Publicidad
Política · 9 de Noviembre de 2011. 10:02h.

Bosch compara a Tardà con "Obélix"

"Tiene capacidad para transportar menhires"

Bosch compara a Tardà con "Obélix"

Joan Tardà

El candidato de ERC, Alfred Bosch, en una entrevista en La Vanguardia, compara su tándem con Joan Tardà con Astérix y Obélix. Según el candidato, él sería Asterix, y el diputado en el Congreso Obélix.

Bosch considera que "tenemos una complicidad enorme, como la que pueden tener Astérix y Obélix. Tardà tiene una capacidad para transportar menhires y ser muy directo. Yo tal vez soy un poco más reflexivo. Pienso que hacemos una gran pareja".

Por otra parte, el candidato destaca que "voy a Madrid a sentarme al escaño que ocupó Macià". En este sentido dice que se inspira en "Charles Panel, Gandhi, Leopald Sedar Senghor" y el mismo Francesc Macià.

Publicidad
Publicidad

8 Comentarios

Publicidad
#6 Josep R., Barcelona, 09/11/2011 - 19:19

En aquestes eleccions volia tornar a votar ERC, però només ho podré fer al Senat. Aquest senyor que es passa el dia emmirallant-se en líders mundials difunts em supera.

#5 José Maria, Blanes, 09/11/2011 - 11:29

Mai Esquerra, en coalició amb la laportista Gemma Ferrer Buil, havia estat pitjor!. Frikisme en estat pur!


http://senseunitatnovoto.blogspot.com/

#4 Pau, bcn, 09/11/2011 - 11:15

és a dir, que ell és el llest i Tardà el tonto, no? A mi em sembla que aquest Bosch és una mica cregut...

#3 Patateta, HOrta, 09/11/2011 - 11:09

Podrem coneixer les propostes electorals d'ERC o simplement ens centrarem en les ximpleries i banalitat que tots els partits diuen de forma distesa durant la campanya???. A la noticia de sobre s'informa q el PP vol tancar canals. Això si és una notícia electoral. Una mica de periodisme.

#3.1 Joan, BCN, 09/11/2011 - 12:29

Seves propostes? Només en tenen una i és anar a defensar l'engany del pacte fiscal a Madrid. No n'hi han més, no menteixis i pregunta als teus jefes.

#3.2 Patateta, Horta, 09/11/2011 - 13:29

#3.1

xoan xoan, tu només t'informes per noticies d'aquest format i et penses q la realitat és aquesta, a Madrid els diputats no fan res, i els partits no tenen programa electoral. T'animo a entrar a les webs de tots els partits i coneixer el programa i la cronica dels actes. Anims tu pots!!!

#2 Asterix, Gàl·lia, 09/11/2011 - 11:02

http://www.youtube.com/watch?v=GF7c1JYBbxk