Publicidad
Política · 15 de Octubre de 2015. 19:24h.

Ciudadanos propone una cumbre a toda la oposición

Arrimadas envía una carta a Iceta, Rabell y Albiol

Ciudadanos propone una cumbre a toda la oposición

Inés Arrimadas, en una foto de archivo

La dirigente de Ciudadanos, Inés Arrimadas, Arrimadas ha instado a Miquel Iceta, Lluís Rabell y a Xavier García Albiol a reunirse la semana próxima en el Parlament para encontrar  “coincidencias que beneficien a todos los ciudadanos” y agilizar “el diálogo y el consenso”.

“La grave situación actual en Cataluña requiere dejar de lado los intereses de partido y ponerse a trabajar por los problemas de todos los catalanes”, ha afirmado.

Arrimadas ha recordado que  después de celebrarse las elecciones envió una carta con “los 10 compromisos por la unión, la regeneración democrática y la igualdad de oportunidades” pero ante la situación en Catalunya ha enviado esta tarde una carta a los líderes del PSC, Catalunya Sí que es Pot i PPC en la que les ha convocado a “una reunión urgente para empezar a trabajar en beneficio de los catalanes”.

Publicidad
Publicidad

17 Comentarios

Publicidad
#9 Orange, Citizen, 16/10/2015 - 12:34

La opción inteligente es Ciudadanos, se sea estelado o No, obligará a PPSOE a pactar grandes cambios. Limpiará las arterias colapsadas de la administración, el programa de Garicano no gusta a los del IBEX precisamente y propondá medidas para pymes, autonomos, trabajadores y parados potentisimas.

#9.1 JORDI, BCN, 16/10/2015 - 16:30

MIRA ESTIC D'ACORD
PACTE ENTRE ELS QUE VAREM DIR NO I FOTEU FORE ALS INDEPENDENTISTES.
ON I CUANT HO CELEBREM?

#9.2 Pope, BCN, 16/10/2015 - 19:15

#9

Orange, gracias por el consejo, creo que lo piensas de buena fe y es de agradecer, pero Ciudadanos se quiere hacer pasar por centro-izquierda y es centro-derecha, igual o peor que el PP. Claro ejemplo del nacionalismo español más rancio nacido en Cataluña. Tiempo al tiempo.

#8 Roger, Barcelona, 16/10/2015 - 10:01

Quins són els beneficis dels...catalans?
Seguir judicialitzant i criminalitzant la democràcia?
O és seguir amb l'ideari, tal com está en el programa de C's, del comiat gratuït, menys drets pel treballador i més drets per l'empresari?
Negar-se a apujar el sou mínim?
Això beneficia als catalans? va...

#8.1 ambaixadorCAT, UK, 16/10/2015 - 12:11

El problema és que es volen fer passar per un partit de centre, no nacionalista, quan en realitat són un partit ultranacionalista espanyol de dretes (no de centre dreta, si no al mateix nivell que el PP).
Posen una "cara bonica" de candidata, fan un discurs demagog, i a recollir vots.

#8.2 Omar Jayyam, BCN, 16/10/2015 - 15:58

És fals aixó que dius. No defensen comiat gratuit. Tot el contrari. Indemnització creixent, per acabar amb dualitat i motxilla asutriaca perque el treballador s'emporti sempre la seva indemnització quan canvií de treball. Complement salarial per rendes més baixes.
Son polítiques de centreesquerra.

#7 Javier, Girona, 15/10/2015 - 22:09

No estaria mal encontrar puntos comunes o de acuerdo en la oposicion si la cup cumple su promesa electoral y no inviste a Mas presidente y no se puede formar un gobierno independe. Aparte tambien Antonio Baños y la cup podrian ser coherentes y recordarle a JuntspelSi que han perdido el plebiscito.

#7.1 Carlos, GRNLLRS, 16/10/2015 - 01:14

La CUP s'ha convertit en l'esperança unionista JAJAJAJAJAJA! Esteu fotuts. Ah, parleu amb en Rabell, parleu, aquest candidat que us heu apoderat els del NO i que reclama cada dia un referèndum.. No sabeu on toqueu nens! JAJAJAJA

#7.2 Javier, Girona, 16/10/2015 - 15:53

#7.1

No demano que la Cup sigui unionista sinó que sigui coherent amb el que va dir a la campanya i que també sigui coherent amb el que va dir Antonio Baños, que el plebiscit s'havia perdut. Sobre CatsqPot, Podemos ja va dir que no era indepe, no es el mateix defensar un referendum que ser indepe.

#7.3 Carlos , GRNLLRS, 16/10/2015 - 17:22

Correcte, Javier, NO és el mateix defensar un referéndum que ser indepe. Com tampoc és el mateix defensar un referendum que ser unionista. Per tant, ni pels uns ni pels altres, no? O sigui: 48% a 39%. I si no, fem un referéndum.

#7.4 Javier, Girona, 17/10/2015 - 01:28

#7.3

Però la gent vota un programa i vota el que diuen els dirigents, si no hi figura l'independencia i part diuen clarament que no son indepes, no es poden comptar com a sis. Es el que ha declarat aquestes eleccions com a un plebiscit el que ha de demostrar que els sis son majoria, no al contrari.

#6 ojo al dato, Cambiar de tornas, si Cup no le gusta Ma, 15/10/2015 - 21:34

. Si el sentido común de los otros convocantes
. Si están por la labor de vivir en paz
PUEDE DARSE LA VUELTA A TODO
de lo que hay

Seria una jugada perfecta tras los 5 años del (no) gobierno de Mas. Me parece milagroso pero las cuentas de escaños si que salen, si CUP vota en abstención

#6.1 Frederic, L'Hospitalet, 16/10/2015 - 04:08

Però què dius, pallasso? Encara no has entés que això no anava de "Sí" i "No" per alguns partits? Ja em diràs en quin boig univers paral·lel la gent de CatSíQueEsPot pactaria amb el PP...

De veritat, e-noticies, haurieu de tenir cura de a qui deixeu comentar!

#5 pere, lleida, 15/10/2015 - 21:26

ET QUEDARÀS SOLA.
VUI APROFITAR PER DIR-TE QUE NO HAS GUANYAT LES ELCCIONS NI DE BON TROÇ.
HO SIGUI QUE NO T´EMOCIONIS