El probable apoyo del PNV y BNG al proyecto de presupuestos del PSOE convertiría en irrelevante el sentido del voto de Convergència i Unió. Si los nacionalistas vascos y gallegos apoyan al PSOE, Duran puede abstenerse o votar en contra, porque este hecho no tendría incidencia práctica en la aprobación del proyecto de presupuestos del Gobierno central. En estas condiciones, la federación nacionalista catalana incluso podría inclinarse por el voto negativo. Este voto negativo le permitiría escenificar un desmarque claro y rotundo de los socialistas y atacar con más libertad al Gobierno tripartito catalán.
El PNV deja las manos libres a Duran
CiU puede votar 'no' a los presupuestos por la irrelevancia de su voto

Josep Antoni duran i Lleida
¡A por ellos!
6 Comentarios
Ara a ficar TOTA la pressió a PSC.
Cul...rdills,gracies.No esperabem pas tant,no et fot.No sabía que teniem las mans lligades al PNB.Tot es bo saber-ho.Senyors de CiU,el pacte GALEUSCAT,ya no te sentit.No fotem més el pressec.Are més que mai NO als pressopostus,i peti per on peti.Que san
Deixeu de parlar del bascos, i reclamem els 25 volts catalans dels MUTS del psc a Madriz.
MOlt escridasar als Vascos,pero i el tripartit algu sap que votara.
Voteu clarament VOT NEGATIU, almenys deixareu ben clar el que manca a Catalunya i el que realment vol i sense embuts sisplau, que fins ara i des de el desgovern del tripartit ja està prou emboirat tot plegat, ja n' estem farts de tanta hipocresia.