Publicidad

Los diputados presos discrepan de Torra, Nogueras o Borràs y piden la abstención con Pedro Sánchez

Fisuras en JxCat

Los diputados suspendidos por la mesa del Congreso, los presos Jordi Sánchez, Jordi Turull y Josep Rull, han pedido a la dirección de Junts per Catalunya que se abstenga en la investidura del candidato a la presidencia del Gobierno, Pedro Sánchez. La formación debate esta opción en varias reuniones en el Parlament y en la cárcel de Lledoners.

Los tres políticos encarcelados han escrito una carta a los miembros de JxCat con sus reflexiones y donde proponen la abstención. Son partidarios de facilitar la investidura a Pedro Sánchez como mal menor. Lo prefieren antes de que pueda gobernar el PP o Ciutadans, que amenazan con la posibilidad de aplicar el artículo 155 de la Constitución en Cataluña.

Esta postura choca con la de otros dirigentes de JxCat, como Quim Torra, Míriam Nogueras o Laura Borràs. Torra manifestó días atrás que no habían "cambiado las condiciones" que llevaron a JxCat y ERC a rechazar los presupuestos y precipitar el adelanto electoral.

Por su parte, Laura Borràs y Míriam Nogueras ya comunicaron al PSOE hace dos semanas su no a la investidura de Pedo Sánchez.

Publicidad
Publicidad

14 Comentarios

Publicidad
#8 Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu UN CATALÀ EMPRENYAT AMB ELS QUE PROTEJEN MAS A LOS DE FUERA QUE LOS DE CASA , E.R.C. i JXCAT , BARO DIR NO PACTARIU NI DONARIU CAP SUPORT ALS DEL 155 , NO TENIU PARAU, 28/06/2019 - 20:05

E.R.C. y JXCAT , Els diria quel VETO A ICETA ara tindria que ser VETO A LA INVESTIDURA DE PEDRO SANCHES . Por otra parte no baro ser vosaltres els culpables de que Pedro Sanches tingues que Fer les Eleccions Espanyoles .Ara per sentido comun tindriu que DIR NO A LA INVESTIDURA DEL 155 =QUES EL P.S.O.E. No baro dir no AL 155

#7 Ferlandina V, Barcelona, 28/06/2019 - 18:06

L`objectiu del pastisser-boig es evitar qualsevol situació d'entesa, ell vol mantenir empresonats els ex.colegues de la banda, que va traicionar fugint com una rata i enganyant-los amb el "dema tots al despatx". No li interessa que l`osito surti de la gàbia aixi ell pot continuar amb la farsa de la representació i vivint a cos de rei ben lluny

#6 Jordi BR, L'H, 28/06/2019 - 12:07

Encara que sigui des de presó ja va sent hora que els exiliats i Torra tornin a lluitar per la independencia des del sentit comú

#6.1 Albert, BCN, 28/06/2019 - 13:41

Exiliados? Jordi, no retirezas el lenguaje, nadie los ha expulsado es mas, se les espera con interes., cuando quieran pueden venir a pasar cuentas con la justicia.

Me encanta desadoctrinar, algun dia me lo agradeceras! jajajja!

#6.2 Josep, Lleida, 28/06/2019 - 14:25

Ostia, els herois presos, que valents.
Fen l'ullet al ZP 2.0 a veure si els indulta.
Quina tropa de valents !!!!!
CAGATS !!!

#6.3 Meritxell, Barcelona, 28/06/2019 - 14:57

Lo teu es un cas clinic d psiquiatria! O ets un "assalariat" de la colla dels sediciosos o d'algun organisme que hagin segrestat, perque no em puc creure que la histeria colectiva que els deixebles del Mas Gavarró han extés entre el ramat pugui tenir els efectes que tu prediques. Desperta nano, aqui hi ha fugits i delinquents que van donar un cop

#6.4 Jordi BR, L'H, 28/06/2019 - 18:56

Meritxell, Alberrrt i cía, us adoneu que només el 20% de catalans (mireu els vots de PP+C's+VOX) diuen els vostres slogans. Entenc que aquí us junteu i us sentiu més recolzats, però a l'hora de la veritat sou 4 gats. Si fins i tot a L'H ha tret més vots ERC que C's. A veure si la Meritxell és la que té algun petit trastorm...desitjo que no

#6.5 Didac B., Barcelona, 28/06/2019 - 20:32

Quin argument mes pobre! certament que ets un clar exponent del baix nivell dels que sou victimes d'un segrest emocional absolut per part dels sediciosos, sense vosaltres aquesta genteta no s'hagues atrevit a intentar destrossar el pais. Una persona sola pot raonar, pero quan s'inmiscueix amb la massa es converteix en un imbecil, et sona això?

#6.6 Jordi BR, L'H, 29/06/2019 - 13:24

Ui tant que em sona, estem molt acostumats a comentaris supremacistes de l'ultranacionalisme espanyol, que afortunadament no és majoritari a Espanya

#5 Canatenc, Canet de Mar, 28/06/2019 - 11:33

No hi ha res d'estrany, de portes en dins la situació és insostenible des de fa temps, el que pasa es que mentres la meva cadira aguanti, aquí no pasa res
Ara que es veu que la posició Puigdemont les coses no van bé, a ell si.., els que poden perdre el seu modus vivendis comencen a buscar solucions pels seus sous.. Una llàstima, però una realit

#4 Fins els ovaris, Figueres, 28/06/2019 - 10:41

L'indult d'en Sànchez sembla una possibilitat real. Per tant en Puigdemont no vol que governi en Sànchez perquè s'estima més que en Junqueres segueixi a la presó i no li pugui fer més ombra de la que ja li fa ara.