Publicidad
Política · 25 de Octubre de 2010. 10:52h.

Duran: "Catalunya como nación soberana no es posible"

"Convergència i Unió siempre ha tenido un alma hispanista"

Duran: "Catalunya como nación soberana no es posible"

Duran, en un acto de la Unió de Joves el 2007

El secretario general de CiU, Josep Antoni Duran i Lleida, en una entrevista en Periodista Digital, asegura que "Catalunya como nación soberana no es posible". "Pero es nuestra utopía", matiza. Por otra parte, no quiere pronunciarse sobre multar o no a los comerciantes que rotulan castellano mientras su partido no gobierne, pese a que apuesta por "una política lingüística no tanto por imposición sino por adopción".

Respecto a Zapatero, lamenta que "no hemos tenido gran influencia porque no hemos tenido felling con Zapatero. Yo ya dije en mayo que después de las reformas hechas, el Gobierno debería de convocar elecciones. Nosotros dábamos por acabada la etapa del actual presidente. Pero normalmente cuando ha habido mayoría relativa en el Congreso hemos estado presentes y es cuando mejor le ha ido a España. "

"Desgraciadamente en los últimos tiempos, Convergencia i Unió no encuentra las respuestas necesarias pero siempre ha tenido un alma hispanista. Respuestas como, concretamente, la relativa al Estatuto. En Catalunya hay una gran decepción respecto a las instituciones españolas", critican.

Publicidad
Publicidad

41 Comentarios

Publicidad
#41 anil, sant Boi LL., 26/10/2010 - 23:14

La veritat és que els del partit de CIU, no sembla que s'estimin gaire Catalunya, ni a la gent que hi vivim i treballem.Crec que es pensen que el nostre pais és la SEVA PETITA BOTIGUETA, I els votans ,els tontets que tot s'ho creuen.

#40 Roger, Sant Hipòlit de Voltregà, 26/10/2010 - 11:42

Ho sap Duran i Lleida que s'està fotografiant sota l'estelada amb l'estel roig, que simbolitza la independència i el socialisme?

#39 Gerard, Barna, 26/10/2010 - 06:14

Bé doncs, sumem en Duran a la llarga llista de personatges de la dreta catalano-espanyola que no es poden criticar ni qualificar amb l'adjectiu pertinent. I en són uns quants...
AIxò sí, els titulars sensacionalistes els hem d'acatar com si fossin una gran veritat.

#38 Frankyelpunky, Castelló, 26/10/2010 - 00:32

CIU es passa de comèdia a teatre de guinyol amb aquesta mena de "dirigents" polítics de parbularis inmadurs.

#37 josep, Berga, 26/10/2010 - 00:19

NO VOLEM QUE ENS GOBERNIN ANIMAS HISPANISTES O MES CLAR DEXEMNOS DE PARAULES COMPLICADES I DIGUEM ANIMES ESPANYOLISTES