Usuarios
·
·
·
·
·
·
·
·

Usuarios

|
5 de Febrero. 13:55h. 132 comentarios ![]() 8059 lecturas ![]() ![]() "No nos podemos permitir TV3" Vidal-Quadras pide "cerrar" la televisión pública catalana y ve "grotesco" al PPC ![]() ![]() El eurodiputado del PP, Alejo Vidal-Quadras, en una entrevista en El País, critica a la líder del PPC por hablar del "encaje de Cataluña en España. "Eso no debe decirlo un dirigente del PP. Eso está en el esquema mental de nuestros adversarios. Es un término nacionalista", añade. Tambien deja claro que "el PP no tiene que facilitar dinero para la construcción de un proyecto nacionalista. Eso que lo haga Mas. El PP catalán presenta una confusión conceptual preocupante. Lo peor que te puede pasar en este mundo es no saber qué eres. Si no lo sabes, hablas el lenguaje de tus rivales". También considera que "el buen momento del PPC es un espejismo. El PP alcanzó en 1995 [cuando él lo presidía] una presencia que ha tardado 15 años en recuperar (17 diputados frente a 18). ¡Quince años y se presenta como un éxito! Es para hacer un examen de conciencia y contrición. Perdemos 15 años y lo celebramos". "Creo que nos equivocamos si aprovechamos la influencia solo para ayudar a CiU a sobrevivir y a fortalecer sus proyectos. Yo le pondría mis condiciones: la eliminación del 90% de las empresas públicas, el cierre de embajadas que denotan megalomanía neurótica, y que los catalanes vean respetados sus derechos lingüísticos. Y si no las aceptan, que les apoye ERC", indica. En su opinión, Sánchez Camacho "debería ser beligerante contra el nacionalismo y no dedicarse a facilitarle las cosas". "Montilla debería estar en la cárcel por haber arruinado al país. Y Mas recorta de forma curiosa: baja salarios y ahorra, pero no reestructura en serio la Administración. Alicia debería obligarle a hacerlo y en cambio se va a Madrid para que le den más dinero. Es grotesco", añade. Alejo Vidal-Quadras insta a pedir "la supresión de empresas públicas y la privatización de TV-3. Y si no la compra nadie, se cierra. Es un pozo sin fondo. No nos la podemos permitir". Sobre el uso del catalán en Europa, indica que " en la plaza de Sant Jaume ven un gran problema en un asunto que visto desde Bruselas es una tontería y allí nadie le va a dedicar ni cinco minutos". ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() #83 josep, igualada. 07/02/2012 - 22:22 encare ni ha pocs d´alejos al PP, com mes n´hi hagin, mes independentistes tindrem, aixó s´acosta.
#82 toni, vng. 07/02/2012 - 11:28 Deu ser molt fotut viure sempre amb aquest odi intern. JO SI VULL PAGAR TV3. pero no vull mantenir cap espanyol.
#81 Tià, Paisos Catalans. 06/02/2012 - 23:59 A aquí si a algú se ha de tancar és al qui diu bestieses com aquesta i cobra molts diners de tots el contribuents,i a més deu presentar factures extres.Alemanya treu a la llum i als mitjans de comunicació la mena de gent que sou.
#80 Sergio, Barcelona. 06/02/2012 - 20:09 Hombre. Aún hay personas que saben decir y llamar las cosas por su niombre.
#79 ton, sallent. 06/02/2012 - 19:52 d´acord privatitzem TV3 o tanquem-la i a continuació el sr. Vidal-Quadras
![]() #83 josep, igualada. 07/02/2012 - 22:22 encare ni ha pocs d´alejos al PP, com mes n´hi hagin, mes independentistes tindrem, aixó s´acosta.
#82 toni, vng. 07/02/2012 - 11:28 Deu ser molt fotut viure sempre amb aquest odi intern. JO SI VULL PAGAR TV3. pero no vull mantenir cap espanyol.
#81 Tià, Paisos Catalans. 06/02/2012 - 23:59 A aquí si a algú se ha de tancar és al qui diu bestieses com aquesta i cobra molts diners de tots el contribuents,i a més deu presentar factures extres.Alemanya treu a la llum i als mitjans de comunicació la mena de gent que sou.
#80 Sergio, Barcelona. 06/02/2012 - 20:09 Hombre. Aún hay personas que saben decir y llamar las cosas por su niombre.
