 24/03/2009 - 01:15

 

Valorar

Positivo Negativo

Aquest vídeo està editat i no té cap mena d'interès. Han posat els fragments que deixen més bé als mossos. S'ha de ser idiota per no veure-ho.

-

. .

#4 Josep, Girona. 23/03/2009 - 23:08

 

Valorar

Positivo Negativo

Cada vegada guanya més pes, que qui va originar els aldarulls al carrer van ser "els altres", és a dir, no els d'antibolonya, si no els antisistema embres de l'esquerra independentista que no eren ni estudiants, com passa sempre.

-

. .

#3 Pere, El Prat de Llobregat. 23/03/2009 - 18:51

 

Valorar

Positivo Negativo

No s'entén res... Per què van començar tan delicadament i van acabar tan malament? Per què van esperar 4 mesos a desallotjar? I per què no van esperar la setmana santa? Per què els okupes eren tan naïfs de no tenir preparada una mínima resistència?

-

. .

#2 josep, bcn. 23/03/2009 - 18:48

 

Valorar

Positivo Negativo

Estar clar que aquestes imatges s'han gravat des de dins, amb el consentiment o fetes inclus pels mossos.
Com deia avuí al matí a RAC 1 Toni Bolaños segur que en veurem més...

-

. .
 
InicioAnterior
1
SiguienteFinal
e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se permite la reproducción siempre que se cite la fuente
Créditos: Desarrollo Hispanetwork · Diseño Ochionet

Noticias en catalán · Noticias en castellano

e-notícies - Noticias Política - Els Mossos desalojaron la UB sin incidentes

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Con el soporte de
Generalitat de Catalunya