Publicidad
Política · 19 de Marzo de 2019. 19:20h.

Acusan a Forcadell de animar a los manifestantes en Exteriores

Un guardia civil asegura que sacó la mano del coche oficial “para agitar la masa”

Un agente de la Guardia Civil que participó en el registro del Departamento de Exteriores el 20 de septiembre de 2017 ha afirmado que la expresidenta del Parlament, Carme Forcadell, pasó con su coche oficial ante la consejería de Exteriores “para agitar la masa”.

El guardia Civil ha relatado que pasaron dos vehículos oficiales en el momento que la Benemerita pretendía evacuar a la secretaria de justícia del Departamento de Exteriores. “La gente pensaba que eran vehículos de la Guardia Civil, comenzaron a insultarles, pero automáticamente del vehículo trasero se bajó la ventanilla y venía Carme Forcadell que parecía como sacaba la mano para agitar la masa”, ha relatado a preguntas del fiscal Javier Zaragoza.

La defensa de Carme Forcadell ha pedido a la Sala del Tribunal Supremo recordar al testigo recordarle que está bajo juramento porque considera que ha incurrido en falso testimonio por asegurar que la expresidenta del Parlament se acercó a la consejería de Exteriores. “La señora Forcadell no pasó por allí”, ha aseverado la abogada Olga Arderiu. El testigo, en todo caso, ha reiterado su versión de los hechos: “era Carme Forcadell”.

Respecto a la actitud de los concentrados, ha relatado que “las personas denotaban violencia” y “rabia descontrolada”. También ha manifestado su sorpresa por el hecho de que “la población civil tuviera esa gran falta de respeto de llegar, incluso, a sustraer un detenido de la Guardia Civil”. “Tomé la decisión de evacuar a la secretaria judicial porque nos daba miedo que la gente pudiera asaltar el edificio”, ha declarado.

Carme Forcadell, declarando en el Tribunal Supremo
Publicidad

12 Comentarios

Publicidad
#9 pepe, andorra, 20/03/2019 - 15:49

estimado picoleto, yo te creo.

#8 JOSEP P., Reus, 20/03/2019 - 11:19

Si, pero lo guardia civil no explica que la Forcadell quan va treure la ma tambe portava bombes de ma al seient del cotxe, també tenía carros de combat a Xerta amagats pels mandarines, també va repartir fusells de asalt. A mes, ens va dir per Google Maps on té los mandarines de Xerta per anar abuscar mes material per si sen's acabava.

#8.1 Competències, can Ràbia, 20/03/2019 - 11:55

Vas errat, aixó dels tancs era competència del de les mamelles grosses, la Forky va treure la ma per que li fessin petons atès que durant el mandat s'havía cregut que era Sissy i portava vestits de luxe per revisar les tropes imperials del mossos amb escopetes de fira. tal com hem vist a les fotos de l'època abans de la DUI.

#8.2 pepe, andorra, 20/03/2019 - 15:49

conociendo el percal, la versión de competencias es mucho mas creible y solida q la de josepet, lo digo pq esas armas q menciona, se las quito la GC en Olot unos meses antes. Claro q igual es lo q deben tener los padres acosados y coaccionados por los separatistas cuando piden educacion en español para sus hijos, comprendo entonces la agresividad.

#6 Carlos Gomez, bestia amb forma humana, 20/03/2019 - 10:57

I mireu que jo em vaig pasar mesos i mesos sugerint.li que li convencia que comences a estalviar.

Pero la duresa de mollera de la nostre Carme i la seva capacitat per arrogarse impunitats es la que es.

#6.1 La cosa va anar així, can Ràbia, 20/03/2019 - 16:01

La pobra dona li demanava a Junquy "Oriol, neng, que potser acabarem a la cangrí? - I ara! li responía, tranqui nena, tu ves comprant vestits a can Dior, que res no ha de passar" tenim el peu al coll als opressors, que no veus com mantè l'esperit el nostre MHP?- si, pero no sé jo, el veig mirant-se molt el maleter de cotxe oficial, tu.....

#5 Alcoberro´s, Barcelona , 20/03/2019 - 10:10

Ahora quiere parecer una santa pero fue una de las peores a la hora de fomentar el odio hacía los que no eramos indepes. Es cierto, sus discursos incitaban a la violencia. Merece el máximo castigo.

#5.1 XMB, Barcelona, 20/03/2019 - 16:27

Era 'llibertat d'expressió'

#4 Didac, Barcelona, 20/03/2019 - 09:41

No hi ha cap dubte que la tal Forcadell va ordenar que li posessin el cotxe oficial a la porta i va donar ordres al xofer a passar per davant de la massa que es sublevava davant l'edifici on la GC inspeccionava i com una rateta va treure la maneta per alentar als seus admiradors perque incrementessin la violencia i els soroll contra la G.Civil.