Publicidad
Política · 19 de Diciembre de 2012. 11:45h.

Carod se venga de los "que se cachondearon de mí"

"Siempre he creído que, en esta vida, leer ayuda mucho"

Carod se venga de los "que se cachondearon de mí"

Carod, en una imagen de archivo

El ex vicepresidente, Josep-Lluís Carod-Rovira, en una entrevista en El món a RAC1, ve "preocupante" el condicional de aplazar la fecha del referéndum si CiU y ERC se ponen de acuerdo para hacerlo "." Estoy contento. Hago una sonrisa algo irónica, por debajo de la nariz ", indicó.

Sin embargo, reconoció que "hay algo que es francamente preocupante, que es el condicional que hay en el documento". "No acabo de tener claro el aspecto formal del pacto: ERC forma parte de la mayoría gubernamental o no? El primer partido de la oposición a qué? En uno mismo? Se me escapa. Quizás hay un cierto miedo a decir que se asumen responsabilidades de gobierno", alertó.

Finalmente, ha reivindicado que "ahora no les diría nada a los que se cachondearon de mí por poner la fecha de 2014. Siempre he creído que, en esta vida, leer ayuda mucho".

Publicidad
Publicidad

15 Comentarios

Publicidad
#8 Gerard, Barna, 20/12/2012 - 07:05

Quina obsessió que teniu amb Carod, sembleu els de LV. Molt neutral i objectiva la foto escollida.

#7 Mariona, Rubi, 19/12/2012 - 17:49

Com a votant de sempre d'ERC, demanaria al
sr. Carod que es mantingués en un molt llunyà
primer pla. Ens faria un favor a tots. La seva imatge
porta malts records i potser és hora de donar un
gran vot de confiança a en Junqueras.

#7.1 Pere, Oliva, 20/12/2012 - 00:18

Et recorde, Mariona, que els millors resultats d'ERC han estat quan Carod encapçalava les seues llistes. L'estulticia de molts va conseguir dinamitar un gran projecte i perdre uns quants anys a la segona divisió del Parlament

#6 Miquel, Badalona, 19/12/2012 - 17:01

Erc es el principal partit de la oposició treient protagonisme als partits espanyolistes, i a més es corresponabilitza de l'acció de govern. Aixó es un partit que posa pel davant els País !!!!! Endavant Junqueras, endavant Erc !!!!

#5 Marc, Granollers, 19/12/2012 - 15:37

Si posant l'analfabet del Montilla de president avançavem cap a l'independència quins collons el tio! Aquest també hauria de passar comptes l'endemà de la independència.

#5.1 Gerard, Barna, 20/12/2012 - 07:08

Doncs resulta que sí. Fou un mal govern però el gest, el símbol, fou beneficiós pel país (i algunes decisions CIU no s'hagués atrevit a prendre-les: cinema). Pren-t'ho com vulguis, no m'interessa la batalleta personalista. Intento jutjar les coses de forma objectiva.

#4 Marçal, Barcelona, 19/12/2012 - 14:24

L'únic mèrit de Carod és haver col·locat als seus familiars i amics, i haver-se embutxacat bona part dels diners de tots. I això tampoc és mèrit, que ho fan tots els polítics del colors que siguin. El 2014 no és una data exclusivament seva, tothom la tenia al cap, tothom hi jugava. De què va?

#4.1 #4.1 Gombau, Vidrà, 19/12/2012 - 15:18

Marçal, si et veiguessis amb els meus ulls quedaries astorat.Però, com pot ser que no t' adonis de la pena que cardes?És evident q en aquest diari hi ha de tot, però els seus lectors no son els dels teus diaris de referència:El Inmundo, La Sinrazon,el ABC del falagisme o La Gaceta de extrema dreta.