Publicidad
Política · 18 de Febrero de 2010. 15:39h.

Pujol acusa a la alcadesa de Cunit de "ir contra los derechos humanos"

El ex presidente insta a la socialista Judit Alberic a defender el "vivir con normalidad"

El ex presidente de la Generalitat Jordi Pujol ha acusado a la alcaldesa de Cunit, la socialista Judit Alberich, de ir "contra los derechos humanos". En un vídeo del Centre d'Estudis Jordi Pujol, el ex presidente ha criticado la "actitud buenista" de Alberich.

"La alcaldesa, en lugar de defender el derecho de esta mujer de conducir un coche, trabajar, vivir con normalidad y ponerse el velo o no ponérselo, le dice que no le denuncie. Esta actitud buenista de la alcaldesa es mala, va contra los derechos humanos, incluso, en este caso", ha lamentado.

Pujol, durante el vídeo
Publicidad
Publicidad

7 Comentarios

Publicidad
#7 josepxicot, barcelona, 19/02/2010 - 18:46

Ja era hora que en Pujol diguès la seva,
per cert,ell quan manava,va deixar fer
amb els moros ja que els nacionalistes
prefereixen que ens arribin,asiàtics i
arabs,en lloc de andins,ara surt el que surt
els moros ja es veuen les orelles,sòn
molts.

#6 Beto, Barcelona, 19/02/2010 - 10:25

Un cop més estic plenament d'acord amb el President. Aquesta gent estan abonant el racisme.Crisi econòmica ,inmigació incontrolada ii bonisme son vots per al senyor Anglada .Els sociates només volen els vots dels inmigrants a les eleccions locals

#5 espoliat, cat, 19/02/2010 - 00:01

sulfuro, potser hi havia un remat, pero tu segueixes sent igualment un gos

#4 Oriol Calbetó, Barcelona, 18/02/2010 - 20:22

Sulfuro sulfuro: Veig que davant aquesta opinió del Sr. Pujol , vos no trobeu arguments per estar-hi o no d'acord i us limiteu a escriure bajanades.

#3 lluis, Cunit, 18/02/2010 - 18:00

Jo també penso el mateix. Quan marxaran els sociates d'una vegada!!!!, Deu meuuuuuuuuuuu. Quina plaga de gent!!!! Que se'n vagin a Rusiaaaaaaaaaaaa