Publicidad
Política · 20 de Mayo de 2022. 14:04h.

Colau se cura en salud

La alcaldesa se aferra a una "excepcionalidad" del código ético de los comunes para volver a presentarse

Colau se cura en salud

La alcaldesa de Barcelona, Ada Colau, anunció ayer su intención de presentarse de nuevo por un tercer mandato, lo que provocó las críticas de los partidos de la oposición.

A Colau le recordaron que se había comprometido a estar sólo dos mandatos al frente del Ajuntament de Barcelona. De hecho, así lo indicaban los estatutos de los Comunes.

Sin embargo, la alcaldesa se aferró a una "excepcionalidad" del código ético del partido. Éste, en el punto 3.5 insta a “limitar el mandato a dos legislaturas consecutivas, excepcionalmente prorrogable a un mandato más siempre que se dé un proceso de discusión y validación ciudadana”.

El pasado 15 de mayo, las bases de BComú aprobaron pedir a Colau que se presente a las primarias para optar a su tercer mandato, con un total de 221 votos a favor, ninguno en contra y uno en blanco.

Publicidad
Publicidad

7 Comentarios

Publicidad
#8 Vicente, Barcelona, 21/05/2022 - 06:55

El.problema no es que se vuelva a presentar. El problema es que hay muchos borregos que la volveran a votar.

#7 joan, manresa, 20/05/2022 - 17:39

" Can Mingo "...,17:30 h.---No sap res la alcaldessa....una " Excepcionalitat "del SEU codi ètic...,faltaria mes....,com estem en un període de discussions no podem deixar el timó....,jeejejej...,¡¡¡Queda tent per fer ...!!,i tant per destruir...,i tant poc per acabar d'instal·lar-me en el oasis...,pobre Barna ..,las ratas pujaran.... a Col

#5 Jos, VNG (Ghost Republic), 20/05/2022 - 15:27

Ja ens ha quedat prou clar que les normes ètiques del Comuns (Podemos inclosos) són per la resta. Ells sempre troben la exepció.
Que li diguin a l'Iglesias.

#4 Arnat, Barcelona, 20/05/2022 - 15:24

Aquesta era una activista de carrer, insolvent en tots els àmbits que un cop ha tastat les prebendes que es reparteixen dins "la casta" no vol abandonar per tornar a trepitjar l'asfalt i deixar la moqueta. Aquesta es una alumne de tots aquells crapules de Venezuela i Nicaragua que amb demagogia populista tenen deliris de perpetuar-se a la cadira

#3 Froilan Colau, Barcelona, 20/05/2022 - 14:53

Donde dije digo, digo diego. En aquesta alcaldessa se li nota que fa molta bicicleta, dieta macribiòtica, vegana i vida sana, se li ha quedat un físic estlitzat estupendo de tant anar tot el dia amb el cul al cotxe oficial 47.000 €