Publicidad
Política · 20 de Octubre de 2014. 10:19h.

Nuet tampoco votará

El dirigente de EUiA dice que Mas "hará un uso particular de los datos"

Nuet tampoco votará

Nuet, con Herrera, en una imagen de archivo

El dirigente de EUiA, Joan Josep Nuet, en declaraciones a El món a RAC1, ha defendido que "sí es una decisión razonable no ir votar. No iré a votar, pero quiero convertir el 9-N en una jornada de lucha y de protesta". "Quien quiera ir a votar, que vaya", agregó.
 
"Explicaremos que no es la consulta, que es una especie de encuesta, y creemos que al día siguiente el presidente hará un uso particular de los datos", indicó. "Es imprescindible que haya elecciones antes de tres meses. No hay quien pare unas elecciones. Lo único que las quiere detener es el presidente, porque cree que las pierde", afirmó.

Sin embargo, Joan Josep Nuet ha querido pedir "a la gente enfadada que no se quede en casa, que se movilice, que eso es lo que hace daño a Madrid, al PP, a la derecha centralista".

Publicidad
Publicidad

20 Comentarios

Publicidad
#14 Mercè, Barcelona, 20/10/2014 - 14:47

Espero que la resta de la ciutadania els faci el mateix fàstic que em fan a mi.

#14.1 ambaixadorCAT, UK, 20/10/2014 - 15:12

no sé si fàstic és la paraula, però m'han decebut molt.

#13 Ramon, Barcelona, 20/10/2014 - 14:36

Sembla que algú de l'esquerra comença a veure la llum. No puc entendre com l'esquerra, que ha de ser per essència internacionalista, caigui en paranys petit burguesos provincians. Els hi esteu feu en joc, que no ho veieu?

#13.1 ambaixadorCAT, UK, 20/10/2014 - 15:11

així "l'internacionalisme" de l'esquerra justifica que es castiguin els treballadors catalans a la misèria?

#12 Alaguait, BNC, 20/10/2014 - 12:54

"Tampoc no votarà" ???? O sigui que nega que no voti... és a dir que votarà... Quin titular més recargolat semànticament.

#12.1 Joan, Barcelona, 20/10/2014 - 20:54

En català es diu "tampoc no votarà". En castellà "tampoco votará". La teva llengua és així, noi .. per una vegada que e-noticies no la caga amb el català! ;)

#11 Cèlia, BCN, 20/10/2014 - 12:52

mentida. ahir devant de totes les càmeres de tv. aquest home va dir que aniria a votar tot enfrontant-se obertament al seu soci herrera.....

#11.1 Alaguait, BCN, 20/10/2014 - 12:58

El més esperèntic de tot és que "autoritza" a aquells que vulguin anar a votar a poder fer-ho... Però qui es pensen que són? És obvi, evident i de llibertat de cada ciutadà que "si vol anar a votar hi vagi" per tant el seu comentari és ostentosament innecesari i condescendent. A prendre vent!

#10 idioten, españa, 20/10/2014 - 12:46

'que eso es lo que hace daño a Madrid', pero como puede decir eso y luego quejarse de que les insultamos y nos reimos de ellos, sois unos mierdas que sembrais odio y vais a recoger mas de lo que esperais