Política · 16 de Mayo de 2017. 15:21h.

La fiscalía apunta ahora a Meritxell Borràs

Nueva querella por la compra de urnas

La fiscalía apunta ahora a Meritxell Borràs

Meritxell Borràs

El fiscal general del Estado, José Manuel Maza, ha ordenado al fiscal superior de Catalunya, José María Romero de Tejada, la presentación ante el Tribunal Superior de Justicia de Catalunya de una querella contra la consellera de Governació, Meritxell Borràs, por el anuncio para licitar la compra de urnas para el referéndum.

La querella también está dirigida contra el secretario general del Departament, Francisco Esteve, que es quien firma la licitación. La fiscalía les acusa de los delitos de prevaricación, desobediencia y malversación.

El anuncio, de tres páginas, detalla que se trata de dos lotes en los que invertirá un presupuesto "meramente orientativo" de 200.000 euros: 184.000 euros para "urnas electorales transparentes" y 16.000 para "urnas de cartón".

14 Comentarios

Publicidad
#10 JordiBT, Barcelona, 17/05/2017 - 12:07

La consellera d'Interior, Meritxell Borràs, tant valenta ella, va demanar l'ordre de la compra de
l'urnes per escrit al vicepresident Junqueras. No sembla molt involucrada amb el referéndum.
No cal trencar amb la legalitat espanyola i el seu sistema judicial? Aleshores perquè aquesta
tendència a treure's la responsabilitat. Inhabilitacions?

#9 Culerdo, Basilea, 17/05/2017 - 11:11

Vayan pasando señores !!!!! Yo no me puedo saltar las leyes, vosotros tampoco !!!! Vividores.

#8 Maulet, Barcelona, 17/05/2017 - 08:43

Com pot un fiscal actuar per meres suposicions, encara que siguin fundades ?

Es evident que "de boquilla" la compra es fa per a un referendum, però a l'anunci, per escrit, no consta a cap lloc.

Quin rigor !!!

#7 modium, Moià, 16/05/2017 - 19:35

Quan hi hagi milers de querellats potser que vingui la ONU i s´emporti els fiscals i companyia a una illa deserta i que es distreguin allà querellant-se amb els peixos mentres nosaltres votem tranquila i pacíficament.

#7.1 Josep, Barcelona es 1000 años más antigua que Cataluña: Colonia Iulia Augusta Faventia Paterna Barcino, 17/05/2017 - 00:04

uy, sí, sólo hay que ver lo "pacíficamente" que os dirigis a todo el que no opinan igual, como los de Arran y compañía, gandismo puro, vamos

#7.2 Raurell, BARCELONA, 17/05/2017 - 07:43

No siguis infantil:
No hi hauran milers d'imputats ni els tancs entraran per la Diagonal.
N'hi ha prou en crear el caos al Prat o retrassar la nómina als mestres o als metges un parell de mesos i tot s'haurà acabat.

#6 Pepet, Sabadell, 16/05/2017 - 19:20

Com s'atreveixen a imputar a una santa?

#6.1 Maulet, Barcelona, 17/05/2017 - 08:46

Doncs no la veig al santuari.

Vols dir que no t'has equivocat de santa o de verge ?

Santa Inés o la virgen del Cospedal ?