Publicidad

La JSC presenta la precampaña del "increïbre hombre normal"

La JSC ha presentado su precampaña de cara a las elecciones al Parlament del próximo 29-N para reivindicar la figura del primer secretario del PSC y presidente de la Generalitat, José Montilla, al que han convertido en un superhéroe.

En este sentido, la JSC ve a Montilla como "el increíble hombre normal" capaz de "destinar 100 millones de euros a la FP", "de doblar su fuerza para ayudar a los que más lo necesitan" y "es quien ha ayudado 41.000 jóvenes a emanciparse ".

El primer secretario de la JSC, Javier López, ha explicado que han querido hacer una campaña "fresca y divertida" por qué quieren que la gente joven se interese por la política, ya que, según ha dicho, hay un gran desencanto entre la gente joven hacia la política.

Militantes de la JSC y Tura, con 'Supermontilla'
Publicidad
Publicidad

64 Comentarios

Publicidad
#64 perdutt, El q queda de Barcelona, 16/10/2010 - 13:57

es posara tb els calçotets per sobre dels pantalons?, tb podria fer de Batman, encara q seria bo saber qui farà de noviet (Robin) i de majordom

siguem seriós montilla i cia, parlem de lo decaient q ens estan deixant el país, i com pensen arreglar-lo lo demès son collonades com deia en Pla

#63 Anna, Esplugues de Ll., 15/10/2010 - 22:39

Josep Maria 16:53 ; Lo primer no hauria de ser "la campanya" d'un ANALFABET que afirma que Companys és símbol de la unitat amb Espanya, lo primer es CATALUYA i el seu benestar, i jo no estaría tan orgullos quant 4.600.000 persones son a l'atur gracies al socialisme. Esteu malalts.

#62 Josep Maria, Sant Iscle de Vallalta, 15/10/2010 - 16:53

Com a votant socialista de fa mes de vint anys nomes puc dir dues coses: el volum de les visites a la noticia i els comentaris dels rivals politics demostren que la campanya es un exit i que ha picat a la resta de partits. enhorabona JSC i visca supermontilla!!

#61 Ciutadà català, Catalunya Lliure, 15/10/2010 - 13:59

"Home normal"...., que bo Mare de Déu...., d'increïble sí que ho és una bona estona...

#60 Torrescárcela, Barcelona, 15/10/2010 - 13:17

Ni ideas tiene ya. El PSC no sólo está políticamente muerto, sino que mentalmente su coeficiente es plano. Tanto chupar del bote se les ha olvidado hasta el pensar. Que llamen a los embaucadores Felipe y Guerra. El PSC está muerto porque ha traicionado a las clases trabajadoras y as sus votantes