Política · 16 de Septiembre de 2008. 14:24h.

TV3 comienza temporada sin el nuevo 'La nit al dia'

El programa informatiu encara no tiene fecha ni nombre

TV3 comienza temporada sin el nuevo 'La nit al dia'

Terribas, durante la rueda de prensa

TV3 ha presentado la nueva temporada sin que, de momento, esté terminado el programa que tiene que sustituir 'La nit al dia', que hasta la temporada pasada presentaba la actual directora, Mònica Terribas. A pregunta de e-noticias, la periodista ha restado importancia y ha afirmado que "no tiene fecha todavía" ni siquiera "tiene nombre". La directora ha adelantado, aun así, que será presentado por Helena García-Melero -antes presentadora de TV3 y ahora directora de comunicación del Periódico-, detalle que ya era conocido. "Hay otros programas por los cuales no habéis preguntado que también están en preparación y se presentarán en el momento que estén", ha añadido en rueda de prensa.

Publicidad
Publicidad

6 Comentarios

Publicidad
#6 Ricard, molins de rei, 16/09/2008 - 18:11

visca,visca,visca TV3 és socialista. Els hi ha costat anys, van provar primer a bcn amb el model BTV, però al final i l'amic Joan Ferran estarà content.Han arrencat la crosta "nacionalista" i han matat la televisió nacional d'aquest país .

#5 Ramon, Barcelona, 16/09/2008 - 15:30

No he dit res de Vinagre per commiseració. Sé que no se la mereixen, sé que ells no tindrien i no tenen aquests escrúpols, però, mira, s'és com s'és.

#4 inxènius, Barcelona, 16/09/2008 - 15:29

No hi ha res en la nova programació que ens doni esperança, ni res que ens recordi a la Terribas de ·"La nit al Dia": Hi ha, en canvi, moltes propostes "agosarades" que sonen a vells fracassos (Crakovia/Barçovia, Vinagre/ Corbacho).

#3 army, figueres, 16/09/2008 - 15:28

terribas, m agradaria saber la
teva opinio si el programa vinagre
es un programa de qualitat

#2 rushmore, granollers, 16/09/2008 - 15:17

Prefereixo veure al José Tomás que a la Melero o als mediocres de Vinagre que amb decenes de guionistes acaben fent acudits de caca, culo, pedo, pis.