Publicidad
Política · 10 de Febrero de 2014. 14:58h.

Trabajadores de TV3 se manifiestan contra Mas

Con gritos de "'Arturo, sal al balcón"

Cerca de 200 trabajadores de TV3 se han concentrado a las puertas del Palau de la Generalitat, al grito de "Brauli dimisión", "Arturo sale al balcón" o "Braulio, Sallent, Rivera, Ferrer, los cuatro en la calle". También han pedido la dimisión del consejero de Presidencia, Francesc Homs.

Los trabajadores de TV3 están de huelga parcial desde hoy hasta el día 20 de febrero, ampliando de este modo las paradas realizadas la semana pasada después de no llegar a un acuerdo con la dirección por el convenio y un nuevo recorte de sueldos. Con una participación del 83,66%, un 72,24% de los empleados de la cadena pública catalana se ha mostrado a favor de la huelga.

De éstos, un 58,93% está de acuerdo con la propuesta del Comité de realizar huelgas continuadas durante 15 días y un 13,31% está a favor de hacer huelga indefinida. Los votos negativos a las dos propuestas de huelga suponen el 25,68% del total. Votos en blanco, 1,60% y el 8 votos nulos.

Imagen de la protesta
Publicidad
Publicidad

25 Comentarios

Publicidad
#11 vicento, Bcn, 11/02/2014 - 13:42

No podem mantindre una Tv3 tan costosa. La realitat del Pais no es la de aquest privilegiats. Ademes entre tots els hi paguem el sou a costa de nostra precarietat. En fi, ja hem direu que hem de fer!

#11.1 au..., barcelona, 11/02/2014 - 14:28

vicento, rei, vés-te'n a Extremadura, que allà no et faran pagar res de totes aquestes coses, i deixa'ns tranquils.

#10 UnodeBarcelona, BArcelona, 11/02/2014 - 00:33

Separatistas contra separatistas. Por mi ojalá desaparecieséis unos y los otros. Yo TV3 la desintonice hace tiempo.

#9 valeri, bna, 10/02/2014 - 20:14

Ja es l'hora de acabar amb aquests barruts. Cobren uns salaris que no s'han guanyat mai; i encara fan vaga. Fora els paries de la TV3. Un Estat ikndependent necessita gengt honarrada. Independencias ja.

#9.2 i tu què?, barcelona, 11/02/2014 - 07:05

Tu sí que no te'l guanyaries mai el sou, escribint així les notícies t'haurien de fer fora el primer dia, noi. Torna a l'escola !

#8 Votant CUP, bcn, 10/02/2014 - 18:43

endavant obrers! des de la CUP lluitarem fins al final pels vostres 62.000€ de sou mig

#7 Comparacions odioses, Comparacions odioses, 10/02/2014 - 18:35

TVE: 6.000 treballadors
TV3: 2.700
Tele-Circo: 1.700
A3TV: 1.100
TeleMadrid (ara): 125
Canal 9: 0

per tant, TV3 té tants empleats com T5 A3TV juntes! (ambdós d'àmbit estatal)

si TVE tingués tants empleats com TV3 fent la regla de 3 respecte la població, tindria més de 17.000 empleats !!!

#7.1 Terraxa, Terrassa, 10/02/2014 - 18:59

RTVE té també 4150 prejubilats d'or que costen més de 100M a l'any, camuflats per què paga directament Hisenda.
TV3 1.900 (2.100 abans de l'ERO). 2.600 tota la corpo.
Canal Sur 1.600
TVG i EuskalTB 1.000 cada un.
T5 i A3 no són comparables, són privades
faltarien les locals.

#7.2 pkp, bcn, 10/02/2014 - 19:17

I t'oblides de tots els treballadors de mediapro, veranda, minoria absoluta i tantes i tantes productores que treballen per Tv3. Facilment superen els 3000. Quins collons.

#7.3 josep, barcelona, 10/02/2014 - 23:18

A TV3 ara hi ha 1900 treballadors, dels quals 200 en 3 anys ja no hi seran per l'ERO. Per tant, primera mentida que deies. I les dades de les privades és demagògia pura i dura. Allà la gran majoria de programes són de productores i, per tant, no computen els treballadors com a propis. No intoxiquem.

#7.4 a JOSEP, el Mentider, a JOSEP, el Mentider, 11/02/2014 - 09:53

" Accionistes de l'Ara facturen més de 50 milions a TV3 "

http://comunicacio.e-noticie s.cat/accionistes-de-lara-fact uren-mes-de-50-milions-a-tv3-7 4127.html

TONI SOLER, ANTONI BASSAS, XAVIER BOSCH, CARLES CAPDEVILA, ALBERT OM...

La productora que més va facturar de TV3 és Minoria Absoluta, que té

#7.5 desmuntant els intoxicadors, barcelona, 11/02/2014 - 10:44

Que hi ha productores q fan programes concrets ho sap tothom, però que, ara mateix, el nivell de producció pròpia és molt elevat també. O et penses que els programes del 33, Super3, Esport3, molts de TV3 i el 3/24 es fan sols? Per tant, no és cert q la plantilla sigui ara desproporcionada.

#7.6 pkp, bcn, 11/02/2014 - 12:21

Super 3? si quasi tot son series internacionals.
Esport 3? mediapro fa moltes retransmissions i la meitat son coses comprades.
3/24? si la ACN fa la meitat de les noticies o EFE o REUTERS....
Suma treballadors privats, suma. M'he quedat curt amb 3000...

#7.7 Terraxa, Terrassa, 12/02/2014 - 17:35

A Josep:
L'ERO aprovat afecta només 225 treballadors: 205 de TV3 i 20 de Catalunya Ràdio.
La plantilla de Televisió de Catalunya passarà, doncs, de 2.133 a 1.928 mentre que la de Catalunya Ràdio de 427 a 407. (i això en 3 anys, i complement de l?atur fins al 100% del sou els 6 primers mesos)

#7.9 ai, caram caram..., barcelona, 13/02/2014 - 15:06

sembla mentida, terraxa, que alguna dada la tinguis tan correcte, i en canvi per a tota la resta te les inventes a discreció...