Publicidad
Política · 6 de Julio de 2012. 13:04h.

Puig ve la independencia "antes de lo que pensamos"

El conseller alerta de que en un referéndum habrían "amenazas"

El consejero de Interior, Felip Puig, en declaraciones a La Rambla de BTV, se refirió a la encuesta del CEO que indica que un 51% de los catalanes votarían a favor de la independencia y ha pedido prudencia, dado que "esto se contesta fácil en una encuesta ".

Puig ha augurado que en un hipotético referéndum "se desplegarán muchas presiones e incluso amenazas, y tendremos que saber encontrar el proceso y el trayecto". "Pero estamos avanzando: primero vamos hacia el autogobierno pleno y a la soberanía fiscal".

"Se ha demostrado que el Estado de las autonomías no sirve, no funciona. Cataluña y Euskadi, o encuentran una solución o estoy convencido de que habrá procesos democráticos antes de lo que pensamos", ha sentenciado en este sentido.

Puig
Publicidad
Publicidad

78 Comentarios

Publicidad
#35 Katakruk, Barcelona, 07/07/2012 - 21:33

Puig ens pren el pèl per variar!

#33 miquel, palau s., 07/07/2012 - 16:46

Com es diu aquesta emfermetat que sembla que tene tots els de CIU els sintomes són que tens una doble personalitat!!! també donen casos que et pots tornar ludopata!!! altres sintomes relacionats sols repetir les coses 2 vegades, senyors de CIU ara toca o no toca!!!

#32 Cigronet, SFG, 07/07/2012 - 10:15

Sr. Puig, només vull dir-li traïdor, fals i girabanderes. Ni Vostè ni cap dels del seu govern, especialment el seu "capo", volen la independència. No comencem altra vegada amb la seva falsa retòrica, que és l'únic de bo que saben fer. No teniu dignitat. Només sabeu sembrar falses il·lusions.

#32.1 pep, manresa, 07/07/2012 - 16:30

Tú què votes?, comencem per aquí

#32.2 Cigronet, SFG, 08/07/2012 - 09:43

#32.1

Des de fa 70 anys que sóc independentista de soca-rel, babau !!! què et penses que s´çoc com molts de vosaltres que només us creieu l'últim que ha parlat ???

#32.3 pep, manresa, 08/07/2012 - 11:10

Si, si, això ja ho sabem, però què votes?

#30 Alan, Barcelona, 07/07/2012 - 08:01

Las "visiones" de Puig son tan serias y certeras como la de los presentados nocturnos que presagian el destino jeje

#29 Remi, BCN, 06/07/2012 - 22:50

"hi hauran processos democràtics abans del que ens pensem"

Sí, la suspensión de las autonomías votada democráticamente por todos los españoles.

Cuanta razón tenía Vizcaíno Casas.

#29.1 pep, manresa, 07/07/2012 - 16:34

Doncs endavant, els independentistes ja fa molts anys que ho estem esperant, la majoria de catalans ja està veient que no hi ha cap altra solució que la independència, i podria ser que la "suspensión de las autonomías" fos una bona eina per avançar d'una punyetera vegada en el camí correcte