Publicidad
Política · 12 de Diciembre de 2018. 10:28h.

El PP compara a los CDR con "los nazis"

"¿Qué más tiene que pasar en Cataluña para que usted haga algo?"

El PP compara a los CDR con "los nazis"

El líder del PP, Pablo Casado, durante su intervención en el Congreso, ha reprochado a Pedro Sánchez que "se escuchaba que se iban a tomar medidas delante del desafío de los separatistas. Al final, la nada. Solo un Gobierno que no para de amenazar con que amenazará".

"¿Qué más tiene que pasar en Cataluña para que usted haga algo? ¿le parece poco que apaleen a policías que se manifiestan? ¿le parece poco que viertan estiercol a la puerta de un juzgado? ¿le parece poco que tiren pintura amarilla en el portal de un juez? ¿le parece poco que al presidente del PPC le pinten esvásticas o le pinchen las ruedas del coche? le parece poco que al ex presidente del PPC le marquen su casa con lazos amarillos como hacian los nazis en los años 30?", ha preguntado.

También ha afirmado que "su socio de moción, Quim Torra, ha apelado a una guerra civil cuando apuesta por la vía eslovena" y le ha recordado que "tiene el apoyo del PP para aplicar el 155 en Catalunya". "Hemos propuesto una modificación en la ley de indultos para que no se puedan dar a los presos acusados de rebelión o modificar la ley de partidos para ilegalizar cualquier partido que llame a la violencia", ha indicado.

Casado ha asegurado que el independentismo "ha conseguido que muchas familias no cenen juntos por nochebuena. Que muchos vecinos se eviten en el ascensor. Que se ridiculicen niños en el colegio por hablar castellano". "A veces debe cumplir con su palabra. Quien busca el apaciguamiento va a encontrar deshonor", ha sentenciado.

Publicidad
Publicidad

13 Comentarios

Publicidad
#5 Rasca, castelldefels, 12/12/2018 - 11:20

Verdad de la buena...

#4 Robertwalser74, Barcelona, 12/12/2018 - 11:17

Quina culpa tenen els nazis?

#3 Jordi BR, L'H, 12/12/2018 - 11:08

Contemplo com una possibilitat gran que depen del que passi el 21-D es faci un altra 155, però la meva pregunta és: De debò creieu que el 155 es una solución? Que els més de 2 milions desapareixerem? Jo crec que seguirem creixent per més que s'apoderin de TV3, de les escoles i del que vulguin

#3.1 Un, Un poblet, 12/12/2018 - 11:27

#3

Dels 2 M, 1 M ja estan fins els cojon... de les manipulacions i les mentides dels polítics independentistes

#3.2 Jordi BR, L'H, 12/12/2018 - 13:38

Això ho porteu dient anys, pero resulta que seguim votant partits independentistas, i a les properes, tornarà a pasar. El vot independentista està fart de C's, de PSC i de VOX, i cada cop té més clar que vol tenir el menys que veure posible amb aquesta Espanya

#3.3 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 12/12/2018 - 16:14

Pero mai heu estat majoria en vots, i ara que els líders secessionistes han mostrat la veritable cara, menys encara. Fixa't com tot el que fan es fugir de la concordia. El que els fa por son les eleccions lliures i democràtiques, i que els catalans poguem votar amb el cap fred. Per això tant victimisme.

#3.4 Jordi BR, L'H, 12/12/2018 - 18:04

Es posible que no siguem majoria, estaría per veure com votarien els que van votar comuns. Respecte a fugir de la concordia, acabem de veure unes eleccions a Andalusia on PP, VOX i C's no han parlat d'altra cosa que de Catalunya, i no ha estat ERC que ha posat el tema sobre la taula andalusa. Fins que no es negocii o dialogui, seguirem igual

#2 botifler1914, Sinitaca, 12/12/2018 - 11:03

Sanchez asalto el poder se supone que para gobernar, no para dormir en un palacio, pues gobierna coño!

#2.1 Jordi BR, L'H , 12/12/2018 - 11:10

Sense estar d'acord amb unes quantes accions d'alguns CDR, no veig que hagin fet res que no puguem veure en una vaga de taxistes o en alguna vaga general.
I el sr Casado que demostra que no té ni idea de Catalunya i del que passa, sent amic de VOX no pot donar ni mitja lliço

#2.2 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 12/12/2018 - 16:17

Jo encara no he sentit parlar d'una acció d'un CDR que sigui legal o democrática. El mes "tou" que han fet es omplir ilegalment Catalunya de plàstics grocs.. que ja es lleig i ilegal. Pero es que després li trencan la cara a qualsevol que els vulgui treure.

Això no es democracia. Es la Catalunya estelada.

#2.3 Jordi BR, L'H, 12/12/2018 - 18:09

Serà per la prensa que segueixes, perque per cada acte polèmic, n'hi ha 10 que no passen de ser concentracions, visites a Lledoners o campanyes d'informació. HE vist més encaputxats treuent llaços agredint a qui ho intenta impedir que no al reves.
Per cert, algún acte d'aquests no el pots veure a qualsevol vaga???

#2.4 soloesmiopinon, Tabarnia, 12/12/2018 - 20:57

"HE vist més encaputxats treuent llaços agredint a qui ho intenta impedir que no al reves"... pues majete mira una mica millor i veuràs justament tot el contrari. Això no surt als imparcials TV3, Vilaweb, elnazional.cat, etc deu ser per això que has vist el que has vist.

#1 Marti , Palafrugell , 12/12/2018 - 10:50

El més fotut és que te raó.