Publicidad
Política · 12 de Agosto de 2015. 09:33h.

Asens dice que el senegalés muerto es "víctima de la criminalización"

El tercer teniente de alcalde de Barcelona dice que su muerte "nos señala"

Asens dice que el senegalés muerto es "víctima de la criminalización"

Jaume Asens, en una foto de archivo

El tercer teniente de alcalde de Barcelona, Jaume Asens, ha mostrado su indignación por la muerte de un senegalés de 50 años cuando huía de los Mossos en Salou en una operación contra los top manta.

Asens, a través de su twitter, ha definido al hombre como "la primera víctima de la criminalización de la pobreza del verano. El teniente de alcalde de Colau, que hace ha hecho un tuit encabezado con las palabras" in memoriam senegalés anónimo ", asegura que esta muerte" nos señala ".

El concejal de Barcelona en Común, en otra tuit, dijo que "todos somos cómplices" de esta muerte, pero deja claro que "algunos" tienen más responsabilidades. Y tilda de "lamentable" el hecho de que la "persecución policial contra el 'top-manta" haya "acabado con un senegalés muerto".

Finalmente, lamentó haber sido "demasiado ambiguo" y aclaró que con estas dos tuits "no señalo a la policía. "Nos señalo nosotros, en la sociedad".

Publicidad
Publicidad

17 Comentarios

Publicidad
#15 El mico de l'anís, Badalona, 13/08/2015 - 00:39

I ell què ha de dir, si són el mercat del seu bufet d'advocats. Ell viu de treure sense papers del centre d'internament de la Zona Franca, d'assessorar-los en matrimonis ficticis per aconseguir la nacionalitat, etc.

#14 contra el boliviarisme barceloni, Barcelona, 12/08/2015 - 21:31

aquesta demagògia i Praxis boliviarana a la capital de Catalunya es una autèntica vergonya.

#13 Jordi Romaguera i Cubedo, L´Hospitalet de Llobregat, 12/08/2015 - 16:33

El deu assenyalar a ell, no pas a mi. Jo estic enfonsat a la pobresa i no se má cut de trencar res. Ans al contrari. Quan vaig viure fora vaig aprendre la llengua del país d´acollida, em vaig integrar i mai no vaig falsificar ni vendre res il.legal. Altrament m´esperava la presó sense contemplacions

#12 nedland, Roses, 12/08/2015 - 16:06

La imatge es digna del maig del 68.....nomes que estem al seglr XXI i el context es totalment diferent...pero aqui som aixi.....no deixem el passat..no aprenem del passat..pot ser per que es mes rentable per una minoria viure del passat que no avançar com sicietat..aqui esta la diferencia..

#11 juan, priorat, 12/08/2015 - 14:05

Aquet advocat defensor de antisistemas presuntos terroristas desinteresadament. Ja ja te com minim un pis turistic al poble nou. El podria dedicar a acullit inmigrants

#11.1 El mico de l'anís, Badalona, 15/08/2015 - 00:01

Desinteresadament? Aquest no fa res sense cobrar la seva minuta.