Publicidad
Política · 10 de Mayo de 2012. 20:24h.

La venganza de López Tena

El diputado de Si reprocha al Govern su ausencia del hemiciclo

El diputado de Solidaritat Catalana per la Independència (SI), Alfons López Tena, ha reprochado al Govern su ausencia en el pleno del Parlament cuando se debatía una moción sobre las participaciones preferentes. Las afirmaciones del parlamentario llegan tas las críticas a sus 'novillos' de la comisión de Cooperación.

"Muy Honorable señora presidenta, e ilustres diputadas y diputados, y honorable, único miembro del Govern de la Generalitat que está presente en este debate. Porque no sé si ustedes desde allí lo ven que ni el presidente de la Generalitat, señor Mas, ni la vicepresidenta, señora Ortega, ni ningún consejero excepto el señor Mena está presente en este debate", ha remarcado.

Tras esta reflexión, ha habido un poco de murmullo en el Parlament y López Tena, volviéndose hacia De Gispert, le ha reclamado silencio. "Señora presidenta, por favor, ¿puede decir que me dejen intervenir?", ha reclamado. "Ya le dejan intervenir", ha contestado la máxima autoridad de la cámara catalana.

López Tena, durante su intervención en el pleno. (Foto: 3/24)
Publicidad
Publicidad

21 Comentarios

Publicidad
#15 Jordi, Teià, 11/05/2012 - 13:06

Quin crack, en López Tena! :-)

#15.1 Jopan Amaro, Barcleona, 11/05/2012 - 16:09

És del millor que hem tingut mai. Potent, amb pebrots i net de dalt a baix. Aquest cop sí, nanos, tenim el flagel dels corruptes.

#14 jep2, Barcelona, 11/05/2012 - 11:30

El senyor aquest cobra el seu sou més un plus per presidir comissions, per assistìr i no assisteix. Ahir es disutia una moció i el govern no tenia perquè ser-hi, era una cosa de grups i la majoria del govern ademés no són ni diputats. Si no sp com funciona un parlament, ja és grandet

#14.1 Marc López, BCN, 11/05/2012 - 16:09

No, t'estàs liant, aquest que parles és un del PP.

#14.2 josep maria, barcelona, 11/05/2012 - 18:31

el govern no ha de ésser amb un ple on és parla del que passa amb l'estalvi, dels nostres avis, que ha d'estar reunit amb ABertis a, no ric per què es tema és molt fort però em fas riure mi cuipp,amb aquest govern que ens intervingui europa, ja

#13 Victor, Cornellà, 11/05/2012 - 11:18

En Tena és un diputat tan actiu i brillant que en una sessió al parlament fa més feina que 10 diputats junts en 3 sessions, és un d'aquells diputats que només se'n dona un cada molts anys i per aquest motiu es pot permetre el luxe de no assistir a alguna sessió si té altres coses importants que fer

#12 proletaria, Cerdanyola, 11/05/2012 - 11:04

Aquest Tena diu les coses clares. Diu el que pensa la gent del carrer. Peró... Serà demagoga?
Si fos president faria el que diu ara?
Senyor Tena, no em defraudi.

#11 LOLA, BARCELONA, 11/05/2012 - 10:59

Aquest home ho fa molt be!!!! CIU era un bon partit, però tants anys a la cimera s'han degradat, sempre han de pujar de nous!! cada cop tinc mes clar això de SI!!!