Publicidad
Política · 26 de Noviembre de 2021. 21:35h.

Vox denuncia que un mena atraca a una trabajadora del Parlament

También que la han agredido “con un cúter”

Vox denuncia que un mena atraca a una trabajadora del Parlament

El diputat de Vox, Antonio Gallego, ha denunciat que una treballadora del Parlament ha estat atracada i agredida per un mena, que l'hauria tallada amb un cúter.

“Mar és una treballadora del parlament català. És netejadora i entra ben aviat a treballar. Aquest matí, un mena que dorm a prop del Parlament l'ha atracada, tallant-la amb un cúter. Ja hem exigit actuacions contra aquesta xusma. Tot el nostre suport i afecte, Mar”, ha explicat Gallego.

Publicidad
Publicidad

19 Comentarios

Publicidad
#9 Juan Ricart, Barcelona, 27/11/2021 - 18:41

Bueno, nos queda el consuelo de saber que lo hacen para pagarnos las pensiones.

#8 Papers per a tothom!, Sodoma, 27/11/2021 - 16:01

Volem acollir! Papers per a tothom! Cal fer més pedagogía y conscienciació social i despenalitzar els delictes. Cantem al uníson el Kumbayà i implementem la nostra filosofía Happy Flower multiculti. Ep! No tots qui defensem això som vividors i paràsits funcionarials...un diu que va treballar i cotitzar una setmana en una empresa privada.

#7 Narcís de la Ceba, Sant Higini de Matafaluga, 27/11/2021 - 12:24

A Sant Higini aquestes coses no passen: els de Vox tenen terminantment prohibida l'entrada a la nostra urbanització!! No permetrem que creïn conflictes i posin en perill la convivència!!

Quanta dignitat!!

#7.1 Marquesa del Procés Sagrat, Santa Moguda Perpètua, 27/11/2021 - 18:26

Molt ben dit, xicot!! Estic amb tu!! Ets un digne descendent de l'estirp dels 9 barons de la Fama!! Otger Cataló estaria orgullós de tu!!

Pasqual, dona-li una propina a aquest noi tan simpàtic!!

#6 Marcial Heredia, el circo de la tele, 27/11/2021 - 09:18

Pobrecito, con un cúter, no tenía dinero para una katana, o una navaja suiza, ni un revólver 500 S&W Magnum.

#5 Yomismo, Sevilla, 27/11/2021 - 03:26

Serán racistas los de VOX y la limpiadora por quejarse que de que un ser luz y Nou Catalá le haya hecho una caricia a una limpiadora con mayor cariño.

#5.1 Uno, Una, 27/11/2021 - 09:49