#79 ton, sallent. 06/02/2012 - 19:52 d´acord privatitzem TV3 o tanquem-la i a continuació el sr. Vidal-Quadras
#78 10J, LLIDA. 06/02/2012 - 19:34 Aquet personatgede idees perverses mal entensionades com el pp que diu queno enspodem permetre tv3 que bajo al pais VASC site hous a dils al vascos que tancon EUSKAL Telebista queno enspoden permetre Euscal Telebista no hianira niudira per PO que tancon tele madrid, tve,tele5,Inter Economia,5 13 tv
#74 carlota, barcelona. 06/02/2012 - 15:41 Quin home mes pervers, quina manera més patologica de capgira la visió de les coses, fa po, ni m'extranyaria gens que fos un maltractador.
#73 marta, Girona. 06/02/2012 - 15:21 El que no necessitem es pagar de les nostres butxaques a gent com tu. Com es nota que estas desesperat perque no et volen ni al pp!!! Patetic, veritablement patetic aquest pobre home.
#72 Joan, BCN (Gràcia). 06/02/2012 - 15:01 BRAVO VIDAL-QUADRAS!!!!
#70 Xipolleig, Barcelona. 06/02/2012 - 14:14 Jo no faria gaire cas d'un físic fracassat, destinat a la política,perquè no sabia fer altra cosa,provinent d'una família que es va fer d'or portant "negrets" a treballar com esclaus.
#69 pepe, andorra. 06/02/2012 - 13:36 lo q tienen q cerrar son todas las tv publicas y liberar el mercado de radio y tv para q cualquiera pueda usar la libertad de expresión activa. Libertad muy restringida por el estado. EL problema no es esta o aquella tv, el problema es el concepto de fondo q tiene el estado de las TV.
#68 miserable, barcino. 06/02/2012 - 13:20 El que si tenim clar és que ETS tú, l'enemic de CATALUNYA, això és evident i et donem les gràcies per deixar-ho tant clar.
¿Q pasa has hecho una encuesta tu solo? ¿representas a Cataluña tu solito? di q para ti es un enemigo, pero no metas a todos en el mismo saco, pq no todo el mundo es tan ultra como tu. Aunque viendo como va la a-normalizacion, tampoco falta mucho. #67 Onofre, La Fullaca(Osona). 06/02/2012 - 13:07 Si és un serveï public ens l'hem de permetre.Si és un negoci de les productoras i un servei de propaganda política: No.¿Qué és ara?
#66 josep Mª, Girona. 06/02/2012 - 12:04 El que no ens podem permetre de cap manera, és seguir a Espanya.
#65 Indigeta, Cipsel.la. 06/02/2012 - 11:50 I tant que si!!...el que no ens podem permetre és aquest forat negre anomenat "estado espaÑol".
#63 Jordi, Teià. 06/02/2012 - 11:24 Jo preferiria tancar TV1 i TV2. Tenint TV3 no les necessitem pas.
no es cuestion de necesitar o no. Yo no quiero q haya ninguna tv publica, ni la 1 ni la 2 ni la 3 ni la 26544. Quiero q sean empresas privadas las q gestionen esos negocios y q el estado les haga cumplir la ley. Soñar es gratis, pero soy realista y pido lo imposible. #62 Víctor, Reus. 06/02/2012 - 10:52 no me extraña que TV3 sea tan defendida por los nacionalisas. Todo el mundo sabe que la tele atonta, y que a los tontos les gusta la tele. Es el pez que se muerde la cola.
#61 Joan Basagaña Planas, Vic. 06/02/2012 - 10:44 Ni Tv3 ni RTVE ni eurodiputats ni monarquia. Vist que Espanya i Portugal no som més que una ruïna total, potser la solució seria demanar als Estats Units d'Amèrica si ens volen com un altre estat de la Unió. Mira si ens n'estalviaríem, de problemes. I a més seriem americans i parlaríem anglès
#60 Pimpollo, Vic. 06/02/2012 - 10:34 Parafraseando a AVQ: España no puede permitirse a los simpatizantes de TV3·....
#59 Jordi O., Barcelona. 06/02/2012 - 10:03 Avui, bramar a favor del tancament de TV3, és la vostra manera de canalitzar l'odi que teniu cap a Catalunya. Demà en serà una altra.
