Política · 12 de Septiembre de 2017. 13:09h.

Trapero esquiva a la prensa

Entra a pie, pero sale en coche

El Mayor de los Mossos, Josep Lluís Trapero, a su llegada a la Fiscalía del Tribunal Superior de Justicia de Cataluña (TSJC), ha entrado caminando como el responsable de la Guardia Civil, Ángel Gonzálo. El responsable del Cuerpo Nacional de Policía (CNP), Sebastián Trapote lo ha hecho en coche.

Al finalizar la reunión los tres han abandonado la fiscalía en coche. La cita ha durado media hora. En la puerta de la Fiscalía había concentrados muchos periodistas, fotógrafos y cámaras.

Este encuentro se enmarca dentro de una reunión en relación a los preparativos del referéndum del 1-O. Josep Lluís Trapero apareció en la lista de un millar de altos cargos que publicó el BOE en que se les advierte de las consecuencias penales en caso de que permitan que el referéndum salga adelante.
 
El objetivo de la convocatoria era comunicar a los tres mandos policiales las instrucciones del fiscal, José María Romero de Tejada, contenidas en la querella contra el Gobierno tras la aprobación de la ley del Referéndum, donde se les exige que "adopten las medidas necesarias para impedir la promoción, la organización y la celebración del referéndum ilegal ".

Llegada de Trapero a la Fiscalía

52 Comentarios

#29 Eloi, Terrassa, 12/09/2017 - 17:57

Mmmhhhh, crec que a "Trapero el chatarrero i paellero de Puigdemont" poques paelles li queden per fer ...

#28 Lo Tremendo, La Figuera, 12/09/2017 - 17:51

Ala!. Asi que Trapero también aparece en la lista de amenazados en el BOE?? Debe ser por la Ley de Protección de Datos y las garantias, amenazando desde el BOE!. Señores, Turquia sera una anécdota. Los refinados constitucionalistas hijos del pacto con el régimen franquista, se pasan un huevo!

#27 Rodejet, Barcelona, 12/09/2017 - 17:36

POdeu estar segurs que el José Luis Trapero Álvarez, que sols posarà els mossos al servei del poble de Catalunya, com gha fet sempre i com li ha ordenat el nostre President Carles Puigdemont.

L'1-O votarem i guanyarem.
Adéu España !
Hola Europa !
Pàtria o mort vencerem !

#27.1 Rodejet, Barcelona, 12/09/2017 - 18:45

La majoria de vegades aquells que pretenen ridiculitzar als altres, acaben caient en el ridícul més absolut, això acostuma passar sobretot en individus sense personalitat que acaben adoptant el nom dels altres.

#27.2 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 12/09/2017 - 19:01

Quina obsesió que teniu amb els morts, els indepes...
Si al menys els haguéssiu respectat a la manifestació de Barcelona.. T'en recordes? Per que molts "processaires" heu deixat enrera el tema a corre-cuita. Es veu que l'enemic islamista ara no toca.

#27.3 catalibans, Barcelona, 12/09/2017 - 19:51

jajajajajjajajajajajja...pren Trankimazin!

#27.4 tabarra-indepe, Hospitalet, 12/09/2017 - 19:54

Votar..l'1 de O?? Com no botis (amb b) a casa teva! juasssssssssss

#26 CUPaire, i COLAUista, 12/09/2017 - 17:25

El què ha de fer Trapero és començar a desplegar Mossos als punts de frontera amb Espanya, és a dir, a ALCANAR, FRAGA, PONT DE SUERT...

A tot Guardia Civil o Policia Nacional Espanyola que intenti entrar al nostre país, se li diu educadament que no intenti entrar ... i si no foten cas, 4 trets i surtiran corrent, que ja sab

#25 A PER TOTES!, Cat, 12/09/2017 - 17:05

Trapero és el General del nostre exèrcit, els Mossos, l'EXÈRCIT CATALÀ

Trapero no ens traicionarà de cap manera!

#25.1 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 12/09/2017 - 18:04

Primer: Catalans som tots, no només els secesionistes.
Segon: Els mossos fan que els ciutadans respectem la llei. No son cap exercit.
Tercer: L'exercit Espanyol ens protegeix del enemic exterior, fa tasques humanitaries i intervé en desastres naturals i operacions de rescat.

Que tot s'ha d'explicar, carai.

#25.2 A PER TOTES!, cat, 12/09/2017 - 19:08

JA JA JA JA JA

et creus que estem en "circumstàncies normals"?? JA JA JA JA

et sona IUGOSLÀVIA? KOSOVO? UCRANIA? ... aquí s'ha acabat el bròquil... aquí anem de debó i si cal hi hauran moltes "òsties" ja m'entens...