Publicidad
Política · 11 de Agosto de 2011. 16:38h.

PxC hace dimitir a una regidora porque su chico es negro

La número 3 de Salt había preguntado al partido si había algún problema porque se quería casar

PxC hace dimitir a una regidora porque su chico es negro

Salt saluda a una comerciante en Salt, en una foto de archivo

La dirección de la ultraderechista Plataforma per Catalunya (PxC) ha hecho dimitir a la concejal de Salt, Juana Dolores Martínez, que fue la número tres de la lista en las pasadas elecciones municipales. La dirección del partido liderado por Josep Anglada ha estado presionando a Martínez cuando se enteró de que la concejal mantiene una relación sentimental con un chico de origen subsahariano, según ha publicado el Diari de Girona.

El rotativo ha indicado que Martínez preguntó a la dirección del partido ultraderechista si había algún inconveniente porque quería contraer matrimonio con su actual pareja y la respuesta, inicialmente, fue que no había ningún problema. Pero desde aquel momento, las presiones han sido constantes hasta conseguir su renuncia, ha destacado. El número 4 de la lista de PxC en Salt, Sergi Fabri, se perfila como el sustituto de la concejal.

El secretario general y portavoz de PxC, Robert Hernando, ha dicho en declaraciones a e-notícies que "ya de entrada, gracia no nos hacía, porque no estamos muy a favor de la sociedad multicultural, pero cada uno se enamora de quien quiere . Nosotros sólo le pedimos que nos demostrara que este chico estaba legal en España, porque si es ilegal, cosa que yo no sé si es legal o ilegal, no es coherente con nuestro mensaje".

Hernando ha añadido que "ella nos daba largas, no nos demostraba nada y le dijimos que lo demostrara con papeles, con el NIE, o dimitiera. No lo hizo y en su lugar nos trajo la carta de dimisión".

Publicidad
Publicidad

58 Comentarios

Publicidad
#36 FART D'ESPANYOLS INTOLERANTS, LLEIDA, 13/08/2011 - 10:29

AQUESTA COLLA DE FRIKIS ESPANYOLS CADA DIA FAN MÉS RIURE...IMMIGRANTS CRITICANT A ALTRES IMMIGRANTS..HAHAHAHAHA

#35 angel, cardedol, 12/08/2011 - 22:27

Juana ara vas amb el negrito a cantar el de colacao "yo soy aquel negrito del africa ...................." i t´en vas a Àfrica amb ell i que et donguin papers per tu.

#34 angel, cardedol, 12/08/2011 - 22:25

fora els negres, magrebins i immigrants perque molts nens s´espanten pel color de la pell.

#33 Mesalina, Gava, 12/08/2011 - 18:07

La regidora Juana, ha fet el que els catalans hem fet durant segles...integrar als immigrants a través del llit. Catalunya és producte de la constant barreja. Les parelles mixtes és la resposta al fals dilema de ells contra nosaltres: Catalunya serà mestissa o no serà...Juana ha trencat el gueto.

#33.1 Marc, BCN, 12/08/2011 - 19:15

Molt bonic, però què cony fotia la Juana a PxC? I mestissa vol dir en espanyol necessàriament?

#31 JJJ, Lleida, 12/08/2011 - 13:31

Fixeu-vos quina manipulació d'aquesta noticia. el titular tindria que haver estat " El partit identitari català PxC ha fet dimitir una regidora perque el seu xicot ere immigrant il·legal i volia casar-se per que tingues els papers". Anglada a la Moncloa i els il·legals en canoa!

#31.1 Josep, Lleida, 12/08/2011 - 15:37

La notícia tindria que haver estat " El partit racista PxC expulsa una regidora per tirar-se un negre, quan la majoria dels seus votants i afiliats son immigrants espanyols o hispans que no saben dir ni bon dia.. Ja no enganyeu a ningú, el dia que fem fora immigrants, vosaltres sereu els primers

#31.2 JJJ, Lleida, 12/08/2011 - 17:26

Josep, estas dient que ens fotras fora de Catalunya? als militants de un partit legal format per gent autoctona o integrada en la nostra societat occidental, i que defensa la democràcia i la nostra Identitat Catalana Històrica? Una mica totalitari si que ho ets, oi? segur que ets catalanista

#31.3 carlos, Valencia, 13/08/2011 - 13:36

Los Catalanes teneis que asimilar que perteneceis a ESPAÑA, pero podeis seguir con la fantasia independentista, si eso os relaja.