Nadie odia a Cataluña, lo q odia todo el mundo es q nos roben el dinero en su nombre, q es lo q llevan haciendo los ultras catalanistas hace 30 años. Y cuando se os afea la conducta salis con la chorrada esa de q odian a Cataluña. Eso mismo decian los nazis cuando se les criticaba, q odiaban alemani #57 jjajajajaaaa, Barcelona. 06/02/2012 - 09:03 jajjajajjajjajajajjajajajaja y CIU arrollidandose un dia si y otro tambien para conservar el silloncito jajajjaajaaa
#56 Xavier V, Barcelona. 06/02/2012 - 08:54 Sembla que TVE, Ibéria, els premis "Príncipe de Asturias, el Senat, etc..... siguin gratuïts, he,he,he.
#55 Jaume, Sabadell. 06/02/2012 - 08:04 El què hauria de fer el senyor Quadres és treballar d'una punyetera vegada i deixar de fer la papallona per diferents càrrecs polítics. Retiri's i deixi pas als joves!
#54 Pere, CATALONIA IS DIFERENT. 06/02/2012 - 07:57 TV3 LA HACEN SERVIR LOS NACIONALISTAS, PERO LA PAGAMOS TODOS! SIETE CANALES, TRES RADIOS Y MAS DE 2500 TRABAJADORES, CON SUELDAZOS!!!! ESTO NO HACE FALTA QUE LO ANULE MADRID, SOLO CON QUE LA MERKEL VEA LOS GASTOS EN TELES (ALEMANIA TIENE MUCHAS MENOS CON MAS POBLACIÓN), LE DIRÁ A MAS QUE LAS CIERRE
#53 Joan T., Barcelona. 05/02/2012 - 23:20 Perquè quan en Gargamel parla ens indignem?
#51 Rafel, Barcelona. 05/02/2012 - 22:42 I perquè no tanquem TVE?, i l'Instituto Cervantes? i el Senado?, el que no ens podem permetre és España, això si que és una ruïna.
#50 Ona, Valls. 05/02/2012 - 22:35 Jo no sé com encara algú l'anomena Aleix, que l'anomenin Alejo, que es el que ell li deu agrada, no fer servir mes el nom d'Aleix per ell, es massa bonic
#47 Ramon, Barcelona. 05/02/2012 - 22:10 Nosaltres no, és cert, no ens la podem permetre... però els seus 3.000 funcionaris espanyolistes-tercermundistes, amb costos salarials de 62.000 euros de mitjana, per 16 pagues, amb setmanes de 32 hores, ells, ells no se la poden perdre.
#46 Crosta, bcn. 05/02/2012 - 22:10 "A Madriz es viu amb pompa". Ho ha dit en guillem López Casanovas, Conseller del Banc d'Espanya. Algú ha vist els xiringos universitaris Carlos III i etc de Madriz? Algú pot tenir la CARA de dir que no ens podem permetre TV3?
#44 -emilio, a. 05/02/2012 - 22:03 por el mismo precio que cuesta TV3 tendriamos metro y ferrocarriles gratis en la primera corona.
#43 ricard, bcn. 05/02/2012 - 21:21 Alló que no ens podem permetre es tenir "persones" amb tant d'autoodi visceral, amb tan mala llet com el "señor Alejo"
#42 Víctor, Reus. 05/02/2012 - 21:01 TV3 alimenta el delirio colectivo del nacionalismo una vez el pequeño totalitario abandona la educación obligatoria. Si se cerrase los más beneficiados serían los gabinetes psiquiátricos.
#41 Eduard, Barcelona. 05/02/2012 - 20:57 Si fos pel sr Vidal Quadras també tancaríem el Parlament, la Generalitat i l'Ajuntament de Barcelona, que vagi dient...
#40 anti-dretà, BCN. 05/02/2012 - 20:52 La programació de Tv3 és bastant mediocre (no així el canal 33): sobra futbol i tonteries o programes escombraria com APM, que produeixen vergonya aliena. En canvi, les televisions privades espanyoles simplement fan fàstic.
#39 Castells, Bcn. 05/02/2012 - 20:42 Històricament i des de 1714 a cada generació hi han hagut botiflers. Aquest xicotet es el que ens toca suportar pero no li servirà de res, ja veiem que el camí cap Itaca continua; només falta arribar-hi d'una vegada.
