Publicidad
Política · 27 de Enero de 2017. 13:13h.

Un indio será el nuevo senador de ERC

El sustituto de SAntiago Vidal, Masih Nahar, llegó a Catalunya en 2005

Un indio será el nuevo senador de ERC

Robert Masih Nahar, el segundo por la izquierda

ERC ha anunciado que Robert Masih Nahar será el sustituto de Santiago Vidal en el Senado. Masih nació en Gurdaspur (India) el 5 de septiembre de 1974. Es jugador, promotor y directivo de críquet. Se estableció en Barcelona en 2005. En 2007 fundó el Catalunya Cricket Club, que preside, y en 2009 impulsó el primer Torneo de Cricket de Catalunya junto con el Departamento de Deportes de la Generalitat.

Es el máximo representante del críquet catalán a los comités internacionales. Presidió (2010-12) la Unión Deportiva Catalana de Clubes de Cricket, de la que también fue fundador, que se convirtió en la futura federación catalana de este deporte (2012).

Publicidad
Publicidad

95 Comentarios

Publicidad
#1653 Tirant, Bcn, 29/01/2017 - 18:01

Què hipòcrites aquests d'ERC ... Tots sabem que són supremacistes, fregant el racisme ... Però es tapen el nas amb aquest Masih com ho fan amb Rufián i d'altres ...

#1652 Gregari, VNG, 29/01/2017 - 12:38

Aquí hi ha un mal entès. Aquest senyor es el jefe dels repartidors de butà, i els indepes criden volem votar, i no volem butà com pensa ell.

#1650 Capit@n España, Shangri-Cardedeu, 28/01/2017 - 17:09

Aquests senyors porten barretines "no reglamentaries"....Ja estàn apuntats a la colla castellera corresponent? De quina cobla sardanista son? Saben rocar la gralla, el tible i el flabiol? Ja fan cagar el Tió al Nadal?......Aix !!!!!

#1650.1 !!*!!, Bcn, 28/01/2017 - 18:29

Veig que ets molt etnicista i folclorista. Tipic cavernari.

#1650.3 Oriol, Barcelona, 08/02/2017 - 07:07

Llàstima que hi hagi gent com tu
Capit@n España, jo sóc català i tampoc sé tocar cap instrument típic

#1649 !!*!!, Bcn, 28/01/2017 - 14:18

Ai, si, tu !! un indi !! que raro !! Has vist la pell ??? ecs !!!
i el mocador, has vist el mocador, el porta al cap !! que raro, tu !!

#1649.1 Gregari, VNG, 29/01/2017 - 00:19

Ja sabem que a tú els que et fan fàstic son els espanyols de fora de Catalunya. Quina joia, i n'hi ha uns quants com tú.

#1648 Pere, Girona,Spain, 28/01/2017 - 10:57

Si us plau, aviseu me quan aquest senyor Ibdi digui en una sessió del Senat allò de "Som una nació".

Em vull descollonar.