Publicidad
Política · 15 de Enero de 2013. 14:12h.

El Govern ficha al periodista de TV3 que presentó un mitin de CiU

Jordi Sellas, nuevo director general de Promoción Cultural en sustitución de Jordi Cabré

El Govern ficha al periodista de TV3 que presentó un mitin de CiU

Sellas, durante el acto en la Illa (Foto: Flickr CiU)

El Consejo Ejecutivo ha aprobado hoy el nombramiento del periodista Jordi Sellas (Olot, 1977) como nuevo director general de Promoción Cultural en sustitución del también periodista, Jordi Cabré, exdirector del diario digital El Singular Digital.

Sellas presenta y dirige el programa Generación Digital en Catalunya Ràdio y TV3. Se da la circunstancia también que fue el presentador del acto preelectoral de CiU en la Illa Diagonal en la que participaron figuras de la llamada sociedad civil.

El presentador, que junto con Albert Murillo es también director y creador del programa de TV3, se define como un "apasionado de los medios de comunicación y de la cultura y se considera "un afortunado por haberse podido dedicar de forma profesional durante toda la vida".

Jordi Sellas es licenciado en Publicidad y Relaciones Públicas por la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB). Consultor en Marketing y Comunicación especializado en cultura y medios de comunicación. Ha sido director fundador del Club TR3SC, director de marketing del Grupo Focus, técnico superior de promoción de la UAB y director de comunicación del grupo radiofónico Ona Catalana. Ha asesorado la Corporación Catalana de Medios Audiovisuales, el Piccolo Teatro di Milano y otras instituciones públicas y privadas en el ámbito del marketing y los nuevos modelos de comunicación.

Así mismo, imparte clases sobre marketing y gestión cultural de forma habitual en la Universidad Pompeu Fabra (UPF), la Universidad Ramon Llull (URL) y la SDA Bocconi de Milano. Es coautor del libro Marketing de las Artes Escénicas. Creación desarrollo de públicos, editado por Gescènic el año 2009. Hasta ahora ha sido director del Área Digital y de Nuevos Negocios del Grupo RBA.

Publicidad
Publicidad

28 Comentarios

Publicidad
#21 Sr. Mauri, Barcelona, 16/01/2013 - 19:03

Mirin, no sóc precisament l'estampa de qui vota CIU, ni del contrari ni de res. El meu olfacte detecta la putrefacció a quilòmetres, i tots fan pudor. PERÒ, fitxar el Sr. Sellas és l'únic semblant a l'oblidat "govern dels millors" És imparable, un cervell amb potes, bona persona i un líder al futur.

#20 Berenguer de Sadernes, Catalunya Vella, 16/01/2013 - 17:12

Per a e-notícies és més fàcil i cridaner titular així, perquè els anònims suPPvenCsionats que pul·lulen per aquí es llancin a la carnassa. Però aquest noi no és treballador de TV3: fa un programa que s'emet per TV3, que és diferent. Per cert: qui "dirigia" Ona Catalana abans d'ensorrar-se?

#17 joan, barcelona, 15/01/2013 - 20:51

Un altre de Girona a xupar de la mamella !!!
A veura quant es decideixen a treballar de veritat i deixen de viure del cuento !!!

#16 Pere Pagès, CATALONIA IS MOLT DIFERENT, 15/01/2013 - 19:39

JA N'HI HA PROU!
BASTA DE PAGAR A ESTA GENTE!!
NO VOLEM TV3!!
YA HAN CORTADO EL GRIFO EN TELEMADRID, CASTILLA LA MANCHA Y LEÓN TV, CANAL 9, ETC. MENOS AQUÍ!! PORQUE TV3 ES EL SUSTENTO DEL NACIONALISMO RANCIO Y EXCLUYENTE.

#16.1 Ramon, Barcelona, 15/01/2013 - 20:30

T'equivoques en una cosa molt important Pagès, els "històrics" de TV3, els que encara manen i tallen el bacallà ara, 30 anys més tard, tenen molt de ranci, si, però GENS de nacionalisme català. La majoria són ecscañols, molts d'ells provinents de Bandera Roja i del PCE, des del Roura a la Marqueta.

#16.2 Toni, Barcelona CATALUNYA, 15/01/2013 - 20:39

Pren-te la pastilleta pere pagés. TV3 és el millor canal de televisió que hi ha actualment a Catalunya.

#16.3 Peret, Estat Català, 15/01/2013 - 20:53

Parla per tu, nen! Si volem TV3!!! Tu mira Intereconomia que deu ser la teva. Jo, a casa, només miro TV3, no et fot?

#16.4 Protágoras, bcn, 15/01/2013 - 21:53

La comparación de TV3 con Intereconomia no es pertinente, TV3 se paga con el dinero que se ahorra cerrando hospitales públicos, Intereconomía es una empresa privada. Que privaticen TV3 y dejen de mantener a tantos chupopteros con dinero necesario para la sanidad.

#16.5 maria, olot, 15/01/2013 - 23:01

Això és el que t'agradari a tu Protagoras, que tanquessin tv3 i això l'espanyolisme fos omnipresent a la tv..Se us veu el llautó. El presupost de tv3 equival al d'una setmana de la sanitat, per tant, menys demagògia barata. Per recuperar la sanitat i l'educació el millor és la independència.

#16.6 Jordi, Zaragoza, 16/01/2013 - 07:16

Peret, Intereconomía tiene una cosa muy buena: es una empresa privada, que no chupa de los presupuestos de los españoles. TV3 no aguantaría tres meses sin que el gobierno catalán la mantuviera. A ver si aprendes a distinguir.

#15 BEJOTA, bcn, 15/01/2013 - 19:23

TV·3 i tots el medis subvencionats arreu de l'Estat ,caldria tencar-los o provatitzar-los.Ningú treballa per luxes.,