Publicidad
Política · 16 de Diciembre de 2015. 09:53h.

Homs pide el voto de la CUP para ERC

"Ya sé que no me votaréis a mí"

Homs pide el voto de la CUP para ERC

Francesc Homs

El candidato de Democràcia i Llibertat, Francesc Homs, ha pedido el voto de la CUP para ERC este domingo en las eleccciones generales. "A los votantes de la CUP les digo: Ya sé que no me votaréis mí, pero, voten a Esquerra".

Homs ha hecho esta petición durante una entrevista en el programa El Matí de Catalunya Ràdio, después de que la CUP recomendara ayer la abstención en las elecciones del 20 de diciembre.

El cabeza de lista, por otra parte, ha dicho que "los soberanistas celebraremos doblemente el fin de año: el resultado del 20-D y un acuerdo fuerte por el proceso" y ha añadido que "tengo la sensación de que las negociaciones entre Juntos el Sí y la CUP están orientadas correctamente".

El ex conseller advirtió España que "os conviene un proceso acordado", y, en este sentido, ha indicado que "si tenemos mayoría democrática haremos el camino". "En Catalunya, fractura por el proceso? Yo sí la he visto en el cara a cara Rajoy-Sánchez", ha remarcado.

Finalmente,también ha enviado un missate a Podemos les ha dicho que "si queremos cambiar de verdad las cosas, independencia". "A Podemos, cuando les preguntas que cambiarán si aceptarán un 'sí', no se mojan", ha lamentado.

Publicidad
Publicidad

13 Comentarios

Publicidad
#11 Carlos, Nueva York, 16/12/2015 - 15:26

Quico Homs es muy grande. Suelta esta perla cuando no hace ni 24 horas que Duran i Lleida le ha dicho que ERC les va a comer el espacio electoral. Es que no van ni a oler la cafetería del Congreso.

#10 Carlos Gomez, Bcn, 16/12/2015 - 14:28

Si ja nomes queda saber qui sera el heroi de Marvel que sortira a TV3 anunciant al poble de deu que nostradamus es va equivocar unaltre vegada de segle i que 300 anys mes no son res.
Tornarem a desfilar, tornarem a desbarrar, tornarem a riure,

#9 Carlos Gomez, Bcn, 16/12/2015 - 14:23

Per paradoxal que sembli, la situacio actual es la millor posible pels no independentistes
Nomes amb un 47% del vots la incosistencia de l´artefacte que han creat , sobrefarcit de merda i corrupcio, els esta duent cap al precipici sense mes ajuda que ells mateixos.

HO VAIG ESCRIURE AQUI EL 23-10

#8 Carlos Gomez, Bcn, 16/12/2015 - 14:08

La gloriosa carrera de essers toxics i corrosius com aquest personatge infame esta arrivant al seu final.
Enlloc de mantenirse parasitaria i apesebradament latents com han fent els darrers 35 anys han cregut que tenian umpunitat per fer i desfer ilimitadament el que volien sense cap consequencia.

#7 Carlos Gomez, Bcn, 16/12/2015 - 13:14

Nomes queden quatre dies perque l´aluminosi de´aquest regim coreografic i indecent, de soflames, patries del seu cor i corrupcio els hi digui que ja no pot mes, que esta fins els pebrots de tots ells i que tot aixo ja no hi ha qui ho aguanti.
Ja comencen a sentirse de lluny campanades a morts.

#7.1 Pere Prats, Sants, 16/12/2015 - 13:51

La Espanya Autonòmica de la transició quedarà morta i enterrada.