"El pueblo de Catalunya habla catalán y castellano"
Los diputados del PPC aplauden a Sánchez Camacho

Camacho, antes de su intervención
¡A por ellos!
35 Comentarios
Maca (hahaha) que et bombin.
No té raó la Camacho. Com sempre fent demagògia i confonen la gent. El poble català parla català. Ademés, hi ha ciutadans de catalunya que parlen castellà, xinès, turc i altres idiomes. Però aquesta gent són gent d'altres pobles i cultures.
El poble de Catalunya parla català, espanyol, urdú, mandarí, anglès, amazic i dues-centes llengües més, com a qualsevol país del món. Però la llengua de Catalunya és una, com en qualsevol país del món. I aquí aquesta llengua és el català. Que no ens vulguin entabanar amb sopars de duro.
Què més se'ns en fot el que digui el tribunal supremo del país del costat? A veure si també pensen dictar quines han de ser les llengües vehiculars de les escoles holandeses ("junto neerlandés la mejón y más importante lengua del mundo, la suprema lengua cervantina").
Quin és el model lingüístic que el PP vol per a Catalunya ? El que practica a València on hi han 90.000 alumnes que volen i no poden estudiar en valencià ?
Quin cinisme aquest del nacionalisme espanyol !!