Sois dignos de un gag de vaya semanita. Pero nada chicos a seguir soñando con el futuro y seguir inventandose el pasado. ¿botiflers son los q juraron al rey Felipe V y después le traicionaron jurando a un Austria? Es q estan las actas del consell de cent en el archivo de la corona de aragon. #38 Claüc, Sabadell. 05/02/2012 - 20:41 En Vidal Quadres és extremadament manipulador. No és d'ell l'exit del PP a Catalunya, com tampoc és de la Camacho.
Dubto molt que els votants del PP o de qualsevol altra formació política votessin a qualsevol. Hi ha candidats i candidates. I evidentment també compta la conjuntura. De tota manera a Catalunya es vota si fa no fa com arreu. I la clau la té el poble sobirà. #37 Pitu70, Canet de Mar. 05/02/2012 - 20:31 Aqui tindrien que tancar es a ell, però a la garjola !!!! per una llarga temporada per feixista.
#36 Pimpollo, Vic. 05/02/2012 - 20:30 Ok. Cerrar el xiringuito sería un primer paso, aunque insuficiente. El siguiente capítulo debería ser exigir responsabilidades (penales) a quienes corresponda por los excesos cometidos por tan odioso canal de caspaTV ....
te ha faltado añadir q es parte de un contubernio facha derechoso y q en combinación con el judaísmo buscan destruir la gran nación catalana..... bromas aparte leeros a veces me da mas alegrías q ver un Vaya semanita. ¿no tenéis sentido del ridículo cuando escribís estas cosas? Home... doncs intereconomia per començar seria lo seu. Però recordem que precisament es propietat de la mà dreta d'aquest personatge. No cal dir com varen conseguir les llicències de la TDT. A l'igual que el Pedro Jeta. Tampoc oblidem al grupo Godó, que les va aconseguir a traves de Felix Millet... #35 Marc3, Barcelona. 05/02/2012 - 20:17 els catalans no ens podem permetre Espanya. ens munyeixen i a sobre ens humilien. i mentres, "los zaragozas y chacones", camachos durans i altres, a riure'ls les gràcies
#34 Jaume, Barcelona. 05/02/2012 - 20:11 Quin gran estratega de l'independentisme. Aleix Vidal-Quadres, patriota català, quin paper galdós t'ha tocat fer disfressat de fatxa.
#33 Francesc Porras, BCN. 05/02/2012 - 20:11 No ens podem permetre el PER, les olimpiades de Madrid, la diplomàcia espanyola, l'exèrcit espanyol...
#32 kurt, lleida. 05/02/2012 - 20:08 tot el que olori a català no es pot permetre però sí donar calers per les maleïdes curses de braus , no ? Aquest home fot un fàstic colosal, tant ell com tots els fastigosos peperos , cada cop apropant-se més al nazisme
#31 lo Sisco el Rutx, Terrassa. 05/02/2012 - 20:06 Qui fot cas d'aquest desgraciat fracassat ?, El que ha tret els pitjors resultats del PP a Catalunya, el que no ha vist aprovada cap iniciativa que valgui la pena. Un amargat botifler, deshonrat a casa i menystingut a fora.
#30 Siset, El Gironès. 05/02/2012 - 20:01 Estic molt d'acord amb el cat51, Però hi afegiria que el que no ens podem permetre, ens que ens trepitgin més aquestes indesitjables sangoneres , per això faré tot el possible per plantar-lis cara i demano amb veu molt alta, UNA CATALUNYA INDEPENDENT
#29 coaner, martorell. 05/02/2012 - 19:40 L´únic que s´ha de tancar, és la boca d´aquesta rata renegada, perdoneu, però algú ho havia de dir..
#28 Ramon, Barcelona. 05/02/2012 - 19:30 No fotins, homen, i de què viuran la Cuní i su Raholo?... ui, perdona, no hi havia caigut que llavors quedarà molta més pasta disponible per La Vanguardia Española i les altres múltiples menjadores de les fundaCiUns amigues del PPciu.
TVE resulta que té 1.200 de subvenció i no sento cap espanyolet com Terraxa o el Vidal-Quadres queixar-se.... I això que te la meitat d'audiència que té TV3. Com a minim la dada resulta curiosa... Serà potser perquè molesta que hi hagi cadenes que parlin català? El Cuní ja no és a TV3 #27 cat51, cat. 05/02/2012 - 19:25 Segons Alejo no ens podem permetre TV3 pero sí TVE. No a les subvencions a la cultura catalana pero sí als Toros. No a la nostra llengua pero sí milions per a l'institut Cervantes. No als premis literaris catalans pero sí als de la literatura en llengua castellana. Acollonant. Acollonidor.
