Publicidad
Política · 1 de Noviembre de 2009. 11:32h.

El silencio de Pujol

Salvador Sostres critica la "miseria" del ex presidente sobre Alavedra y Prenafeta

El silencio de Pujol

Salvador Sostres, en una imagen de archivo

El periodista y escritor Salvador Sostres, cercano a Convergencia, ha criticado el silencio del ex presidente de la Generalitat Jordi Pujol sobre las detenciones de la ex conseller Macià Alavedra y el ex secretario general de la Presidencia, Lluís Prenafeta.

En un artículo publicado este sábado afirma en el Avui que "resuena con especial miseria el silencio del presidente Pujol en todo este asunto. El Arzalluz les habría ido a esperar a la puerta de la Audiencia y hubiera proclamado que España está ultrajando dos patriotas. Hace falta recordar que si Pujol pudo salirse, del caso Banca Catalana, fue gracias al minucioso trabajo que hizo en su favor Lluís Prenafeta. Es en los momentos decisivos que los hombres mostramos nuestra integridad y definimos nuestra humanidad, y en este sentido el papel de Jordi Pujol ha resultado del todo decebedor".

Sostres extiende las críticas este domingo a su hijo, Oriol Pujol, como portavoz de CiU al Parlament. "Con respecto a la reacción de Convergencia, que en rueda de prensa de Oriol Pujol anunció que suspendía de militància los 2 imputados, podía haberse esperado que Lluís y Macià pidieran voluntariamente la suspensión temporal de militancia, como así lo han hecho enseguida que, una vez conducidos a la prisión, han podido reunirse con sus familiares. En cambio, el silencio del presidente Pujol resuena con toda su indignitat".

Publicidad
Publicidad

24 Comentarios

Publicidad
#24 Ignasi Ripoll, Sant Carles de la Ràpita, 02/11/2009 - 23:28

Sr TT, no li trec la raó. Qui li treu és Pujol quan diu que "si hi he d'entrar ... hi entraré", però no hi entra. Com Colomines, quan amenaça amb "tirar de la manta", però no ho fa. Digui-els hi a ells que concretin en delictes específics.

#23 TT, Barcelona, 02/11/2009 - 15:59

Ignasi Ripoll (St. C. de la Rapita), l'exemple de LV pot ser simptomatic pero no va mes enlla si no es concreta en delictes especifics. Generalitzar no porta enlloc. En qualsevol cas i malgrat els desacords que tenim, li he d'agrair la seva correccio.

#22 Ignasi Ripoll, Sant Carles de la Ràpita, 02/11/2009 - 15:09

Bon dinar, sr. TT. La llista és inacabable. Pujol en podria fer un volum nou de memòries. Miri un altre exemple a La Vanguardia d'avui: "Tú vienes del Poble Sec y los Millet ya mandaban hace cien años en Barcelona". Millet era Déu. Pujol era Déu.

#21 TT, Barcelona, 02/11/2009 - 14:57

Ignasi Ripoll (Sant Carles de la Rapita), no, si no m'ho ha d'explicar a mi. Ho ha de denunciar. Apa, bon dinar. Espero que a la tarda em digui que ja ha fet la denuncia. I el felicitare.

#20 Ignasi Ripoll, Sant Carles de la Ràpita, 02/11/2009 - 14:36

Sr TT. Durant el pujoilisme o eres afecte al règim o et perseguien fins a l'extrem de deixar-te sense feina i procurar que no en trobessis més. No calia denunciar. Opinar en contra era suficient. Però no li penso explicar en un fòrum públic.