Publicidad
Política · 15 de Septiembre de 2015. 12:08h.

Unió valora abstenerse en una investidura de Mas

Espadaler remarca que "no tendrá nuestro voto" para declarar la independencia

Unió valora abstenerse en una investidura de Mas

Espadaler, con Duran, en una imagen de archivo

El candidato de Unió, Ramon Espadaler, en declaraciones a El món a RAC1, no descartó abstenerse en la investidura de Artur Mas como presidente. "No votaremos la investidura del presidente de la Generalitat para que declare la independencia. Nuestro voto a favor no lo tendrá", ha dejado claro.

No obstante, ha recordado que "no estamos en el sí a la independencia, pero tampoco estamos al lado de aquellos que son hostiles y que nos han llevado hasta aquí. No quiero que me cuenten junto al PP que nos han llevado a esta situación, tampoco junto a Cataluña Sí Se Puede, porque tenemos políticas muy diferentes ".

"En Unió también estamos hasta las narices de la actual situación. Nosotros, sin embargo, damos otra alternativa, a través de la cordura, de la terquedad, del diálogo ", ha reivindicado, además de lamentar que" sólo tuvimos invertir 30 minutos en el pacto fiscal. Este es el problema. Hay que persistir".

Publicidad
Publicidad

13 Comentarios

Publicidad
#13 carme425, BCN, 16/09/2015 - 14:09

No cal que runiin: no tindran ni un diputat

#12 Roser, Lleida, 15/09/2015 - 20:18

Difícilment pot tenir el vostre suport perque no sortireu elegits i no tindreu representació al parlament.

#11 Guille, BCN, 15/09/2015 - 18:00

Quina mala passada això del "seny"!!!!...que si SI que si NO.... Mare de Déu mira que ho passo malament per arribar a abstenirme....Que en som d'assenyats aquest d'Unió..Ep! fins que passa per davant una xicoteta de von veure que perdem l'oremus. Amb això tenim un Bon mestre!!!

#10 Josep, Barcelona, 15/09/2015 - 17:58

Com volen abstenir-se si no treuran cap Diputat.
No cal dir res més

#9 Josep, Figueres, 15/09/2015 - 16:28

Avui he tingut un somni: he somiat que en Duran deixava la política per anar a treballar al despatx d'en Miquel Roca, i que l'Espadaler es feia monjo benedictí. Si la meitat d'això passa a la realitat, encara que no siguem independents ja valdrà la pena veure com UDC desapareix.