Publicidad
Política · 1 de Octubre de 2019. 21:57h.

Suena el himno de la Guardia Civil en Plaza Catalunya

También el himno español

El himno de la Guardia Civil y el himno español se han colado en la manifestación independentista de Barcelona de este martes para conmemorar el segundo aniversario del 1-O. Un potente altavoz ubicado en una de las habitaciones de un hotel ha hecho sonar la melodía minutos antes de que comenzara la manifestación independentista, en los alrededores de plaza Catalunya.

Los concentrados han respondido con perplejidad, una fuerte pitada y, posteriormente, gritos de "independencia".

Antidisturbios de los Mossos d'Esquadra se han acercado a la puerta del hotel donde ha sonado el himno español, para identificar quién era, al igual que ya hicieron cuando sonó el himno a la ofrenda a Rafael Casanova.

Publicidad
Publicidad

23 Comentarios

Publicidad
#14 Kropotkin, Vic, 02/10/2019 - 16:24

Viva España... Jua, jua, jua,...

#13 Marti, Barcelona, 02/10/2019 - 12:38

Cal felicitar als autors de la iniciativa perque ha estat fantastic. Veure les cares de terror dels fanatics i com la febre els trastornava, es un espectacle de primer ordre i amb la intervenció dels inutils de la Genestapo es converteix en un acte heroic. La proxima audició de l'himne el dia de la sentencia i amb xampany i viva la Guardia Civil!

#13.1 Jordi BR, L'H, 02/10/2019 - 13:03

No sé jo si a la gent que també està allotjada a l'hotel li haurà fet la mateixa gràcia. Els comportaments fanàtics d'uns i altres s'han de condemnar sempre

#13.2 Uno que os lee, Al sur de Waterloo, 02/10/2019 - 13:37

#13.1

Los que berreaban eran más y emitían ruido en todas las direcciones, mientras que el sonido de los bafles iba en dirección contraria al hotel. Por 25 pts y pura física, ¿la vibración de qué sonidos molestarían más los huéspedes? Al Sr BR le asoma un pelín la doble vara de medir… cosa rara en un miembro de la secta amarilla.

#13.3 Chris, Lleida, 02/10/2019 - 16:50

Jordi, algú es preocupava pas per la resta de persones allotjades als hotels i hostels on passaven les nits els cossos de seguretat arran del 20 de Setembre? no crec que li importès pas a cap del teu cordill ideològic estar-se fins ben entrada la matinada amotinats davant l'hotel fent soroll amb cassolades i crits.

#13.4 Santi, Barcelona, 02/10/2019 - 16:52

@13.1-La gent que estava a l'hotel han vist amb claretat els fanatics del ramat al carrer, els que son conduits pels sediciosos per fer desgavell, que fan possible que tots els corruptes, ineptes i irresponsables que tenen les institucions segrestades puguin continuar cobrant i vivint del cuento, pero apunt de fugar-se en un maleter si convé.

#13.5 Figueras, Figueras, 02/10/2019 - 17:06

Jordi, no sé jo si als constitucionalistes ens agrada que ens senyalin les botigues, que ens tallin carreteres, que no ens deixin anar a treballar, que ens emplenin el carrer de bosses grogues, que ens pintin el mobiliari en groc...

#13.6 Jordi BR, L'H, 03/10/2019 - 10:46

Figueras, algunes de les coses que assenyales succeeixen a moltes vagues, ja siguin generals o de taxistes (q no les aprovo però són habituals en qualsevol protesta), el tema de les amenaces o assenyalar evidentment que les condemno siguin a qui siguin i se n'han rebut a les dues bandes. Lo del himne, com alguns actes indepes tb em semblen frikies

#12 Risitas, Estremera, 02/10/2019 - 11:25

jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajaja jajajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajaja jajajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajajaja jajajaja jajajajaja jajajaja jajajajaja jajajajaja jajaja

#11 Protágoras, bcn.España, 02/10/2019 - 10:19

Estas acciones atacan la espina dorsal del independentismo. Rompen la imagen de unanimidad que pretenden dar de "unsolpople", Ponen de manifiesto ante la opinión pública nacional e internacional la división de la sociedad catalana, y a los nacionalistas los hace aparecer con su verdadera naturaleza de fanáticos enloquecidos.

#10 Joel, Bcn, 02/10/2019 - 09:58

Que no donin idees pel 12-O....

#10.1 Rosa, Girona, 02/10/2019 - 11:54

Dons que posin els segadors o el que vulguin! El 12 de octubre també ho sent seu!!! No entenc perquè volen ser menys quan es pot ser més!!!