Publicidad
Política · 20 de Junio de 2011. 17:09h.

El líder de la JNC, sin puntos

Figueras fue interceptado por los Mossos cuando circulaba a 165 kilómetros por hora

El líder de la JNC, sin puntos

Gerard Figueras y Artur Mas, en una foto de archivo

El líder de las Joventuts Nacionalistes de Catalunya (JNC), Gerard Figueras, fue interceptado por agentes de la policía cuando conducía sin puntos, según indicaron fuentes de los Mossos d'Esquadra.

Según ha avanzado la Cadena Ser, los hechos se han producido este pasado fin de semana, cuando circulaba a 165 kilómetros por hora por una carretera del Baix Camp, en la provincia de Tarragona.

Para este mismo lunes estaba prevista la celebración de un juicio rápido pero, finalmente, y tras acreditar Figueras su condición de diputado, el juez de Reus que lleva el caso se ha inhibido en favor del Tribunal Superior de Justicia de Cataluña.

Fuentes de CiU han manifestado al respecto que Figueras desconocía que se había quedado sin puntos, ya que no ha recibido ninguna notificación oficial al respecto.

Gerard Figueras Albà tiene 28 años y es, desde hace más de dos años, presidente de las JNC. Es también diputado de CiU en el 'Parlament' y concejal en el ayuntamiento de Vilanova i la Geltrú.

Publicidad
Publicidad

49 Comentarios

Publicidad
#40 j ester, tgn, 21/06/2011 - 14:16

Ara despista amb el punts però suposo que sabia que sense carnet no podia conduir. Quina barra! O es pensa que el carnet de Convergència ja val per tot??

#39 Josep, Lleida, 21/06/2011 - 11:50

No és d'extranyar, son la nova saga de politics, sense estudis, sense educació, formació ni capacitat, amb una habilitat innata en llepar culs i apunyalar rivals.
Es creuen superiors, sense haver de donar compte de res a ningu, i quan algu als molesta diuen que han creuat la linia roja, Oi Artur??

#39.1 MIQUEL, BERGA, 21/06/2011 - 12:47

A veure si ho igüales, " listillo "...
Llicenciat en Ciències Polítiques i Administració per la Pompeu Fabra. Màster Màrqueting Polític a Institut Ciències Polítiques i Socials i Diplomat de Postgrau en e-govern per IDEC ? UPF. Batxillerat a Anglaterra.
Idiomes cat,cast.anglès i francès.

#39.2 Carles, VNG, 29/06/2011 - 17:04

Potser hagués estat millor una classe d'ètica, civisme i respecte pels demés, i no pas tanta política... que de la teoria a la pràctica hi ha un bon tros!!

La qüestió és perquè tants estudis de política, tenir més poder que altres? lluitar per una causa? Crec que la primera guanya!

#38 XAVI, BCN, 21/06/2011 - 11:11

QUINA BARRA!! I NO PENSA DIMITIR? O ÉS QUE LA DEFENSA DE LA LLIBERTAT DEL SEU PAÏS L'EXIMEIX DE L'OBLIFGACIÓ DE CIRCUAR NOMÉS SI ESTÀ EN POSESIÓ DE CARNET I PER SOTA DEL LIMIT LEGAL DE VELOCITAT

#37 Lluís, Barcelona, 21/06/2011 - 10:05

És que la notificació de la pèrdua de punts no la va poder llegir. La tenia a la cartera que li varen prendre els indignats. No ho enteneu, ell fa lleis per tal que els altres les complim.

#36 Joan, Olot, 21/06/2011 - 09:23

Sincerament, ser un suïcida per anar a 150 km/h, penso que és una mica desproporcionat, el qualificatiu. L'altra dia a l'autovia d'Olot, fins i tot un Fiat 500 s'em va posar al costat, no a 150, a 167, i no trobo que anés en contra la seguretat de ningú. Em noto més insegur a 100 en autovia.