Publicidad

Junqueras llega al Parlament para firmar el #pactedelallibertat

"¿Cómo lo veis?"

Oriol Junqueras, con periodistas

El presidente de Esquerra, Oriol Junqueras, ha llegado ya al Parlamento para presentar, a la una del mediodía, con el presidente en funciones, Artur Mas, el acuerdo de legislatura.

Junqueras, que ha sido saludado por los mossos en la puerta, saludó a los periodistas que ha encontrado en la planta baja -incluido los del ABC y La Razón- con un "¿cómo lo veis?" y tras una breve conversación se ha dirigido, después de subir a la primera planta, a los despachos del grupo parlamentario de ERC acosado por cámaras y fotógrafos.

Publicidad
Publicidad

12 Comentarios

Publicidad
#6 Benet, Car, 19/12/2012 - 14:38

Després de llegir uns quants comentaris hom no deixa de pensar que per aquesta wed es pasejen molts desocupats espanyolistes que només sembrem merda. Ull !!! de la merda només en surt pudor !!! i així no es fa res creatiu. Aneu fent la vostra que un dia no podreu sortir de casa per la pudor !!!

#5 spanish, Madrid, 19/12/2012 - 14:07

cuanta tonteria por favor.....

#4 carlitus, barcelona, 19/12/2012 - 13:30

Hi ha qui ho veu aixís de clar i català.
http://www.salvadorsostres.com/

#3 Ramon, ni plat rescalfat ni enemic reconciliat, 19/12/2012 - 13:02

Junqueres, la meva àvia, la Ramona, diu que has fet molt bé de lligar-lo curt, però que com l'Arturu és un petaner i a la que pot escampa amb en Duran, o amb la Juanita Ortega, o el Boí-Ruiz, o la Bozal, o en Puig i les seves pilotes, o la vareta màgica de la Gispert, no li treguis l'ull de sobre.

#2 oscar, tarragona, 19/12/2012 - 12:56

Este pacto por la libertad es una payasada. Arturo Mas será inhabilitado si sigue adelante con esto y la Autonomia de Cataluña suspendida mediante el artículo 155 de la Constitución. Así es como va a acabar todo esto. Incluso un blando como Rajoy no permitirá que se rompa España.

#2.1 PPru, Sants, 19/12/2012 - 13:19

Uuuuuuh, quina por!!! si aplicar l'article 155 és el millor que ens podeu fer, vinga, ànims!!!..... que no n'hi han home, que no n'hi han.... si fins i tot teniu encostipada la cabreta de la legión, si no sou capaços de recuperar Gibraltar. Pobrets....

#2.3 laila, bcn, 19/12/2012 - 13:51

La Constitución tambien dice que todo español tiene derecho a una vivienda digna, Lo digo por si puedes leer más que el 155.

#2.4 Winston Churchill, Lleida, 19/12/2012 - 14:28

Deu meu, primer els 23 anys del padrí ( més adient el PADRINO ) despres el tristpartit, a continuació els millors ( no vull ni pensar com serien els pitjors) i ara el Artur Baba i el quasimodo.
A més encara tenen el pebrots de fotre tota la culpa a Madrid, clar sempre hi ha imbecils que s'ho creuen

#2.5 Lluís, PPCC, 19/12/2012 - 16:46

L'article 155 no deixa de ser un xantatge vergonyós, imposat pels militars franquistes i colpistes. Aplicar-lo va en contra de la democràcia i no es recomanable per a la bona salut de la prima de risc, que es dispararà per sobre dels 1.200 puntets i adéu Espanya sencera. Independència el 2014!