#25 MAnel, Esplugues de Llobregat. 05/02/2012 - 19:11 Quina ironia. El que de veritat no ens podem permetre els catalans, es gentussa com ell i la del seu partit.
#24 Terraxa, Terrassa. 05/02/2012 - 19:00 collonut!!
#23 Carme, Mollerussa. 05/02/2012 - 18:57 El que no ens podem permetre els catalans és Espanya.
#22 Vicenç Ramoneda, Sentmenat. 05/02/2012 - 18:52 Perquè tantes cadenes espanyoles? Perquè no les tanquen totes i en deixen 4 ó 5?
#21 raymon T, Taradell. 05/02/2012 - 18:45 Mol ve . Que tanquin TV3 però a canvi que el Alejo no viatgi mes en primera classe a Brussel·les,
#20 Víctor, Reus. 05/02/2012 - 18:21 TV3 es necesaria para que a la chifladura se le siga considerando patriotisme català.
#19 Santi, Mataró. 05/02/2012 - 18:21 Pocas personas, desde el desaparecido Manuel Fraga, hablan tan claro y tienen tanta razón como este político de una talla inconmesurable. Te tener más políticos de su talla, España estaría en muy poco tiempo otra vez en el candelero. Los políticos actuales, son basura, cobardes o locos de la colina.
Que Fraga hablaba claro? Pero si no se le entendia una mierda! Y el Alejo hace como mi abuelo, dice lo que le sale de los huevos porque le importa un rabano lo que piensen los demas, aunque lo cierto es que a nadie le importa lo que diga. En fin, que lo suyo no tiene nada de merito. #18 joan, manresa. 05/02/2012 - 18:16 El Casal,18,05h.---El que no ens podem permetre més, és que vosté visqui dels nostros impostos...,a picar a la mina.Vosté no ens vol permetre ni la llengua,ni la nostra identitat ni el nostre pensament--sí no és el seu ,clar--Vosté no ens permetería ni la sal ni el pebre.Vosté está malalt home...
#17 Carles Rius Vidal, Esplugues de Llobregat. 05/02/2012 - 18:15 Sr. Alejo:
#16 Desperta Ferro, Ribagorça. 05/02/2012 - 18:09 Si els nacionalistes no tenen més argumentsque l'insult i l'atac "ad hominem" per rebatre arguments, que tanquin TV3. JA!
#15 GUIM, Barcelona CATALUNYA. 05/02/2012 - 18:09 Aquest Alejo es feia dir Aleix quan es presentava a Catalunya. Em pregunto com es fa dir quan viatja per Europa. Com es diria Alejo en Alemany, Anglès, Francès, Portuguès, Italià, etc.
#14 robertg, bcn. 05/02/2012 - 17:59 Espanya ens costa 90 milions d' euros cada dia als catalans. I a part hem de suportar al compte dràqula Vlad-draQul.
#13 Tori, Tortosa. 05/02/2012 - 17:45 Quant més feu cas en aquests papagai més caureu en el seu parany
#12 10J, LLeida. 05/02/2012 - 17:39 Aquet monstruo d facha novol q a Cataluña sefajorres q nosigo la manipulasio del pp y d les seues idees senofogues y mal intensionades, Pero si cobre el seu sou del espoli d 20000Milions d EUROS d CATALUÑA
#10 Pere, El Masnou. 05/02/2012 - 16:52 Doncs jo soc de la Penya i a nosaltres no ens dona TV3 ni un euro - i tambe penso que es la TV cule, que jo pago per cert
#9 Pep de Mataro, Mataro. 05/02/2012 - 16:49 Lo que no podem permetrens es estar a Espanya un dia més. Podem ser veins amics i prou. Independencia rápidament o acabarem a hosties.
#8 Encarna, Reus. 05/02/2012 - 16:18 Si es mirara a si mateix, veuria que a més a més del PPC, ell també és grotesc i repugnant. I als qui no ens agrada la tele-merda, tenim dret a TV3, i en català, a qui li agrade un altra cosa, que la miri, que visca, i que deixe viure, sembla haver gent amargada, pel que bonament fan altres.
#8.1 No hace falta que te excuses. Tu modelo es el de telecirco, se ve de lejos y lo sabes.. #7 jaume, barcelona. 05/02/2012 - 15:48 Sr. Vidal-quadras, sería de capaç de dir aixó al pais vasc?, están governan al pais vasc , es capaç de fer tancar euskal telebista?, que passa sr, vidal quadras té por?
