Publicidad
Política · 7 de Noviembre de 2012. 12:49h.

El ministro de Interior no acepta el matrimonio gay

Fernández Díaz no va "a cambiar porque el TC dicte una sentencia"

El ministro de Interior no acepta el matrimonio gay

Jorge Fernández

El ministro del Interior, Jorge Fernández Díaz, ha manifestado su rechazo ante el fallo del Tribunal Constitucional que valida el matrimonio homosexual ya que, a su juicio, este término únicamente define la unión de un hombre y una mujer.

"Sigo creyendo que el matrimonio define la unión de un hombre y una mujer y estoy en contra del derecho a adoptar niños por parejas del mismo sexo. Creo que debe prevalecer el derecho del niño", ha dicho el ministro. En este sentido, ha asegurado que no va a "cambiar porque el TC dicte una sentencia".

Preguntado acerca de si trasladará estas opiniones al presidente del Gobierno, Fernández Díaz ha respondido que Mariano Rajoy le conoce "perfectamente". "Sabe lo que pienso, él tiene criterio para saber lo que tiene que hacer", ha insistido, al tiempo que ha asegurado que, como miembro del Gobierno, acata la resolución judicial.

Publicidad
Publicidad

23 Comentarios

Publicidad
#16 Ai Rius..., Barcelona, 08/11/2012 - 16:31

No trobes que t'ha faltat afegir el que ha dit en JFD al final... "acato la sentencia como no podría ser de otra forma". Això és el que diferencia un democràta d'un que no ho és, acatar les resolucions judicials.

#15 Bacus, Sort, 08/11/2012 - 09:08

Vagi per davant que a mi no m'agrada aquest vincul no obstant aquí es veu el "talante democratico" d'aquest senyor i del seu partit en no acceptar la sentència. Per cert Sr.Fernández si no li agrada el matrimoni gay en te prou amb no casar-se amb el seu novio, si es el cas.

#13 Jofre, Badalona, 07/11/2012 - 23:09

F-A-T-X-A !!!! SI FOS PER AQUESTS DEL CLUB DE FANS DE FRANCO LES DONES ENCARA NO TINDRIEN DRET A VOT NI TAMPOC HI HAURIA DIIVORCI. SON UNS FATXES FASTIGOSOS.

#13.1 guillem, bcn, 08/11/2012 - 09:40

No entenc com e-noticies, permeteu un comentari com aquest que a més de buit i de no aportar res, és insultant i irrespectuós. També li podria respondre al ruc de Badalona que ell és un estalinista que enyora les xeques, però potser no sap que són.

#12 Miquel, Cardedeu, 07/11/2012 - 18:32

L'expressió MATRIMONI = MATRIMONIUM era utilitzat per els Romans per un proces contractual que podien unir ...
Un home amb una dona
Un home amb un home
Una dona amb una dona
Un home o dona amb una nena o nen
Fins i tot qualsevol amb un animal.. :-)

Fins que els cristian s'apropiaren el mot :-)

#12.1 guillem, bcn, 08/11/2012 - 09:43

Això que dius és FALS. A Roma, la homosexualitat era força normal però el matrimoni era reservat per a home i dona, com la pròpia paraula indica que vindria a significar quelcom com "allò propi de la mare" en oposició a patrimoni que faria referència al pare. Mare meva, pobra Catalunya!

#11 josep, mataró, 07/11/2012 - 17:02

No trobo correcte que hàgin de percebre els descomptes fiscals que suposa el matrimoni. Una parella és una familia, un parell d'homesexuals no.

Jo soc solter i de bon grat contribuiré al benestar de les families constituides: sí a promoure la familia, ni un céntim per promoure l'homosexualitat.