Publicidad
Política · 11 de Junio de 2013. 18:19h.

El PSC prefiere Barbeta a Mas

Lucena dice que el presidente no ha estado "a la altura de las expectativas creadas"

El portavoz del PSC en el Parlament, Maurici Lucena, considera que "ha estado mejor" el periodista de La Vanguardia, Jordi Barbeta, que el presidente Artur Mas en su intervención anunciando el Plan de Gobierno. Lucena se ha referido así a la "exclusiva" publicada este lunes por el "periodista de cabecera", en la que se anunciaba un "golpe de timón" de Mas.

Preguntado por e-notícies sobre "por qué dice que ha estado mejor el señor Barbeta que el presidente Mas", el portavoz del PSC ha argumentado que "me ha parecido más lucido el anuncio de la conferencia de prensa y el Plan" que el discurso del presidente de la Generalitat.

"Todos hoy estábamos un poco expectantes -ha añadido- porque lo ves primero, como siempre, no? en exclusivas. Ves una exclusiva en un gran medio de comunicación diciendo que hay un cambio de rumbo, la gran portada, la gran crónica ... y dices, madre de Dios, deben llevar meses haciéndolo y yo incluso he pensado que quizá han tenido mala suerte y la encuesta (en referencia a la de el Periódico) ha coincidido y les ha tapado lo que tenían preparado ".

Lucena ha insistido en que "después de la presentación de hoy, vista en vivo y en directo, pues dices; hombre, no está a la altura de las expectativas creadas". "Quizás porque este medio de comunicación ha subido un poco el volumen excesivamente o tenía información por parte del Govern de que sería un plan con más información", ha seguido.

El periodista Jordi Barbeta con el Secretario General de Presidencia, Jordi Vilajoana, el Parlamento en una foto de archivo
Publicidad
Publicidad

12 Comentarios

Publicidad
#7 Laura, Barcelona, 12/06/2013 - 06:34

psc, versió psociata espanyola del país, a la baixa, en franca decadència i sense rumb.

#6 Eduardo González Palomar, Manlleu, 11/06/2013 - 23:27

¡Hay que ver lo que le va a costar a Artur Mas liar los bártulos y dejar un cargo desde el que no para de meter la pata!

#6.1 Saps que va guanyar les eleccions?, BCN, 12/06/2013 - 09:26

Crec recorder que CIU va guanyar les passades eleccions amb mes del doble d'escons que el seu seguidor. Consideres que ha de deixar el càrrec? Siusplau, si m'ho puguessis argumentar t'ho agraïria.

#6.2 Terraxa, Terrassa, 12/06/2013 - 09:29

El mateix que a Zapatero, Montilla i tants d'altres

Absolutament RES

#5 david_ribas, barcelona, 11/06/2013 - 22:38

el to agre del PP i del PSC cada vegada esta mes fora de lloc, aquesta agresivitat injustificada es molt lamentable, no tenen res a aportar només crispació i anar a rebentar el que puguin, no se si al PP li funcionara, potser si, però el PSC s'està fent l'arakiri.

#5.1 alemany stolberg, tortosa, 11/06/2013 - 23:30

Encara, David no saps lo agres que podem arribar a ser.

#4 Mr Gesop, bye bye spain, 11/06/2013 - 21:56

Amb 4 opcions: 45% independència, 25,4% estat federal, 18,4% comunitat autònoma, 6,4% regió d'Espanya

En opció a 2 (con tots els referèndums del món): 57% a favor de la independència, 36 en contra

#4.1 JJ, BCN, 12/06/2013 - 08:33

Be, a Puerto Rico cada cert temps fan un referendum amb varies opcions:

- Estat federal com els demes
- Estat lliure associat
- Independencia.

El punt es que qualsevol democracia permet consultar als ciutadans. La espanyola no, per tant cop de porta i aqui us quedeu!

#3 Corsecant, Tivissa (Ribera d'Ebre), 11/06/2013 - 19:22

Aquest noi té molt de futur. Desitjo que continuï molts anys de portaveu del PSC i així poder anar veint la seva evolució política. Ànims Maurici!!! ho fas molt bé!!! Amb tu, la resurrecció del PSC és un fet!!! Som-hi, som-hi!!!

#3.1 Tzekech, Girona, 11/06/2013 - 21:55

Si sort que ho fa bé oi ? ...Perquè si ho fes malament pot ser encara arribarien al darrera de C'S en quan a escons...