#7.1 Jo puc opinar que aquest paio és un desgraciat. La diferencia es que afirmant això, jo no diria cap barbaritat. Els seus avantpassats ja varen fer la fortuna familiar comerciant amb homes no "lliures", si no portant esclaus de l'Àfrica cap a les amèriques. Deu de tenir reminiscencies del passat #5 Manel, Esplugues de Llobregat. 05/02/2012 - 15:32 La mà dreta d'aquest titella és l'amo d'intereconomia. Potser vol eliminar la competència? Jo diria que a més a més hi ha altres raons, entre elles "fomentar el bilinguimo" (bilinguismo castellano-castizo s'enten)...
#4 Berenguer de Sadernes, Catalunya Vella. 05/02/2012 - 14:43 Doncs Patty, tant per tant, tanquem TVE, que a Catalunya encara es veu menys que TV3 i des de fa temps. Au va, dona (o home), que se us veu el llautó. La sort és que a Alejo Vidal-Quadras ja fa temps que no li fa cas ningú, ni els més ultres del Parlament Europeu.
#3 Patty, Bcn. 05/02/2012 - 14:17 86 de cada 100 catalans d'audiència mitja NO miren TV3. Ens costa més de 300 millons d' euros x any, gairebé 1 milló x día. Es un cau de vividors i endollats. Cal una neteja a fons. Retallem en metges, hospitals i no toquem els paràsits subvencionats de TV3?
TV3 acostuma a ser líder d'audiència cada mes a Catalunya i, si algun cop no ho és, és la 2ª més vista. Així que potser qui hauria de deixar d'emetre a Catalunya és TVE, gastant cada dia carretades de diners dels catalans en un projecte nacionalista espanyol que els ciutadans no segueixen. Fora TVE! 86 de cada 100 catalans no veuen TV3 de cop de mitjana! Es evident que una gran majoria de la gent veu TV3, en moments diferents evidentment. I qualsevol persona que hi entengui de periodisme sap que TV3, sobretot pel que fa a actualitat, reportatges i debats politics es periodisme en majuscules #2 Mahmoud, Sabadell. 05/02/2012 - 14:11 A mi el que em sembla, sr. Vidal-Quadras, es que el que no es pot permetre Catalunya és un personatge tan miserable i patètic com vosté. I vosté es diu català? Però quina clase de renegat és vosté?!!
#1 jordi, bcn. 05/02/2012 - 14:10 doncs estic d'acord amb aquest titere.
Trobo que portar el conflicte al camp de les rivalitats esportives és un error que acostumem a fer els catalans quan el problema és un altre més important i escencial. Siguis de l'Español, el Barça o la Penya no té res a veure amb la supressió dels drets culturals que sofrirà Catalunya tancant tv3 #1.2 Alberto, cuando jugais la semifinal de Copa? Ay, no que se os cepillo el Mirandes, jajajajajaja. #1.2 I si Alberto. El dia que TV3 deixi de pagar 12 milions al Espanyol en concepte de patrocini, al marge del cost de les retransmissions, l'endemà mateix el banc ja esta executant la hipoteca del corne-prat i convertint-se en un club de 2a B. De veritat que això és el que vols? per mi, encantat. #1.2 Segueix amb el futbol. Malauradament alguns no tenen altre cosa per cervell. Jo en canvi en quedaria amb TV3, però que aquesta tregués el patriocini que te amb alguns clubs de futbol. Considero un escàndol que es pagui 30 milions/any amb això. Això va a butxaques de Pochettinos i Ronaldinhos. Manel no seas tan listo. El Real Club Deportivo Español de Barcelona, tiene 112 años de historia. La Tven3cat-etos tiene 25. Así que si va a desaparecer algo que sea la TV3 y nos ahorramos la subvención y lo agradecerán todos los demás clubs, excepto los culerdos. Desde 1900 ondeando banderas !!! ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Aviso legal | Quienes somos | Publicidad | Contacto | Colabora |
© Copyright e-noticies.com · Se permite la reproducción siempre que se cite la fuente
Créditos: Desarrollo Hispanetwork · Diseño Ochionet
Noticias en catalán · Noticias en castellano
e-notícies - Noticias Política - "No nos podemos permitir TV3"



































