El presidente de la Generalitat, Artur Mas, ha defendido que el Govern haya modificado el sistema de pago del PIRMI pasando de transferencia bancaria a cheque para detectar los posibles fraudes. Sin embargo, ha reconocido que los inicios de esta operación son "duros" y crean "incomodidades".
"Para preservar el pago a los que lo necesitan de verdad tenemos que evitar los abusos", ha declarado. El jefe del Ejecutivo ha dicho que el objetivo es detectar aquellos que cobran y ya no viven en Cataluña y los que trabajan, aunque sea en la economía sumergida. Mas ha añadido que se han detectado "un número significativo" de estos casos fraudulentos.
"Para poder garantizar que esta ayuda lo cobran aquellas personas que realmente lo necesitan, de verdad, es por lo que estamos haciendo estos cambios. O depuramos este abuso sobre el programa o personas que realmente lo necesitan podrían no tenerlo cubierto", ha remachado después de bajar en rafting por la Noguera Pallaresa.
Mas justifica el nuevo sistema de pago del PIRMI
"Para preservar el pgao a los que necesitan de verdad hemos de evitar los abusos"

Artur Mas, a punto de hacer rafting en la Noguera Pallaresa
¡A por ellos!
28 Comentarios
aquest paio ja ha pagat la barca?.
Jo no regalaria els diners dels catalans a algú que no es pren ni la molèstia d'aprendre l'idioma dels catalans. És que a mi, com a català, em regalaria 420 € cada mes a canvi de res algún govern del món? Si jo vaig a l'Equador -per exemple- quines prestacions rebré a canvi de res?
Home, està bé que l'objectiu de la ciutadania sigui que Catalunya sigui com Equador, i no com França. Això explicaria que es voti en massa a partits que volen desmentellar el sector públic.
Rubik, el sector públic es desmantella cada dia ell solet, amb la seva baixa productivitat. Si es podes acomiadar el 10 % de funcionaris cada any, la productivitat augmentaria tant que amb la meitat fariem, en sobraria la meitat i sortiriem de la crisis
Per sort, artur Mas fa politiques de PxC de control de els excesos de l'immigracio que s'en vol aprofitar del nostre estat del benestar. Anglada no va entrar al Parlament, pero si Mas fa aquest tipus de politica, ja ens esta be, ja que l'important es que algu prengui mesures de debo.
Això, cadascú al seu país. Els televisors a costos baixos que entrin per la frontera, i els treballadors que els fan que no passin: ja tenen prou i massa amb els salaris infrahumans que els hi donen les empreses del primer món que fabriquen al tercer món en condicions que aquí serien ilegals.
el poble amb l'aigua al coll i els polítics fent rafting... sempre ha estat així...
És que com la dreta no fa política i només gestiona (eliminar impostos i alhora tancar ambulatoris no és fer política), els hi queda més temps lliure.
El pitjor són les declaracions que fa i que es consideri al marge dels desastres del seu gobern i del patiment que generen. El desencert en la forma de controlar el PIRMI mereixia una compareixença expressa. La llunyania, la frivolitat i l'autosuficiència que mostra és indigna d'un gobernant.
Be Artur ara que ja has recuperat la clderilla convindria que et posessis les piles a el autèntic Frau els 22.000.000.000€/any de l'expoli fiscal ho escric amb tots els zeros per concenciar de la magnitut del robatori.
no ho fara mai, perque a canvi de no exigir-lo els seus amiguest es forren