Publicidad
Política · 6 de Marzo de 2019. 13:54h.

La Guardia Civil entra en el Parlament

Buscan pruebas sobre la presunta malversación para el referéndum

La Guardia Civil entra en el Parlament

Agentes de la Guardia Civil se han personado este miércoles en el Parlament de Cataluña para hacer un requerimiento de información ordenado por el Juzgado de Instrucción 13 de Barcelona, han informado fuentes parlamentarias y del Instituto Armado a Europa Press.

Los agentes han ido a la Cámara catalana como policía judicial para entregar el requerimiento y se han marchado, según fuentes parlamentarias. Este juzgado investiga desde febrero de 2017 los preparativos del 1-O y presuntas irregularidades del proceso soberanista.

Los agentes buscan pruebas sobre la presunta malversación de fondos públicos para financiar la organización del referéndum del 1-O. El cuerpo investiga subvenciones públicas entregadas a Junts pel Sí que pudieran ser usadas para organizar y promocionar la consulta.

Publicidad
Publicidad

5 Comentarios

Publicidad
#4 Vikander , Cornellá , 06/03/2019 - 22:32

Poco a poco todo va saliendo.

#2 Durán, Barcelona, 06/03/2019 - 17:50

En la sessió de la tarda del judici estan interrogant a tots els proveidors publicites que van fer campanyes pel referendum, i de forma burda tots els proveidors diuen que van facturar pero que despres varen fer un abonament, es a dir que cap va cobrar... es alucinant que algu s'ho cregui. La malversació ha d'haver estat colosal, indecents!

#2.1 Jordi BR, L'H, 06/03/2019 - 18:39

Us ho han explicat per activa i per passiva, el Referéndum s'ha finançat amb diners privats, per tant no hi ha malversació, i tot interrogatori i prova de la fiscalía sobre factures o proformes és un d'un ridícul espantós

#2.2 Soloesmiopinion, Tabarnia, 06/03/2019 - 22:25

También te explicaron por activa y por pasiva que habían declarado la República, y mira, resulta que no era verdad ¿Que cosas, no?

#1 Jaume, Barcelona, 06/03/2019 - 14:40

Mà dura i que registrin de dalt a baix el que fagi falta. Es una indignitat que tota aquesta trepa dels processats ens prenguin el pel a tots els contribuents amagant l'origen dels fons per pagar la parafernalia de material que van adquirir per fer la celebració del referendum ilegal, ha de sortir fins l'ultim centim costi el que costi.