Publicidad
Política · 29 de Enero de 2018. 13:46h.

Eduard Pujol sospecha que le persigue un señor "con patinete"

El dirigente de Junts per Catalunya advierte sobre su seguridad

El diputado de Junts per Catalunya, Eduard Pujol, fue entrevistado días atrás en El Debat de TVE, donde señaló que "un señor de mediana edad" que circula "con un patinete" le persigue por las calles de Barcelona y está pendiente "de mis movimientos".

"Ayer salí del Parlament, me iba a la calle Princesa para arriba y me giré. Me encontré un señor de mediana edad que iba con un patinete. Evidentemente no me pareció que fuera un señor que a esa hora tuviera ganas de ir en patinete, sino que era alguien que extrañamente podía ser que estuviera pendiente de mis movimientos. Son preguntas sobre la seguridad de que me incomoda", relató.

El también ex director de RAC1, por otra parte, afirmó que "yo no sé quién paga las facturas" de Puigdemont. "Sólo faltaría que yo tuviera que estar al corriente. Estoy muy contento de poder decir a la gente que no lo sé. Y me parece que está muy bien que los políticos de vez en cuando digamos 'no lo sé' porque no somos superhéroes y no tenemos ni la necesidad ni la obligación de saberlo todo", sentenció.

Publicidad
Publicidad

69 Comentarios

Publicidad
#74 una pregunta..., Tarragona, 30/01/2018 - 15:29

¿Ha probado de llamar a Iker Jimenez de Cuarto Milenio ? juas,juas,juas....

#73 Bougainville, Barcelona, 30/01/2018 - 11:26

Qui sap si no és un espua, el ridícul del Règim del 78 és tan gran que són capaços de tot, fins d'inventar"pijotdes" de regust feixistitzant taronja com Tabàrnia. O qui sap si és en Boadella cremant l'última espurna de dignitat a dues rodes.

#73.1 Mercè, Barcelona, 30/01/2018 - 13:56

Ja t’agradaria a tu tenir una “espurna” de la dignitat q té el Boadella. Dir-li feixiste a un home q hi ha lluitat sempre, és ser molt totalitari. No us adoneu q sou d’extrema dreta i ho demostreu cada dia amb els vostres fets i comentaris. Accepte-ho d’una vegada, veniu del Pujol sr de dretes de tota la vida. Aquest Eduard, està com una ca

#73.2 Bougainville, Barcelona, 30/01/2018 - 20:30

Boadella el campió de la indignitat, acabat com a director des de fa 35 anys, arrossegant-se pels platós de la ultradreta gatoalaigüera més nauseabunda, intentant una darrera bufonada tabernàrica per dur el seu ridiculum vitae on era quasibé impossible jo jo jo Boadella.

#73.3 Mercè, Barcelona, 31/01/2018 - 14:32

Sembla que tinguis enveja. Aquesta ràbia que demostres cap al Boadella no te gaire sentit. Si és un fracassat , què més et dóna? El ridícul més gran l’heu fet, el feu i el fereu vosaltres. Ens heu avergunyit davant de tot el món. Els d’ultradreta sou vosaltres! Hahahahahahaha!

#72 Carmen, Badalona, 30/01/2018 - 10:45

Pobre home!Fins i tot fa pena....

#71 marti, barna, 30/01/2018 - 09:46

Deberíamos de presentarnos hoy todos en patinete en el Parlament. Han perdido el seny y hasta la vergüenza. Por cierto la Barceloneta ha sido tomada por el CNI, el MI5, la CIA y la KGB, va todo dios en patinete, jejejejejej

#70 Jaime Catala, Denia, 30/01/2018 - 09:29

Quina fantasia tenen alguns. Jeje I a mes a mes es coixo , no ?