Publicidad
Política · 17 de Octubre de 2014. 10:10h.

Homs ve “altamente probable” la lista conjunta

El conseller dice que la crisis con Esquerra “es coyuntural”

Homs ve “altamente probable” la lista conjunta

Homs, en RNE

El conseller de la Presidencia, Francesc Homs, entrevistado en RNE, ha reconocido que “es evidente" que las relaciones entre CIU y ERC "no son las mejores", pero "el objetivo es compartido". “Esta situación es coyuntural”, ha añadido.

"Nos comprometimos a hacer una consulta y poner las urnas a partir de la pregunta acordada", aunque "no es exactamente como queríamos”, ha indicado. Preguntado por la lista conjunta, Homs ha señalado que es “altamente probable. Creo que sí porque el objetivo principal es compartido". No entraré en quién sería número uno”.

Igualmente ha recordado que “el PSC nunca ha dicho que quería aprobar los Presupuestos. No hay una gran predisposición. Iceta no se ha ofrecido”. “Me parece más que razonable que Duran abra espacios de diálogo. Lo hacemos todos. Expresión lógica de la democracia”, ha manifestado.

"¿Estamos dispuestos a buscar el acuerdo del PSC? No tendría ninguna coherencia con lo que estamos planteando. No le veo futuro”, ha sentenciado.

Publicidad
Publicidad

25 Comentarios

Publicidad
#13 BEJOTA, BCN, 17/10/2014 - 19:44

A totes les enquestes i eleccions els espanyolistes son clara minoria, com a les últimes de Cat, on hi va haver un 70% de participació. La majoria silenciosa no apareix per enlloc.

#13.1 BEJOTA, BCN, 18/10/2014 - 13:01

ELECCIONS EUROPEES. Els 1.401.421 vots que van aconseguir ERC, CiU i ICV en són pocs en relació amb els 5.317.789 catalans cridats a les urnes. Tot just un 26% del cos electoral. "De cara a Europa, això no és força suficient", apunta. "Encara han d'aparèixer un milió de vots independentistes més",

#13.2 BEJOTA, BCN, 18/10/2014 - 13:01

DON'T USE MY NICK, PIG.

#12 unborreguuu, de poble, 17/10/2014 - 17:02

que pensaria la majoria d'espanyols si a les properes eleccions pp i psoe anessin junts pel bé del pais ???...o que Rajoy fós el lider de un partit format per la ''societat civil'' castellana??? TOT PER LA PATRIA hahahaha ...per cert , jo veig mes probable una sociovergencia que una DUI..

#12.1 unborreguuu, de poble, 17/10/2014 - 17:04

el negoCIU és el negoCI

#11 Jeipi, Terrassa, 17/10/2014 - 14:55

Si ell diu que és altament probable la llista conjunta, segur que no n'hi haurà.

#10 Xipolleig, Barcelona, 17/10/2014 - 14:13

En Quico Homs és, de llarg, un dels polítics més competents de Catalunya. Gent com ell són la que ens portarà cap a l'alliberament nacional i la submissió dels traïdors espanyolistes i dels xarnegos sense opinió.

#10.1 BEJOTA, BCN, 17/10/2014 - 14:45

# 10

DIU EL MEU CUNYAT " QUE FINS QUE NO PASA L'ÚLTIMA BEATA, NO ACABA LA PROCESSIÓ".
WAIT AND SEE.

#10.2 fran, Vilassar de dalt, 17/10/2014 - 19:43

Aquesta vegada et dono la raó, Xipo.

Homs es un dels polítics mes competents de l'equip d'en Mas.

I això es precisament lo trist ... si aquest es un dels mes competents .... quin nivell te la resta ? ... de pena.

#9 BEJOTA, BCN, 17/10/2014 - 14:06

ELECCIONS EUROPEES. Els 1.401.421 vots que van aconseguir ERC, CiU i ICV en són pocs en relació amb els 5.317.789 catalans cridats a les urnes. Tot just un 26% del cos electoral. "De cara a Europa, això no és força suficient", apunta. "Encara han d'aparèixer un milió de vots independentistes més",

#9.1 BEJOTA, BCN, 17/10/2014 - 14:08

SR. HOMS: ENS VAREN VENDRE LES E. EUROPEES COM UN PULS A L'ESTAT I EUROPA,OI? QUE NO SÓN TANT BONES COM CUALSEVOL ALTRE PER SABER EL QUE HI HA.

#9.2 BEJOTA, BCN, 17/10/2014 - 19:43

ELS UNIONISTES SON UNA CLARA MINORIA A CATALUNYA. AIXÍ HO INDIQUEN TOTES LES ENQUESTES I LA PROPIA REPRESENTACIO PARLAMENTARIA (AMB UN 70% DE PARTICIPACIÓ). LA MAJORIA SILENCIOSA ES UNA FANTASIA DELS QUI TENEN POR DE LA CONSULTA.