Publicidad
Política · 26 de Mayo de 2019. 20:07h.

Bajada indepe en Barcelona

JxCat queda quinta y no salen ni la CUP ni Graupera

Bajada indepe en Barcelona

Junts per Catalunya ha alcanzado finalmente los cinco escaños, mal menor cuando durante toda la noche parecía que se quedaría en 3 o 4. Sin embargo, este resultado significa perder la mitad de sus concejales, dado que en 2015 obtuvo 10.

Además, el partido de Puigdemont ve como ERC le dobla en concejales y obtiene la victoria, por primera vez, en la capital catalana. La suma de los dos partidos independentistas supone alrededor del 31% de los votos en el consistorio.

Por su parte, las otras dos candidaturas independentistas que se presentaban, la CUP y Primarias de Jordi Graupera, no han conseguido representación municipal, a pesar de sumar entre ambas fuerzas más del 7% del voto.

Publicidad
Publicidad

18 Comentarios

Publicidad
#13 Valenti, Tarragona, 27/05/2019 - 20:01

Boles xines? SIno aquesta rialleta autocomplacient (fina a on he arribat!) no s'enten masssa be.

#12 galba, Barcelona, 27/05/2019 - 19:56

Llastimós. Aquesta noia de la Bonanova, passi el que passi no para de riure. Perquè serà? Perquè es tant tonta que es diu "i lo be que ens ho estem passant". ?

A Begur el pijo progres de Bcn s'en fan creus.

#11 Juan García, Ciutat de la Justícia, 27/05/2019 - 09:38

Amics (és un dir) indepes! Heu passat del 41,1 al 39,6 % dels vots a Barcelona capital. Els Comuns, després que la Fada Colau digués que no és indepa, ja no els podeu contabilitzar de la vostra banda. Veieu els resultats de Badalona, L'H, Santako, El Prat, Castefa, etc. Assumi-ho: Tabàrnia és nació!

#11.1 Jordi br, L'h, 27/05/2019 - 10:05

Els que no sembleu entendre-ho sou vosaltres. Els comuns estan a favor del referendum i no farien campanya ni pel si ni pel no; donant llibertat als seus votants, que n'hi ha de les dues tendències. Crec que mes pel No, pero dins els comuns hi ha vots de la Cup

#11.2 Para Jordi BR, Barcelona , 28/05/2019 - 10:22

Los votantes de cup han votado Esquerra. Ningún independentista convencido votaría a comuns

#9 ferran, rugby, 27/05/2019 - 07:44

graupera alcalde!!!!!...

ai no,espera...

#8 L'avi Florenci, El de la deixa, 27/05/2019 - 04:03

Envieu a algú a cobrir la roda de premsa del Graupera, collons !!