Publicidad
Política · 3 de Noviembre de 2012. 23:33h.

PPC y ERC empatarían

Populares y republicanos obtendrían entre 17 y 18 diputados, según una encuesta de Telecinco

PPC y ERC empatarían

Imagen de la encuesta

El PPC y ERC podrían empatar a escaños tras las elecciones del próximo 25 de noviembre. Según una encuesta encargada por el programa El Gran Debate de Telecinco, realizada entre más de 2.000 catalanes con derecho a voto, los populares y los republicanos obtendrían entre 17 y 18 escaños y se disputarían con el PSC ser segunda fuerza política. Y es que el partido de Pere Navarro tendría entre 18 y 20 escaños.

Por otra parte, CiU sumaría entre 63 y 65 diputados e ICV entre 11 y 12. Ciudadanos pasaría de tres escaños a entre 5 y 7 y Solidaritat quedaría fuera del Parlament. Según la misma encuesta, la CUP podría entrar con un diputado.

Publicidad
Publicidad

23 Comentarios

Publicidad
#14 Josep Pages Canaleta , CARDEDEU, 05/11/2012 - 13:53

LA CUP , SI I REAGRUPAMENT Faran al P.P. Segona Força Politica al Parlament Català tambe LAPORTA . Ja que son uns per tal de perjudicar a E.R.C. Perjudicaran al INDEPENDENTISME . CLAR I CATALÀ C.I.U. No es un partit politic Independentista

#13 pep, manresa, 04/11/2012 - 18:16

- CiU té la rèmora del Duran
- ERC és sectària, qui sap què farien si tornéssin a sumar el Tripartit
- la CUP encara està més fanatitzada ideològicament que ERC, fa tota la pinta de ser una maniobra del CNI
Independentment dels que treguin tornaré a votar SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA

#13.1 JOAQUIM FONOLLÀ, Badalona, 06/11/2012 - 22:59

sóc independentista desde sempre, esquerra no ha estat sempre, com el sr hortalà, abnaç els votava però fer president al Sr. Montilla, clar espanyolista, i porta el meu pais a la ruina amb un tripartit patètic. En camvi la cup, antic M.D.T., d'esquerres i independentistes sempre

#12 Josep Pages Canaleta, CARDEDEU, 04/11/2012 - 14:18

VOTAR ALA CUP ho SI es voguer tirar el vot ala basura no contara per res no tindran representació Cal VOTAR E.R.C. Per impedir al P.P. Sigui Segona Força EL P.P. de RAJOY Que ha fet Retalla LaLley de la DEPENDENCIA hi treu la paga Extra de molts Treballadors

#12.1 Merche, Badalona, 04/11/2012 - 20:37

Sí vota esquerra pq fotin un altra montilla de president.

#12.2 Albert del Berguedà, Berga, 05/11/2012 - 16:39

Perquè voteu en negatiu a la Merche de Badalona si només diu el que ha passat?? Pot ser menteix???
La política es demostra en fets, no nomes en paraules i retòrica!!!

#11 ciutadà ppcc, Barcelona, 04/11/2012 - 10:31

Vist el panorama, el resultat ideal -i ho demostra el fet que seria el resultat que disgustaria més els unionistes- seria Ciu - 1a força i Erc - 2a força.
Que Ciu obtingui la majoria absoluta equivaldria a aquest resultat. I, de tota manera, s'hauria d'entendre amb Erc. Vius a l'hora de votar.

#11.1 Francesc, Tarragona, 04/11/2012 - 12:11

El resultat ideal, jo penso que serien 100 escons del partits a favor de la consulta. Ara les enquestes es mouen en una forquilla d'entre 91 i 95. (La suma de CiU, ERC i ICV-EUiA). I dubto en en la necessitat d'una CiU amb majoria perquè no em refio. Tot hi que Mas està jugant molt fort personalment

#10 Marcel, Barcelona, 04/11/2012 - 08:26

No m'importa si la CUP en traurà o no diputats, el meu vot i molts patriotes que conec , pensem votar la CUP.

#10.1 Jordi, Barcelona, 04/11/2012 - 10:23

Gràcies SI, gràcies CUP.
Fdo. Alicia

#10.2 Francesc, Tarragona, 04/11/2012 - 12:00

Mai gosaria a dir-vos a qui heu de votar. Peró tingueu en compte que (ens agradi o no) si la CUP o Solidaritat no treuen cap escó. Els nostres vots es PERDRAN. Jo tenint en compte aquesta reflexió votaré a ERC per una qüestió purament estadística. Ara mes que mai cal pensar fredament i ser pràctics.

#10.3 Jordi M J, Maresme, 04/11/2012 - 17:03

Els escons que a demarcació de Barcelona no tregui Solidaritat seran per C's. Amb un 3% dels vots SI pot treure 4 diputats, i en canvi amb aquest 3% ERC en treuria 2 més, i els altres 2 serien per C's. Penseu-hi.