Publicidad
Política · 15 de Septiembre de 2015. 08:13h.

Gabilondo reconoce que “os necesitamos”

El ex ministro afirma que “sin ustedes, nosotros somos poca cosa”

Gabilondo reconoce que “os necesitamos”

Ángel Gabilondo

L'exministre d'Educació Ángel Gabilondo, en un acte al costat de Miquel Iceta, ha llançat una crida als catalans i els ha demanat que "per favor, no marxin, els necessitem. Sense vostès som menys i som pitjors ". L'extitular d'Educació ha admès que la independència produiria "un esquinçament cultural i social”.

Per Gabilondo, Catalunya "és la clau decisiva per a la integritat cultural" d'Espanya. "Sense vostès, nosaltres som poca cosa. Un senyor que ve de Madrid, què dirà: que ens fan molta falta. Que, si us plau, no marxin. Els necessitem. Necessitem viure en una societat plural i integradora", ha remarcat.

"Visquem junts, lluitem junts i treballem junts per afrontar els problemes. Els necessito, ens necessitem moltíssim, vull un país de llibertat, plural, que garanteixi la cohesió social i un treball digne per a tothom. ¿I saben d'on trec aquestes frases? Del programa del PSC", ha afegit.

"El 27S és decisiu, però que ningú pensi que es prendrà la decisió. Després hem de parlar, dialogar, afrontar junts aquesta situació, que necessàriament s'ha de modificar i transformar. S'equivoquen els que creuen que solució és immobilisme. Ni immobilisme, ni independència", ha sentenciat.

Publicidad
Publicidad

32 Comentarios

Publicidad
#17 olemundo, gava, 15/09/2015 - 18:18

Gabilondo es inteligente, sabe que es buen negocio dar respeto y reconocimiento ( que cuesta poco ) y obtener a cambio impuestos sobre una parte importante de la economia española. Lamentablemente los españoles no estan acostumbrados a politicos inteligentes y no los reconocen.

#16 Gabilargo, Barcelona, 15/09/2015 - 16:20

Un país de libertad,plural, con cohesión social......por eso los niños son obligados a hablar y escribir, solo , en catalán en el colegio.Si o si.

Eso se llama de otras maneras.

Peor lo será ud. Gabilondo.

#15 Jose Manuel, Madrid, 15/09/2015 - 14:41

Yo no se Catalán, pero creo que la traducción es inexacta. Casi cualquier Region de España por si sola no sería poca cosa, Galicia, Andalucía, Asturias, Castilla, Aragón,... Lo que no quita que Cataluña sea muy valiosa para España, y que sin duda sin ella seríamos menos y peores.

#14 Consultor, Molins, 15/09/2015 - 13:19

Cuidadito, cuidadito, seremos menos, sí, seremos perores, sí, pero no seremos poca cosa.
El indepe ya va sobrado de ego, así que no necesita que se lo alimenten, así llevamos 30 años y ahora mean colonia.
Son normales los hay buenos y malos como en todos sitios, hay hasta tontos, muy tontos.

#13 A més espanyolisme, més misèria i tercermundisme, Barcelona, 15/09/2015 - 13:10

Sense Catalunya, Euskadi, Navarra i Balears Españistan seria com el Marroc, un país nord africà, subdesenvolupat, canyi i tercermundista.

#13.1 A mes Catalanisme menys llibertats i justicia., Barcelona, 15/09/2015 - 16:23

Catalistan.......si te descuidas nombras todas las autonomías y te quedas tan ancho.

#13.2 Jordi, Calimero Català, barcelona, 15/09/2015 - 20:32

Quita, quita. I sense la meva minyona andalusa, com netejaria el meu "loft" a Gràcia? Sí, ja sé: són més "morenos", baixets i, a més, suen. Però els necessitem. O hauré de escombrar jo mateix el carrer o fer de paleta? Quita, quita.

#13.3 Mesetario, Meseta, 16/09/2015 - 04:21

Si Cataluña se independiza, será como Crimea, Transnistria, Osetia de Sur, Abjasia, Kosovo o los turcochipriotas.
Eso sí, sin el apoyo de Rusia, ni el de gran parte de los países del mundo (para Kosovo), ni el de Turquía (para los turcochipriotas).
Vetaría Francia a Cat en la ONU? Ver mapas de TV3