Publicidad
Política · 10 de Julio de 2014. 13:17h.

Mas: "No hay plan B"

Camacho pide al Govern que "dejen de hacer el ridículo"

El presidente de la Generalitat, Artur Mas, ha afirmado que "no hay plan B" en la consulta soberanista del 9 de noviembre y ha pedido al Gobierno español que no impugne la Ley de Consultas y permita que el pueblo de Catalunya se exprese. 

Mas, tras la pregunta de la presidenta del PPC, Alicia Sánchez-Camacho, ha exigido al Gobierno español que "no se meta". "Que nos dejen hacer, que dejen conocer la opinión del pueblo de Catalunya sobre su futuro como país, sociedad y nación", ha reclamado. 

Camacho ha recordado a Mas unas declaraciones de Homs en las que aseguraba que el Govern lo tiene todo previsto, tiene un plan B, pero que no darían pistas al adversario. "Pónganse de acuerdo y dejen de hacer el ridículo, porque o lo tienen o no lo tienen, o miente el presidente o miente el conseller de la Presidencia", le ha espetado. 

Finalmente, le ha dicho que "usted sabe perfectamente que su Govern tiene un plan B, que el referéndum separatista no se celebrará, porque el Gobierno español solicitará la impugnación y suspensión automática de su decreto de convocatoria, a pesar del teatro y la liturgia que ustedes le quieran poner".

Mas, en el Parlament (Foto: Job Vermeulen)
Publicidad
Publicidad

30 Comentarios

Publicidad
#37 BEJOTA, BCN, 12/07/2014 - 13:03

Desafío de Cataluña

Juncker frena a ERC: «Uno no se convierte en miembro de UE enviando una carta» .

El futuro presidente de la Comisión Europea se niega a «alimentar» del debate catalán en las instituciones comunitarias.

#36 BEJOTA, BCN, 11/07/2014 - 13:36

Els 1.401.421 vots que van aconseguir ERC, CiU i ICV en són pocs en relació amb els 5.317.789 catalans cridats a les urnes. Tot just un 26% del cos electoral. "De cara a Europa, això no és força suficient", apunta. "Encara han d'aparèixer un milió de vots independentistes més", sosté.

.ICV ,No ÉS

#36.1 BEJOTA, BCN, 11/07/2014 - 13:37

...NI PLA "A".

#36.2 Josep, Barcelona, 11/07/2014 - 18:11

Tens raó, Romeva, Miralles, Urtasun, Camats no són indepes, ves enganyant-te a tu mateix. I és clar, la CUP tampoc.

#35 BEJOTA, bcn, 11/07/2014 - 12:49

Advertiment a l'independentisme.

Juncker: "És una qüestió que ha de resoldre Espanya"
El futur president de la Comissió Europea rebutja l'empara sol·licitada per Josep Maria Terricabras (ERC).

#34 unborreguuu, de poble, 11/07/2014 - 10:21

però hi havia pla A?? senyor Mas es el que té aprofitar-se de l'empreyament i el sentiment de la gent PER ACONSEGUIR LA MAJORIA ABSOLUTA arrel de la manifestació del 2012, que després les coses no surten bé ..

#34.1 unborreguuu, de poble, 11/07/2014 - 10:22

jo li recomano un pla C: anar a Montserrat i demanar-li a la verge de montserrat que..VIRGENCITA VIRGENCITA QUE ME QUEDE COMO ESTE ...perquè CIU l'unic que por fer ara es baixar MES I MES en intenció de vot ..AIXÒ SI , AMB IL.LUSIÓ

#34.2 Eduard, Warsaw, 11/07/2014 - 10:58

El pla A es votar, el pla B es votar i el pla C sera votar ;) (en consulta, plebiscitaries i en referendum despres de una DUI, respectivament)

#34.3 unborreguuu, de poble, 11/07/2014 - 11:46

plebiscitaries? li recordo que ja es van fer segons paraules de Mas : LES ELECCIONS MES IMPORTANTS I TRASCENDENTALS PER CATALAUNYA fà dos anys .. i ara estem igual dos anys després? VOTAR COSTA `PASTA !!!...per cert , eleccions autonomiques amb quin programa?? erc i ciu junts?...DUI???.

#34.4 unborreguuu, de poble, 11/07/2014 - 11:47

i després de les eleccions ..que?? 4 anys més sense acció de govern ..perquè li recordo que CIU desde que està al govern d'aprovar lleis i ADMINISTRAR el dia a dia BEN POC per no dir gens ....això si , TOT PER LA PATRIA !!!!

#32 BEJOTA, BCN, 10/07/2014 - 18:57

ELS UNIONISTES SON UNA CLARA MINORIA A CATALUNYA. AIXÍ HO INDIQUEN TOTES LES ENQUESTES I LA PROPIA REPRESENTACIO PARLAMENTARIA (AMB UN 70% DE PARTICIPACIÓ). LA MAJORIA SILENCIOSA ES UNA FANTASIA DELS QUI TENEN POR DE LA CONSULTA.