Publicidad
Política · 3 de Septiembre de 2020. 11:00h.

Torra intenta salvar los muebles con una remodelación

Sacrifica a Buch, Chacón y Vilallonga

Torra intenta salvar los muebles con una remodelación

El presidente de la Generalitat, Quim Torra, prepara este jueves una remodelación del Govern que podría alcanzar a tres consellers, según informa La Vanguardia.

Entre los responsables que dejarán la Generalitat se encuentra el conseller de Interior, Miquel Buch. La consellera de Empresa Àngels Chacón podría ser otra de las afectadas y la tercera, la consellera de Cultura, Mariàngela Vilallonga.

La remodelación del Ejecutivo catalán se produce después de la ruptura en el seno del espacio posconvergente, de que los afines del expresident Carles Puigdemont hayan roto con el PDECat, provocando así que el Govern estuviera formado por tres partidos (ERC, Junts y PDECat).

Publicidad
Publicidad

12 Comentarios

Publicidad
#11 Narcís de la Ceba, Sant Higini de Matafaluga, 03/09/2020 - 21:44

Per cert, penseu que jo estic disposat a qualsevol sacrifici per la causa!!

Penseu en mi!! Estic aquí pel que calgui!!

Quanta dignitat!!

#11.1 Narcís de la Ceba, Sant Higini de Matafaluga, 04/09/2020 - 18:35

A més, tinc bones referències. Soc del Grup de Joves Subvencionats Matafluguencs! Portem a terme una intensa activitat cultural consistent sobretot en insultar als fatxes que trobem a les xarxes socials!!

Estic al vostre servei!! Tot per la Pàtria!!

Quanta dignitat!!

#11.2 Ciseta Vilaplana, Santa Eulàlia del Raspall, 04/09/2020 - 18:36

I tant que sí, Narcís!! No es pot desperdiciar el teu talent!! Jo segueixo amb lo meu de perseguir els barbarismes que és una tasca que no em deixa ni un respiro!!

#10 joan, manresa, 03/09/2020 - 17:40

El Casal,17:43 h.-Catalunya i en el cor de la seva política,fa anys i anys que pateix un greu i que no te per el moment cap cura posible.,parlem de la "PARTIDITIS..".Sr.Torra..,ni amb milers de remodelacions salvaria ni els mobles ni la barraqueta..ni portan-los tots a banys a Lourdes.,i Vosté com a cap de colla..Sr.Torra ,ELECCIONS,no ya mes

#9 Jvcs, barcelona, 03/09/2020 - 16:54

La realidad es muy diferente y se llama encuestas internas , dan fé de la debacle electoral a todos los niveles del hundimiento.El estado de caos policial con menas , okupaciones y falta clamorosa de seguridad publica y la pandemia que no han hecho Nada ! en estos meses va a explotarles en la cara.
Lo primordial dimitir todo el desgv no se atreven

#8 Alejandro, Villadecans, 03/09/2020 - 15:42

Ahora dejar a los amiguetes bien colocamos se le llama remodelación

#7 Daniel, Tokio, Texas, 03/09/2020 - 15:28

Cómo está últimamente de revuelto el mundillo separata. Albert Donaire el último, en los dos sentidos.