Política · 11 de Diciembre de 2020. 10:22h.

SOS de Pascal al PDECAT

La líder del PNC propone ahora una alianza electoral "fuerte"

SOS de Pascal al PDECAT

La líder del Partido Nacionalista de Cataluña (PNC), Marta Pascal, en declaraciones a Catalunya Ràdio, ha apostado por una alianza electoral con el PDECAT y "plantear una opción electoral fuerte con capacidad de transformar".

Pascal, por otra parte, cree que "la gestión del Gobierno de Junts y ERC deja mucho que desear. Sorprende que nadie haya dimitido después de la chapuza de las ayudas a los autónomos". "Todo ello acaba haciendo que ciudadanía y política se distancien cada vez más", ha lamentado.

La dirigente del PNC considera que "nuestra opción electoral debe tener como prioridad la recuperación económica de Cataluña, siempre desde el catalanismo político". "Pienso que ahora mismo el país es la prioridad. Lo importante es dejar los extremos y trabajar por las prioridades de las personas, con una actitud moderada, sin personalismos", ha sentenciado.

Publicidad
Publicidad

15 Comentarios

Publicidad
#14 Bintay, Vidreres, 11/12/2020 - 19:11

El psoe t’ha deixat a l’estacada. Per reventar l’independentisme ara els va millor la Chacón. Coses que passen, Marta. Ja ho veus: ara hauras de treballar (si trobes feina, clar)

#14.1 Jawad Medaweld, Adana, 12/12/2020 - 08:01

Hay más trabajo de fincas, urbanas o no, de regadío.
Es decir, que te rieguen la finca propia o arrendada a otras personas (su única parcela o bien dos parcelas y el minihuerto superior).
Otra cosa diferente son las normas fitosanitarías que se deben o deberían cumplir para teniendo pocos clientes pero selectos les interese el producto de la finc

#13 Els principis, Girona, 11/12/2020 - 14:35

A l'escola de la "repressió" quan encara ens ensenyanen quelcom més que xorrades polítiques, apreníem el Principi d'Arquímedes i el de Pascal que teníen a veure amb la física, actualment la física hi te poc a veure en el cas del princpi de Pascal que regeix: "Si veus la moma en perill, demana fer pinya a veure que en treus"

#12 FRAN BCN, Bcn, 11/12/2020 - 14:24

Em sembla bé que el catalanisme moderat no indepe i legalista tingui escons al Parlament. Sembla que només puguin valer les opcions dels indepes fanàtics?. Doncs no. Hi ha moltes sensibilitats a CAT que cal tinguin.presència....

#11 un musclu, bcn, 11/12/2020 - 14:01

I, sense comptar amb les vostres families, qui us pot creure ara, després del pollastre que heu montat amb l arturet (alies el timonel de la ensaimada)?

#10 maria, bcn, 11/12/2020 - 13:49

No cal fer més comentaris, ella mateixa es posa el seu lloc. Ni una entrevista seria pot fer, (la pobre) sembla la de madriz qué cada vegada que obre el pinyó la caga!!