Publicidad

Rovira: "no podemos apoyar unos Presupuestos que derrumbarán el país"

ERC se enroca

Rovira y Junqueras, en una imagen de archivo

La portavoz del grupo parlamentario de Esquerra, Marta Rovira, ha dejado claro que su partido sigue enrocado con respecto a los Presupuestos. De hecho, el portavoz del Govern, Francesc Homs, ha confirmado que la presentación de las cuentas por el 2013 se puede aplazar meses.

"No podemos apoyar unos Presupuestos que derrumban el país", ha dicho a pregunta de e-notícies en rueda de prensa en el Parlament. Preguntada si no los apoyan para no perder votos ha contestado que "no pensamos en clave electoral, no estamos aquí para maximizar ni resultados, ni diputados ni escaños".

"Nuestro país está en una encrucijada que es muy importante, lo que pedimos es que todos estudiemos como salimos de esta encrucijada", ha añadido. Rovira también ha dicho que "no estamos nada de acuerdo en aprobar unos Presupuestos que imponen un techo de déficit que es injusto".

Es por ello que piden "lo que es de justicia, que nos corresponda un techo de déficit de acuerdo con un tercio de gasto global en el que participamos en el Estado español". "Si debemos asumir ajustes los asumiremos, los trabajaremos, pero intentaremos buscar antes todas las medidas alternativas que estén a nuestro alcance", ha comentado.

Publicidad
Publicidad

12 Comentarios

Publicidad
#9 BEJOTA, bcn, 13/03/2013 - 16:00

Nestlé huye de Cataluña y lleva la sede a Luxemburgo


Nestlé se ha llevado toda la tesorería de sus empresas en España a Luxemburgo. Si antes la operativa estaba centralizada en la sociedad Nestlé España.

#8 tom, bcn, 13/03/2013 - 13:41

Em sembla perfecte, jo com a funcionari estic completament d'acord, ja podeu comptar amb el meu vot i el de milers i milers de funcionaris, no a les retallades

#7 Lliberal, Menys impostos menys estat, 13/03/2013 - 11:13

Ensorrar al pais? ERC 8 anys al tripartit. La conselleria d'industria entre d'altres. Vau deixar "el PAIS" escurat. Us vau carregar el superavit i vàreu omplir les institucions de funcionaris i treballadores innecessaris. Les dretes fan fàstic, vosaltres no teniu ni p*ta idea d gestionar

#6 paula, matadepera, 13/03/2013 - 10:56

VOSTES QUE VOLEN ?

ANEM A TIRAR ENDAVANT O A POSSAR PALS A LES RODES ?.

AMB LA QUE ESTA CAIENT TOTS HAURIAN DE MIRAR PER EL PAIS QUE TAN ES POSSEN A LA BOCA I PER SI SE ELS HI AOBLIDAT ES CATALUNYA¡¡¡¡¡¡¡¡¡

TENIR UN GOVERN SEGRESTAT A DIA D´AVUI ES UNA GRAN IRRESPONSABILITAT.

#6.1 Manel, Matadepera, 13/03/2013 - 11:18

La irresponsabilitat és obeir els dictats del govern espanyol, enemic de Catalunya. Volen que autoliquidem la Generalitat. Ens asfixien perquè el poble català s'alci contra la Generalitat, quan són ells els culpables. Ets una traïdora col·laboracionista? o ets un intoxicador del CNI?

#6.2 carles, tarragona, 14/03/2013 - 15:10

que teniu al cap, ens barallem antyre nosaltres qun els polítics es reparteixen el pastel i ens deixen a la misèria. Reflexioneu, mireu el sou que tenen i mai parlan de retallada per a ells.

#5 explica-ho!!, bcn, 12/03/2013 - 23:07

?Amb el que costa un sol submarí de l'exèrcit espanyol no caldria cap retallada educativa a Catalunya?. ?Amb 10 dies del pressupost del ministeri de defensa no hi hauria cap retallada educativa a Catalunya?