Política · 23 de Enero de 2013. 12:30h.

La CUP compara a Catalunya con el "país del 3%"

David Fernández: "llueve sobre Millet en el país del 3%"

El diputado de la CUP, David Fernández, ha lamentado que en Catalunya "llueve sobre Millet en el país del 3%" y ha afirmado que "en este nuevo cliclo político deberán llegar luces y taquígrafos sobre un país que, en buena parte, ha sido saqueado". "Habrá exigir justiciabilidad sobre este saqueo", ha añadido.

Durante su intervención, el portavoz de la formació ha recordado que "hace dos años hicimos rebautizar el Govern de CiU como el gobierno del marqués de Esade" y ha añadido que "la metáfora de aquel gobierno neoliberal era el consejero de Salud, Boi Ruiz" porque pasó de ser "el presidente de la Unión Catalana de Hospitales a ser el consejero de la Salud pública".

"Una paradoja similar a que el ministro del país vecino, España, sea un gangster con corbata de Lehman Brothers", ha apuntado aludiendo a Luis de Guindos.

Finalmente, ha hecho referencia al sí crítico que dará la CUP a la Delcaració de Soberanía conjunta de CiU, ERC e ICV y ha manifestado que "pensar que la CUP no es independentista por sí crítico, es como pensar que Nelson Mandela estaba a favor de el apartheid".

David Fernández
Publicidad
Publicidad

13 Comentarios

Publicidad
#7 Carrasclet, Girona, 24/01/2013 - 16:27

Aquest noiet, el Fernandezquillo, des que el treuen al Polonia es pensa que ja és algú i diu bestieses, de fet, les ha dit sempre, però ara amb una carxofa davant.

#6 us heu quedat sense feina ....., barcelona, 23/01/2013 - 14:28

quina gran decepcio, i jo que em pensava que valien la pena, pero no doneu ni teniu talla de res. heu perdut el credit de la societat i ara heu d'anar pidolant a la grenya com PSC i tota la gent aquesta sense rumb ni nord. au va, plegueu que useu arguments passats de voltes, sense feina ....

#6.1 GUILLEM, bcn, 23/01/2013 - 16:25

Ai, ai, la bona gent convergent quines ganyotes que li posen al xarnego amb samarreta que els hi canta les vergonyes!!

#5 Carrasclet, Burgos, 23/01/2013 - 13:28

Bé per la CUP. Les úniques que han apuntat a una declaració de sobirania plena per un país sense explotació exterior ni interior.
Endavant amb l'independentisme de classe!

#5.1 Carrasclet, Girona-Barcelona, 23/01/2013 - 17:03

Escolta tu, podries tenir una mica més d'imaginació i no adoptar el nom d'un altre, ben bé és que tots els pro-palestins de les cup sou així de poc imaginatius i tan mantes que no podeu ser capaços ni de pensar un nom diferent que l'heu de copiar o usurpar d'un altre.

#4 Jordi, Martorell, 23/01/2013 - 13:19

Aquesta es la gran caracterisitca dels revolucionaris, quan son a la oposició parlen de meravella i son uns seductors nats, peró quan tenen el poder ... Unió Sovietica, Cuba, Venezuela, Corea del Nord, ... voleu mes exemples? No em penso deixar seduir pel cant de les sirenes.

#4.1 jordi el demagogo, martorell, 23/01/2013 - 14:46

jajajaja...espera un moment que torno a llegir el teu escrit ...jajajajajajaj.....quina llàstima que la gent parli per parlar .....salut!!!

#4.2 Jordi, Martorell, 23/01/2013 - 15:19

Demagogo, si vols riure mira't la película Bananas de Woody Allen, se'n fot de vosaltres els revolusionarios a base de bé. Com a mínim riuras amb motiu i no en plan tonto com aquell inmombrable de Vic q sovinteja en aquest foro.

#3 bon CUP de falç, fote'ls canya!, 23/01/2013 - 13:03

País saquejat. Millet. País veí. Ministre gàngster. Per fi algú parla clar. No tenim res a perdre. Som poble català treballador, putejat per l'Espanya que ens colonitza i fa segles que ens vol exterminar i pels corruptes nacionals que es creien amos del país. Canyaaaaaa. A les properes triplicarem